Ik zag net toevallig een vlog van Gio voorbij komen. Maar wat rijdt hij asociaal zeg. Snap dat je je nieuwe auto even wilt testen, maar met zoveel jonge volgers hoef je niet te laten zien dat je met 200 km per uur over een polderweg vliegt. En dan ook nog vloggen met een camera in zijn hand tijdens het rijden. Kon je dat niet ergens melden?
Ăcht fabuloussss
You guys⊠in de vlog van vandaag is Bonnie glittertante geworden!!11!!
Heel de tijd over die baby van Sarah haha. Super logisch natuurlijk, ik dacht echt âwow zo moet je dus reageren op babynieuwsâ.
Op mijn werk komt soms een ex-collega langs met zijn baby. Dan staat 3/4 daar mega awkward, weten niet wat we met zoân baby moeten. De week erna kwam iemand met een hond, we gingen allemaal los (ik wil met de hond gaan wandelen! ik wil met de hond op de foto! ik wil naast de hond zitten)
Hahahaha! Nou gelukkig hadden je collegaâs dezelfde grotere interesse in de hond haha! Babies zijn ook heel kwetsbaar natuurlijk, daar ga je ook niet snel mee een selfie maken en zo dus vind het ook zeer logisch (zelf vind ik honden ook veel leuker dan kinderen).
Uhh is de video waarin ze hun âexcusesâ maken nou verwijderd? Als ik op de link klik staat er âVideo niet beschikbaar, deze video is privĂ©â. Interessant.
Edit: alles lijkt weg. Mooizo.
Lol ja al die videoâs van die serie zijn opeens weg.
Ik vind het echt belachelijk dat in een ziekenhuis (of welke publieke plek dan ook) geen vegan opties te koop zijn. Hoe lastig is het om ten minste een broodje gegrilde groenten/hummus te hebben? Zeker in een ziekenhuis waar gezondheid voorop moet staan vind ik het bizar dat je wel frikandellen en kroketten kan kopen maar een vegan broodje een brug te ver is.
Ik kan me niet voorstellen dat een ziekenhuis geen vega(n) heeft. Ze hebben heus wel een beetje sla of een broodje pindakaas.
Ik vind het wel echt lief hoe ze meeleeft! Een van vriendinnen bevalt ook over een tijdje, de eerste baby in mân vriendenkring, ik snap haar enthousiasme wel hoor haha!
Huh dat een vegan dan pasta met varkensvlees eet?
In een ziekenhuis??? Daar neem je toch geen tupperwarebakje mee naartoe??
En lastigvallen???
Hahahahaha dat zou wat zijn zeg, word je afgevoerd met de ambulance bel je ondertussen je moeder ff of ze een salade voor je wil maken want in het umc hebben ze alleen frikandellen
Ik vind het vooral belachelijk dat het een logistiek onmogelijke opgave zou zijn om een broodje zĂłnder dood dier te serveren
Ze was toch op bezoek? Ze ligt niet in het ziekenhuis aangezien ze zelf naar het restaurant kan lopen
In het ziekenhuis waar ik werk hebben ze ook vega opties. Maar niet vegan. Wel sommige dingen maar ik weet niet of calve vegan is eerlijk gezegd. Dan nemen mensen inderdaad iets zelf mee. We hebben wel plantaardige margarine, maar geen soja yoghurt ofzoâŠ
Maar waar in Nederland kan dat dan niet?
In het buitenland met een taalbarriere, snap ik dat het nog wel eens lastig is. Maar deze persoon is letterlijk bereid een broodje met groenten te eten, als in een broodje gezond zonder ei en kaas. Dat is voor een ah to go, met Albert Heijn die genoeg dweept met vegan producten, echt geen enorm probleem hoor.
Ik zou er zelf ook echt niet aan moeten denken spek te eten eigenlijk vind wél; ook in een ah to go is altijd wel iets vegan te vinden: dan maar een banaan en een zakje naturel chips ipv een broodje
Het is echt idioot dat je in 2020 nog plekken hebt waar het niet mogelijk is om geen dood dier te eten of aanverwant product te eten. Mensen doen alsof vega(n) koken een soort magische formule is die alleen vegans bezitten. Al helemaal in een ziekenhuis, terwijl we allemaal weten dat plantaardige voeding prima gezond is. Zelfs de geactualiseerde schijf van vijf raadt aan om minder vlees en plantaardig te eten. Het is mij een raadsel waarom een ziekenhuis niet sowieso als basis heeft dat het grootste deel van het eten vega is en vlees een supplement is. Vind echt dat je je als vega niet moet voorbereiden op dat het er mogelijk niet is en stennis moet schoppen als blijkt dat het er niet is.
een broodje kaas is zonder dood dier maar is ook niet echt een veganistische optie natuurlijk
Stremsel, dus nee