Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Dit lijkt me een mooi moment om te zeggen dat ik lid ben van powned

7 likes

Werkt dit linkje? Het boek van Laura Brijde heeft ook zo’n typisch nietszeggend onderwerp. Ik vind haar leuk, maar waarom moet iedere blogger/influencer een boek uitbrengen? Ik dacht dat bloggen dood was, maar de boekwinkel duidelijk nog niet.

7 likes

Ik.zal.en.moet.een.boek.schrijven

3 likes

Ik zou het leuker vinden als er een blogger/youtuber is die een goed fictieboek weet te schrijven.

3 likes

Het sprookje van Instagram spon?

Hmmm goeie. Of Cynthias roman waar ze al jaren aan werkt.

4 likes

Huh in haar vlog zei ze toch raamvisite? Of heb ik iets gemist?

1 like

Ik wou precies hetzelfde komen posten. Man man man :roll_eyes:

'ā€˜Oh ik heb een paar dagen niet gevlogd want ik was m’n camera kwijt maar ik vind hem net hier onder de autostoel!!!’ Sure, geloof er geen zak van, ik denk dat ze haar sociale afspraken gewoon niet filmt. Erg hypocriet inderdaad

8 likes

hahaha ja je hebt ook gelijk hoor. Ik verbaas me er niet eens over.

Ik zeg het niet snel maar Sanne heeft wel een goed punt hier.

1 like

Vlees eten zou niet normaal moeten zijn het zou een optie kunnen zijn. Vlees is een keuze geen vereiste

12 likes

Jeetje beetje pussy hoor dit haha. Had niet verwacht dat Dennis zo’n mietje is hahaha.

Nou in jouw auto zou je nog wel eens een pareltje kunnen vinden :crazy_face:

6 likes

pussy en mietje. Je verlaagd jezelf tot zijn niveau.

8 likes

Ja neem het lekker serieus ofzo. :joy: Kan hier nu zoveel neerzetten om mezelf te verdedigen maar heb ik helemaal geen zin in. Enige wat ik hierover te zeggen heb is dat ik gerust met een knipoog dit durf te zeggen tegen iemand van PowNed.

1 like

Maar eerlijk is eerlijk, dan zou er heel veel kritiek komen over waarom zij dan net die kans krijgen en dat er zoveel schrijvers die al jaren met passie aan hun boek werken onbekend blijven/niet de kans krijgen uitgegeven te worden. Of als ze wel uitgegeven worden, veel minder aandacht krijgen dan influencers die dat ā€œerbijā€ doen waardoor de markt verziekt wordt. En wie denken ze wel niet dat ze zijn, om ā€œzomaar evenā€ een fictieboek uit te brengen om nog meer geld binnen te harken! Sinds wanneer is dat nu eigenlijk hun droom?

Niet dat jij persoonlijk zo zou reageren bedoel ik, maar ik kan de (waarschijnlijk deels terechte) reacties al wel bedenken :sweat_smile:
Hiermee bedoel ik trouwens ook niet dat iedereen hier jaloers is of zo (voordat daar weer discussies over onstaan :stuck_out_tongue: ) maar ik denk dat er in de meeste gevallen niet heel positief op gereageerd zou worden.
Van wie zou jij dan eigenlijk wel een fictieboek willen zien? Of heb je geen specifieke blogger/youtuber in gedachten?

7 likes

Oh nee geen specifiek persoon, maar het idee vind ik leuker dan weer een hulpboek.

2 likes

Door het stukje over schrijvers die jaren met passie aan hun boek werken moet ik denken aan Dear Good Morning. Schrijft ā€œevenā€ een boek in 4 maanden. En dat boek vol spelfouten van Mascha, dat was toch ook tijdens 1 vakantie geschreven? Het komt op mij over alsof uitgevers even snel geld willen binnenharken door iedere random influencer een boek te laten schrijven.

Maar Cynthia was toch ooit bezig met een fictie boek? Gaan we zeker nooit meer wat van horen?

3 likes

Haha kijk dit bedoelde ik dus. En je hebt zeker een punt.

Cynthia noemde heel vroeger wel eens dat ze rondliep met een idee voor een chicklit (was toen populair) en een aantal jaar geleden werkte ze inderdaad een tijdje structueel aan ā€œhaar romanā€. Volgens mij ook met begeleiding van een schrijfster die ze kende (misschien Lisette Jonkman of zo?)

Dat is toen een stille dood gestorven helaas. Ze heeft er niet meer veel over gezegd. Ik ben altijd benieuwd geweest naar of die twee ideeƫn eigenlijk hetzelfde waren en wat voor soort verhaal het was geworden. En of ze het ooit weer oppakt, ik zou dat best wel leuk vinden om te zien (dat ze daaraan bezig is bedoel ik).