Het hoeft toch ook niet altijd snel en efficiënt te zijn? Ik vind het zelf ook leuk om wat te eten wat niet op een grote kotsbrei lijkt. Maar goed, ik heb dan ook vanochtend voor het eerst een smoothiebowl gemaakt
Maar zo’n smoothiebowl roer je toch door elkaar als je het gaat eten dus dan lijkt het sowieso alsof het al een keer gegeten is
Nee mijn techniek is per hap proberen verschillende lijntjes mee te krijgen
Ja lijkt mij ook. Is gewoon van de ene naar de andere kant gegooid. Als ze een wiebelt met haar hoofd valt het terug in een scheiding waarschijnlijk. En haar puntjes moeten geknipt. Ik ben wel jaloers op de lengte tho.
Krijg een beetje ‘Kijk mij eens volumineus haar hebben’ vibes, terwijl dit puur komt doordat ze al haar haar volledig van de ene kant van haar hoofd naar de andere kant flipt. Zo heeft iedereen een volle bos haar, maar dat ziet er in het echt natuurlijk nooit zo uit. Als je snel kijkt denk je oh mooi haar en als je wat langer kijkt ziet het er gewoon gek uit. Ik ben best voorstander van een zijscheiding maar haar scheiding zit gewoon ter hoogte van haar oor?
Haha ik vermoed dat het geen witte concealer is maar een afdruk van haar wielrenbril
Doe mij maar een ander lijntje dan
Waarom zijn influencers zo obsessed met blond haar? Jamie Li, Laura Brijde, Elise van blondetigers etc. Ziet er alleen maar droog en dor uit.
Dat gelobby van Bonnie om stemmen voor die social awards is wel n beetje desperate hoor. Op zo’n manier iets winnen is toch ook helemaal niet leuk?
Ja maar tis nu wel heel overdreven. Al d’r stories gaan erover en blijkbaar weet ze al dat het nek aan nek is dus gooit ze er nog n schepje bovenop. Waarom weet ze dat al?
Ik zag bij @debroervanroos dat hij een bericht had ontvangen van de organisatie dat het nek aan nek was. Dus Bonnie zal dat bericht ook hebben ontvangen.
Edit: Het was een story (inmiddels verlopen) met daarin een screenshot van een via Instagram DM verstuurd bericht dat het een nek aan nek race was en dat het oproepen voor stemmen weleens doorslaggevend kon zijn (zoiets)
Dat is toch niet per se alleen bij influencers?
Oh mijn god dit soort dingen moet echt verboden worden!
Ik weet niet of haarkleur het beste voorbeeld is, heb je maar weinig varianten van , maar sowieso ontbreekt het al die influencers aan onderscheidend vermogen de laatste tijd. Zag vanochtend weer zo’n foto van Claire Lucia met zo’n heel lulverhaal over #omgzotrotsopmijnlichaamjaaaa. Meit je draagt precies dezelfde kleren als elke random influencer, je hebt precies hetzelfde insta huis, dezelfde insta hond en en wil nu ook gewoon precies zo’n foto in je feed die ik al 1000 x heb gezien? Maakt allemaal niet uit, lekker doen hoor, maar doe niet zo moeilijk en wees ook gewoon eerlijk over je spon (tenminste ik geloof er weinig van dat dit geen spon is)
Oh ik kijk nu juist meer haar video’s. Voorheen was ik grote fan van Monica maar vind nu juist haar video’s niet boeiend.
LOL kijk Sanders hoofd daarachter in die spiegel
Ik wilde dit net posten haha
Heel handig die shout out naar die overduidelijk te kleine bh…
Ik vind het irritant dat ze haar benen van elkaar heeft. Wie zit nou zo. Waar leunt haar been op. Waarom.