Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Nou ze hebben dus minder smaken momenteel ivm corona :pensive:ik had bijvoorbeeld heel graag keylime gekozen maar die hadden ze niet! Net als tiramisu en Oreo, die beide op m’n lijstje stonden voor een sixpack
Maar ik heb net een mini beetje afgesneden van allemaal om te proeven haha en met name de bluevanilla en forest fruit (deze was ook de favoriet van het meisje dat me hielp, wat ik snap) zijn heel lekker. Ik moet wel zeggen dat ik normaal niet echt veel chocolade eet dus ik vind fruit sowieso wel lekker erbij
Maar ik ben ervan overtuigd dat ze allemaal super lekker zijn, welke je ook kiest

1 like

Heeft iemand een foto van die ‘bar’, ik begrijp niet wat dat is? Is het een soort candybar ofzo? :face_with_monocle:

Kijk maar even:

3 likes

Teeeering, in de tijd dat Bonnie haar koelkastindeling laat zien heb ik bijna m’n eerste vrijmibo biertje leeg. Waarom volg ik haar nog

12 likes

Het water loopt me in de mond, damn wat ziet dit er lekker uit, gelukkig houden de verzendkosten me tegen om te bestellen

3 likes

Haha ik wilde dit ook reageren
 kunnen we de bars gewoon weer ‘reep’ noemen? Heb het echt 20x moeten lezen voor ik het snapte.

54 likes

Broccoli en bloemkool kunnen het best buiten de koelkast. Paprika ook. Peren en druiven ook. Bij ons is dat de bierlade hahaha. Wat heeft zij erin zitten?

5 likes

Misschien een kijktip : op videoland is een nieuwe docu over kindinfluencers. Vond het best een nietszeggende docu, maar was wel vermakelijk om te kijken
Naam: born to be an influencer

4 likes

Misschien de naam even vermelden :crazy_face:

1 like

Ohja hij heet: born to be an influencer

1 like

Haha ik heb dit een keer gedaan, omdat ik voor 3 euro een keer kon bestellen. Was wel lekker maar net anders dan ik had besteld en zou het niet voor de volle mep kopen denk ik. Maar was leuk om een keer te proberen wel.

1 like

Ik ben dit ook aan het kijken

Dit is toch een kopie van de huismuts

1 like

Ik vind Lizet alleen echt zoveel leuker!

Da fuck die outfits??? :joy: Haha het lijkt wel een verkleedpartijtje!

Edit: oh en ze praat over dezelfde kwakzalverij als Annic met d’r stomme bloedtesten.

22 likes

Ik ‘ken’ haar, als in, zeker 5 jaar niet meer gesproken maar we hebben gemeenschappelijke vrienden. Zij is echt heel erg lief, een leuke meid/vrouw idk hoe je dat zegt :sweat_smile:
Haar kledingstijl is niet de mijne haha en verder volg ik haar niet op Instagram en de huismuts ook niet, maar obv wat ik hier zo over de huismuts lees vind ik Lizet een stuk leuker :slight_smile:

2 likes

Ik kijk wel eens video’s van Veganfittie en dit heeft vandaag een 10k calorie challenge opgenomen. Waaaaarom doen mensen dit zichzelf aan? Dit is toch verschrikkelijk?

2 likes

Was een tijd geleden een hype op youtube

Bedoel ook de kleren en de stylo ik heb geen idee of ze net zo hinderlijk is, d’r kind krijst iig net zoals Pip lol

3 likes

Dat is toch geen verklaring waarom mensen zichzelf dat aan doen? Je kunt ook een shivambu (=plas drinken)challenge maken en ik denk dat heel veel mensen dat niet zouden doen, haha.

Ik zou het denk ik misschien wel 1 dag willen proberen, volgens mij als je 3 keer op een dag fastfood eet dat je daar al heul snel aan zit

2 likes

Dan moet je stevig eten hoor, een Big Mac bijvoorbeeld is “maar” 500 kcal.

3 likes