Nou ja anders zou je mss denken dat ze een beetje dikke billen heeft.
Nu moet ze ze mooi aanspannen
Ja sowieso denk ik bij die foto nou echt supergaaf dat je met je perfecte lichaam dat durft te posten
Billen? Die zie je niet eens.
Ik zie het eigenlijk niet in mân omgeving dus daarom
viel het me op!
Hmmm ik ben Vlaams bedoel haar bovenbillen? Hoe noemen jullie dat?
Met billen bedoelen jullie meer de poep (kont) he?
Ik krijg echt kramp van deze foto. De arm waarmee ze de foto maakt is ook netjes over haar zij geplaatst waar de vetjes verschijnen die komen door de rare hoek waar ze in zit.
Edit: wel even duidelijk dat het hartstikke logisch is dat je dan vetjes aan de andere kant krijgt.
Hahah wat gebeurt hier. Ik heb het over haar benen. Benen zijn ook benen in het Vlaams toch. Of beentjes.
Ze ging er ook een soort winactie aan hangen dat de eerste tien mensen ofzo die een screenshot stuurden van dat ze gestemd hadden, die zou ze een kaartje sturen. Vind dat ook net een beetje te ver gaan ofzo.
Dijen bedoel je denk ik
Hahaha viel mij ook op al. Hang je er als een halve zeester bij op zoân foto te maken, maar ja #instalife is nie makkelijk hoor
en @Spaarlamp Ik denk dat ik inderdaad haar dijen bedoel.
Haar bovenbenen dus Ik dacht nochtans echt dat ik hier het taaltje onder de knie had
Blijven ademen Willy!
Ah shit gemist, hij is al offline. Wordt as we speak bewerkt waarschijnlijk.
FLAUW, wordt er ook eens wat humor geplaatst daarđ¤ˇđźââď¸
Ja en ze weet ook niet eens of VS naar Nederland verzendt⌠lees je ff in ofzo dat is echt al jaren. En mocht het niet zo zijn, zit je mensen lekker te maken met een goede bh blijkbaar die ze in deze crisis niet eens kunnen kopen.
Oja en mijn vriend is vlaams en zegt dat de achterkant van de bovenbenen billen zijn. Maar voor mij is de bil de poep. Maar ik zou nooit zeggen ga op je poep zitten, kan er maar niet aan wennen.
Ik blijf die taalverschillen fascinerend vinden als ik ze hier tegenkom
De achterkant van je bovenbenen, sinds wanneer heeft dat een aparte naam? Ik zou dat idd gewoon de achterkant van je benen noemen je billen zijn de dingen die je doorgaans met je onderbroek bedekt.
O ja dijen inderdaad, maar bovenbeen = dijbeen dacht ik? Of is er voordij en achterdij
Het woord âpoepâ voor kont en âpoepenâ voor neuken vind ik ook zo fascinerend, poep is voor mij als Nederlander ontlasting dus dit heeft echt geen prettige associatie.
Over Vlaams gesproken, moet altijd denken aan toen het op EGF al een tijdje over het paard van Sinterklaas ging, toen een Vlaming opmerkte âhè, Amerigo? Wat een rare naam voor een paardâ en een Nederlander terugkaatste âSlecht-weer-vandaag is logisch wou je zeggen?â Hahaha ik heb hardop gelachen toen, zo leuk die talen
Wow wat een ongemakkelijke pose van Claire zeg, ik krijg al kramp als ik er naar kijk. Ze doet of heel geforceerd op fotoâs of heel raar, nooit gewoon ontspannen
Haha ik vind dit ech teen beetje zoân nailed it plaatje. Die Vivian ziet er nog best wel elegant en zongebruind uit en dan claire echt zo iK bEn OoK een MoDeL.