Nou, zij post op haar blog ook wel eens over haar achtergrond met een eetstoornis en daar heeft ze ook wel eens in een podcast over gepraat. Ik heb daardoor wel bewondering voor haar. Ze heeft een eenzijdige instagram en laat verder niet veel los dan hardlopen/ fietsen, maar ik vind haar niet iemand âzonder persoonlijkheidâ.
Dat is natuurlijk heel vervelend voor haar, en natuurlijk heeft ze haar eigen leven en achtergrond, maar ik baseer dit op wat ik zie.
Onder je voorbips
Nooit geweten dat een vrouw zoveel billen kon hebben. Als ik in mân bikini voorover buig, zijn mijn buikrollen in Belgie dan buikbilllen???
Ik vind vooral haar manier van praten niet fijn om haar te luisteren (âennn de redeeen dat is dat ga doenn issss, omdaaaattâ). Gelukkig is het is niet zo erg als Manon, die maakt zoân zeurende uithaal aan het eind van elk woord/zin, maar sommige mensen vind ik gewoon niet fijn vertellen
https://www.youtube.com/watch?v=y3OUQl5yAhs
Dennis Schouten & Jan Roos (van die fouten grappen over transgenders - en waar Alice een video over maakte) hebben dus oprecht excuses aangeboden. Vinnik wel goed van ze.
Hahahahahahaha omg once you seeâŠ
Hmm⊠geloof eerlijk gezegd niks van deze âexcusesâ.
Zou het eigenlijk ook geen excuses willen noemen. Als ik jou beledigd heb sorry. Zo werkt het niet.
Ze hadden er wel iets uitgebreider op kunnen reageren en precies zeggen waar ze dan spijt van hebben. Maar op zich goed dat ze erop terug komen. Mager. Zesje.
Nouu⊠nee
Ook die âlaten we kijken naar de berichten . Ehh Jessie maya dat is een vrouw maar was vroeger een manâ laat al zien dat ze gewoon niet begrijpen wat ze fout doen.
Sws geloof ik youtube exuses nooit want dat is om je eigen hachje te redden.
Ja en die Jan Roos heeft vak de week op twitter nog veel ergere dingen gezegd hierover en nu heeft ie opeens spijt. Ja spijt dat youtubers over hem heen vallen.
Waaarom had ze zoân rare oranje filter gebruikt? Zo kan ik niet zien hoe de kleuren echt zijn
Ja de antwoorden op twitter die hij gaf op mensen die hem aanspraken zijn echt ongelofelijk. En dan nu opeens excuus geloof er niks van
Jaa sws gaat deze lul off camera op kring verjaardagen gewoon door met deze nonsens
Nee niet eens. Ze hadden er ook niks over kunnen zeggen. Of er nog driedubbel over heen kunnen gaan met nog slechtere grappen. Hun achterban vind toch alles lachuh. Dat ze daar niet voor hebben gekozen, maar sorry hebben gezegd, vind ik voor ze spreken.
Ze hebben bijna alleen maar negatieve comments gekregen en o.a. Jesse heeft zich er over uitgesproken nou dan heb je gelijk al zijn kijkers tegen je. Ik geloof er niks van dat hij dit oprecht meent. Zou mij niets verbazen als iemand anders heeft gezegd dat ie dat moest zeggen en dat hij graag dat programma wil blijven doen.
hahaha jij hij vroeg ook iets over niezen en dat je vaak verder niest dan 1.5 meter (hoe dan, maargoed) en die vrouw zat ook zo een beetje haar lachen in te houden en zo heel droog van uhm nouuuu dat verschilt natuurlijk per persoon hahaha zo stom
De comments waren ook link jeetje, ik vond dat die vrouw het echt netjes deed.