Bedoelde inderdaad die meid ja! haha
Ze zijn zo vastgeroest in dergelijke concepten dat er geen weg terug is. Ooit was Rutger creatief met zijn videoâs maar hij is echt volledig voor de commercie gegaan. Samen met zijn vriend harken ze denk ik echt enorm veel geld binnen door ironisch genoeg videos te maken over geld uitgeven.
Zonde, zonde, zonde.
Mukbanggloss
Banggloss
Met de 1e video âWat er echt gebeurt is in de orgie tent op BM (Inclusief vlog materiaal!)â
Nee dat kan pas als je zwanger bent
Sorry, dit wordt waarschijnlijk alleen gelezen door ons Royke.
Stel dat Roy Donders zichzelf googled en op dit forum terecht komt hahaha. Terwijl het over Royce gaat
De huismuts is weer buitenshuismuts om aan dâr boek te werken
Oh jee, als ze nu maar niet weer een schoen verliest
Maar is de oplossing niet gewoon een beetje dat Dennis het met iemand anders presenteert i.p.v. met Jan Roos? Want Jan zegt zelf dat hij niet zo door kan gaan.
Hmm deze mensen hebben in het verleden al zoveel opmerkingen gemaakt die over het randje zijn of in ieder geval in grijs gebied, en hebben daar vaak genoeg ook reactie op gehad, dat ik me heel eerlijk niet kan voorstellen dat ze nu zo zijn aangedaan. Lijkt meer een toneelstukje inderdaad.
Edit: ben nu iets verder met kijken, het sarcasme spat ervan af
Edit: oke heel die video is toch gewoon een grote grap met die groepstherapie en shit. Maar nu zie je ook maar weer dat die sorry van gister bullshit was.
Ze zitten hier overduidelijk een toneelstukje te spelen. Het sarcasme druipt er toch vanaf.
God ik zit hier met mijn fles wijn en mân zak chips hersenloos vlogs te bekijken en ik realiseer me opeens dat ik naar een EINDELOOS monoloog van Lotte aan t luisteren ben hoe je âUIENâ uitspreekt en vervolgens hoe je âDUWENâ moet uitsprekenâŠâen hoe spreken jullie dat uit???â
Echt trots hoe ik mijn hersens voer afgelopen maanden.
Ik schenk er nog 1 in. Of zeg je eenâŠof één?
Ben vooral benieuwd naar dat gedeelte âover het brein van de babyâ wist niet dat ze een deskundige daarin was
Ik blijf me toch wat verbazen over het gemak waarmee influencers boeken uit de grond stampen, zonder dat ik denk; daar weer jij nu echt veel van. Ze heeft 2 kleine kinderen oke, maar verder? Naast het feit dat er al tig boeken, door experts geschreven, zijn over dit onderwerp.