Wie was de eerste youtuber die jullie volgden? Ik was zo dol op Kandee Johnson en iets later Shaanxo. Daarna kwam Mascha in Nederland op
Panacea81 natuurlijk!
Er zijn echt veel kritische reacties op Sanny’s video m.b.t. LOA op youtube. En ze verwijderd ze niet
Die heeft echt last van grootheidswaanzin…
NOOO! Dit lijkt wel een grap gewoon
Nah eerlijk is eerlijk Sanne heeft meer reacties op dit gesprek gegeven. Het blijft een typische reactie maar het is niet zo uit het niets als het nu lijkt. Ze vertelt dat zij door het bezig zijn met make-up juist onzeker werd en geeft tips.
Beetje bashen om het bashen dit
Bedoelt ze dat haar onzekerheid van makeup een ding werd toen ze begon met bloggen? Niet dat bloggen een ding werd toen zij begon? Inderdaad een wezenlijk verschil. Ik kan de tweet niet terugvinden.
Ja dat bedoelt ze het hele gesprek gaat over onzeker worden door make up gebruik. Het is nu nogal uit zijn verband gehaald hier.
Ok maar toch even iemand wijsneuzerig tegenspreken hè. Zo kennen we haar weer
Ja true, maar wel stuk minder random dan het in de eerste screenshots lijkt. Niet dat iemand zegt mijn dochter wil make-up en zij zegt “ik was de eerste make-up youtuber!!!”
@Discopony haar reacties over onzeker zijn staan los van die reactie op make up-tutorials vond ik. Bashen was zeker niet de bedoeling, ik vind haar reactie gewoon typisch op die tweede tweet. Had juist daarom die tweets over onzeker zijn door make up niet geplaatst.
Of Content creators topic
Oh, in deze context kan het nog zijn dat die onzekerheid een ding werd doordat ze beautyvideo’s maakte. Dan neem ik mijn woorden wel terug als dat is wat zij bedoelde. Ik dacht heeel even dat ze hintte naar dat zij een pioneer was in make-up tutorials
Dat is iets teveel credit voor de spon waar hun kanalen om draaien hoor.
Wau super veel ook! Heel goed. Tot nu toe geen reactie van haar. Ben benieuwd of die er komt in een volgende vlog ofzo.
“Niet de beste start van de dag” laat die meit lekker genieten van de hagelslag, aint nobody got time voor die instaproof chiabowls of hoe ze ook mogen heten…
Ze heeft een algemene reactie geplaatst onder die vlog. Staat ergens halverwege de reacties.
Ja waarom zou je met elkaar discusseren als je het niet met elkaar eens bent als je ook gewoon een cursus kunt volgen om die ander te snappen haha.
Wie is deze quinoatut?
Kijk hoe diep die schalen zijn, alsof daar geen berg suiker in zit. Prima hoor doe je ding, maar ik hoef geen hypocrisie voor ontbijt.