Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Lol Jill vindt het strand vreselijk want overal zand. Maar burning man staat wel op haar bucketlist, heyy suc6 meit!!

49 likes

Huh hoe weet je dat het een vakantiepark is?

:cautious: post staat er half uur later nog

Mee eens, naar mijn mening hangen veel mensen te veel waarde aan papiertjes, bewijzen etc. Die zijn niet altijd zaligmakend en dat mag ook weleens gezegd worden.

3 likes

2 likes

Een vlogger die 10.000€ crowdfund zodat ze een huisje in een vakantiepark kan kopen. De wereld is echt knettergek geworden.

76 likes

Ik heb hem een keer voorbij zien komen in mijn eigen huisjeszoektocht, vandaar (zal geen adresinfo delen). Ze heeft er zelf nog niks over gezegd, maar we horen 't vast in de hometour of podcast? Of niet.

2 likes

Jeetje, die arme Sarah Rebecca. Hun babietje ligt in het ziekenhuis met geelzucht. Lijkt me zo zwaar om niet je baby mee naar huis te kunnen nemen. En ook om na je bevalling op en neer te moeten nr het ziekenhuis én dan mag je ook nog eens niet samen op bezoek.

3 likes

Wat naar weer zeg…:frowning: Hoop dat ze haar snel mee naar huis mogen nemen.
Moest de term even googelen maar het lijkt gelukkig iets te zijn wat niet al te bedreigend is. Maar het feit dat ze hun kindje meteen al moeten achterlaten voor een tijdje is al erg genoeg.

Vraag me ook af hoe ze het voor zich ziet aangezien ze er niet eens permanent mag wonen.

2 likes

Oh ik had al verwacht dat het op een vakantiepark zou zijn eigenlijk, had ze daar ook niet iets over losgelaten? Kan me ook niet voorstellen dat ze iets anders zou kunnen betalen. En omdat er ook meerdere te koop stonden en het allemaal moeilijk was met de financiering.

Waar het huisje van Jennie staat is permanente bewoning toegestaan

5 likes

Wow wat gaar dat boshuisje. Mijn idee was echt in the middle of nowhere, midden in het bos, geen buren, vet veel spinnen. Maar in haar story zei ze idd al dat de buurman herrie maakte. En ik dacht buurman? Lekker kut, koop je een huis in het bos, heb je wel spinnen maar geen rust. Ben je mooi klaar mee.

93 likes

Zijn die huisjes een soort centerparcs idee dat iedereen die kan huren. Of zijn dat een soort 2e huis huisjes waar mensen in hun vakantie naar toe gaan.

Nee dit klopt niet
Het zou kunnen dat ze persoonlijk iets heeft geregeld maar ik weet dat de gemeente erg streng is in handhaven. Ik woon zelf in de buurt, ik ken de omgeving en heb het huisje wel eens gezien online, staat duidelijk bij dat het niet toegestaan is om er permanent te wonen
Volgens mij heeft eerder gezegd het toe te lichten hoe ze dit gaat doen.
Ben erg benieuwd wel.

Volgens mij particuliere huisjes die dan verhuurd worden door de eigenaren zelf of het park
Niet zoals bij centerparcs dat iedereen dezelfde huisjes heeft

1 like

Wonen niet asocialen op zo’n vakantiepark of was dat alleen park Oranje?

5 likes

Haha ja beetje wel ja en veel gastarbeiders en seizoenswerkers. Supermarkt ketens hebben vaak veel van die huisjes in gebruik voor bijv Poolse distributiecentrum medewerkers

Ik dacht dus ook al die tijd dat ze een aardig aan de prijs huisje zou kopen. Maar dit kan toch niet meer dan een ton kosten (ruime schatting)? Hoeveel heeft ze zelf überhaupt ingelegd😂

1 like

Ik wilde ook al zeggen: deze meid bedoelde letterlijk gewoon een boshuisje als in houten huis. Ze heeft niet eens gelogen over waar dat huis stond :joy:

Toch vind ik het wat misleidend? Ze had een soort middle of nowhere huisje als inspo gedeeld toch? Kan mij totaal niet voorstellen dat het een droom is om op zo’n plek te wonen. Heb vooral het idee dat het een leuk huisje is voor dromerige instafoto’s, veel witte/crème, interieur, lakens en doeken tegen het bruine van het huisje etc.

Afijn, good for her dat ze in ieder geval niet 's nachts in haar eentje in een creepy bos moet slapen.:sweat_smile:

10 likes