Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

M’n hart huilt nog steeds een beetje bij het zien in de stories van Leonie van gewoonwateenstudentjeeet dat ze een kitchenaid gratis gekregen heeft, terwijl ze nooit bakt en ook niet kan bakken.

14 likes

Maar dat kan ze toch leren?

Ja, dat kan ze zeker. Maar vraag me af of zij dan de ideale kandidaat was voor deze spon deal. Lijkt me toch wel dat er geschiktere kandidaten zijn.

4 likes

Ik vond de video van Alwin echt heel leuk tbh en nu heb ik honger en zin in een mcflurry

2 likes

Ik heb m net op snelheid 1,5 gekeken en op die manier is het prima te doen. Alwins probleem is dat ie te lange sfeershots filmt en te langzaam doorlult en in de herhaling valt (“lekker? Lekker toch? Vind je het lekker? Ja wel lekker toch?”)

Maar als je m dus op 1.5 kijkt kan je hem prima volgen maar raast het lekker voorbij en dan is deze video prima te doen. Hij heeft z’n best gedaan, zag er eetbaar uit, ja prima niemendalletje als je 8 minuten over hebt.

6 likes

Erger nog, er stond ‘over de brein van de baby’

3 likes

Ik ben Alwin ik wil die clicks

24 likes

Hij faalt 6x met het maken van de broodjes, en maakt een mega big mac.

Wow! Alwin op hogere snelheid (ik had m op 1.25 staan) is echt de beste lifehack ooit! Zo is die video best goed te doen idd

2 likes

Ik kijk de food video’s van Alwin en die vind ik wel leuk. Lekker laagdrempelig en niet zo ingewikkeld

Ik vond het meevallen maar ik erger me zo aan zijn als/dan fouten constant

Ach wat sneu voor haar…

2 likes

Ubereats heeft ook even een blik influencers opengetrokken voor spon zeg

2 likes

Dan blijft het toch evengoed rot???

7 likes

haha echt he, ik snap niet dat mensen daar gevoelig voor kunnen zijn en dan gaan bestellen via uber eats door zulke kut spon.

Ik lees het net… Wat sneu voor haar.

Verdrietig, maar ik heb altijd een raar gevoel bij hem gehad (haha wat suf om te zeggen eigenlijk over iemand die je niet kent?), dus eigenlijk voel ik ook wel opluchting voor haar

Lisanne leek zich wel beter te voelen de laatste tijd dus hopelijk zet die positieve lijn zich wel voort, dat gun ik haar wel hoor

11 likes

Was Lisanne diegene die steeds in dr bh filmpjes opnam?

2 likes

Onder andere maar ze heeft nog heel veel meer bijzondere kwaliteiten

39 likes

Ik heb Lisanne nooit echt gevolgd, maar wat verdrietig van haar relatiebreuk. Ik bekeek net even haar profiel en het is wel een hele verandering met hoe ik vroeger wel eens iets van haar zag. Echt veel positiever, goed om te zien

4 likes