Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

De wat nieuwere ziekenhuizen hebben vaak een klein koelkastje op de kamer. En je mag een magnetron gebruiken. Wordt vaak gebruik van gemaakt hoor :). Als je liever je eigen kaas hebt, of eten van je moeder kan dat ook. En mensen van andere culturen nemen ook graag hun eigen eten mee. Omdat ze de agv’tjes niet lekker vinden haha. Snap ik wel.
Maar dit is los van de vega/vegan discussie haha.

Ik had ook een keer een ‘discussie’ met een patient. Zij vond het vegatarische gehakt zo lekker dat ze niet geloofde dat dat vegetarisch nep gehakt was. Mijn collega had expres de verpakking erbij gegeven zodat ze kon lezen dat er echt geen vlees in zat! Was wel grappig. Uiteindelijk nam ze toch haar eigen eten mee.

Kaas maakt gebruik van stremsel uit koeienmagen, dus kaas is niet vegetarisch. Dat is wat ik zeg.

Ik zeg niet dat melk veganistisch is lol

3 likes

Ja en bij de ah to go kan je toch ook gewoon een broodje kopen en een bakje hummus? Het ze hebben daar ook genoeg dingen die je kan eten als je vegan bent lijkt me?

Edit: oh ze was niet op bezoek maar lag daar? (Of wel ik snap het niet meer) maar dan is het wel gek dat ze niet ook een andere optie hebben

Maar als je vegetariër of veganist bent, ben je dat vaak vanwege het principe. Dan is het lastig om het even los te laten.

2 likes

De hele dag vegan saucijzenbroodjes eten. Ik zou het wel weten hoor :stuck_out_tongue:

4 likes

Maar kennelijk vind je er zelf ook wat van, waarom deel je dat dan niet?
Is een van mijn ergernissen op het forum dat mensen gewoon random screenshots plaatsen waarbij het totaal onduidelijk is wat je er precies mee wil zeggen.

23 likes

Ik vind het irritant dat zij haar identiteit zo ontleent aan haar woonplaats. Eerst in New York ging het alleen maar daarover, en had verwacht dat dat minder zou zijn nu ze weer in NL woont maar nee nu gaat het de hele tijd over Amsterdam dit Amsterdam dat, X X X, AMS blabla. Sowieso dat haar youtube video’s na coronatime ook alleen maar over ‘de hipste verborgen plekjes in AMS’ gaan. Meit houd je gemak het is allemaal niet zo bijzonder

17 likes

Dat is onzin, want kennelijk vond je het noemenswaardig genoeg om het hier te plaatsen. Desnoods zet je erbij dat je enerzijds zus denkt en anderzijds zo, ik vind dit gewoon een easy way out en een beetje stoken zonder zelf je vingers te branden.

7 likes

Ok, ik zie de logica van wat je zegt niet zo in bovendien, je hebt letterlijk op een iemand gereageerd dat je vaker random screenshots plaatst. maar you do you. Ik blijf bij mn mening dat ik het makkelijk vind.

3 likes

Monica wordt gewoon lekker opgemaakt door Dilan zonder handschoenen aan

Ik weet niet hoe Dilan werkt, maar ik werk graag met mijn handen en kan me niet voorstellen dat dat met handschoenen fijn/goed werkt. En als zij er beiden akkoord mee zijn dat Dilan haar handen goed wast, is het dan een heel groot probleem?

32 likes

:upside_down_face: Dat programma heeft ook niet lang geduurd.

7 likes

Wat kloten zeg

23 likes

Hahahahha ja hoor. Het moet wel leuk blijven. En als jullie allemaal gaan lopen zeiken is het niet leuk meer

14 likes

Kortom:
Het is jullie schuld dat jullie elke keer gekwetst zijn

4 likes

“PS. Jan je was geweldig”
Is hij dood?

10 likes

Echt he!

Kan hij volgend jaar weer de politiek in, want dat was een succes

3 likes

Calve pindakaas is vegan. Maar ik denk dat dit wel het hele punt is. Je kunt wel naar het ziekenhuisrestaurantpersoneel gaan en vragen of ze vegan hebben, maar als ze je dan niet lijken te begrijpen/niet weten wat vegan is dan kun je ze toch een beetje helpen? Dan vraag je of ze hummus hebben of pindakaas of vruchtenjam. Dat hebben ze vast alleen niet iedereen weet dat dat vegan is.

11 likes

Kan ik mij ook voorstellen, maar in dit filmpje werkt ze niet met haar handen. En bij allerlei tv-programma’s moeten de gasten zichzelf opmaken en worden ze niet meer opgemaakt, dus ik vind het toch een beetje gek

1 like