Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Hahaha, hij stond bij mij nog open dus ik heb een printscreen kunnen maken (die ik hier denk ik niet mag posten) maar ik kan je vertellen, aardig accuraat👌🏻. Echt heel niet gek😂

3 likes

Ik zie nu pas dat het 3 verschillende vrouwen zijn :grimacing:

5 likes

hahaha wauw dus Noor heeft die foto nu verwijderd? Was niet insta perfect genoeg natuurlijk tussen al haar andere te neppe bewerkte overdreven fotos :rofl: :rofl:

als ze een beeeetje karakter had had ze em gewoon laten staan. Grappig toch?

4 likes

Ik vind Claire zo niet leuk meer sinds ze weer in NL is, al het leuke is er gewoon van af. Geen leuke vlogs meer, al die rare fotos, continu fotos van die hond die iedereen heeft. Heel jammer. Tijdje geleden gestopt met volgen al en het is er niet beter op geworden.

3 likes

Bovenbillen zijn dijen in het Belgisch???..taal en haar geheimen :neutral_face:

1 like

Ik ken haar nog niet zo lang, maar ze komt op mij over als zo’n typische ik-ben-dan-wel-influencer-maar-echt-niet-zo-als-de-rest-hoooooor meit. En ik vind die hond wel schattig, maar als je dan echt zo graag anders wil zijn, neem dan een bejaarde hond met drie poten uit het asiel. Hoeft er tenminste geen nieuwe puppy gekweekt te worden voor in je insta feed.

3 likes

Wel grappig dat Jennie nu tips vraagt om spinnen te vangen in haar boshut, omdat ze zo bang is voor die beesten. Dan gaat het nog zwaar worden in het bos.

59 likes

Mijn hemel, Boef gaat live met een vrouw van het RIVM en haalt ff verhaal voor alle conspiracy gekkies. 5G is al langsgekomen en corona nou in de wereld is gebracht door Bill Gates.
Zou deze chick wel hebben geweten waar ze aan is begonnen?

7 likes

Is het zo’n hondje dat op gefrituurde kip lijkt?

12 likes

Haha huhhh?

1 like

Die houdt het geen week lang vol in die chalet van dr.

3 likes

Ja.

1 like

Haha heftig maar ik snap wel wat je bedoeld. Al die insta chicks hebben zo’n kapsel en heel pinterest staat er vol mee. Of als je zoekt op leuke kapsels met krullen dan is het gewoon ook stijl haar met de stijltang perfect wavy gemaakt. Ze zouden eens een dagje mijn haar moeten hebben, ze zouden gillend gek worden.
@Jones Ik weet niet wat jij verstaat onder dor en droog maar dat vind ik totaal niet bij hen. Ik zie niks van pluis ofzo?

Jep ik vraag me ook af hoe en wat. Een Annemerel bijvoorbeeld, denk in dat wereldje toch ook wel één van de bekendere, heeft ook een paar boeken geschreven en draait al eeuwen mee, zit op 36k volgers. Nogal een verschil…

Ik heb inmiddels een milde obsessie voor japkejanneke ontwikkeld en ik vroeg me af of er een persoonlijkheid schuil ging achter haar instaselfies.

Het antwoord is: personality not detected.

10 likes

Ze doet me een beetje denken aan Annemerel, met die tuttige manier van praten. Zit weinig vaart in

Ik had tijdens het kijken (heb niet alles gezien) het idee dat ik het op 0.5 halve snelheid keek. Heeeel sloom allemaal hoooeee zee praaat zooo.

1 like

BOVENBILLEN?!

2 likes

Heb ik zelf als Vlaming nog nooit gehoord maar er zijn wel meer dialectwoorden waarvan ik denk “heh?”

2 likes

Ahh ik vind d’r wel liev overkomen. Maar als zo’n random persoon die ik verder niet ken dan zegt: “uhm ik moet vandaag nog even naar de huisarts en ik ga een rondje hardlopen, ik neem jullie lekker meeee” dat ik denk wtf kijk ik naar?

Ps, ik hoop van harte dat ze dat coachingstraject van Van Wonderen aan de wilgen heeft gehangen. Iedereen die met Annic in zee gaat, gaat op mn zwarte lijst

2 likes