Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Alsof ze haar eigen kinderen zo goed opvoedt.
Ik zou daar dus nooit een voorbeeld aan nemen maar goed. :woman_shrugging:t3::woman_facepalming:t3::sob:

13 likes

Plus dat haar captions en blogs regelmatig behoorlijke spel- en taalfouten bevatten. Zie haar nou niet echt bepaald een lekker lezend boek schrijven. Vaak dingen als jou waar het jouw moet zijn, dt-fouten, wat/dat verkeerd gebruiken en interpunctie die niet fijn leest.

5 likes

Van wat ik in die vlogs van haar zie is dat voor mij duidelijk. Niet zo moeilijk toch? :smile:

4 likes

Blijkbaar wel en ik ben nog niet eens moeder :+1:t2::rofl:

4 likes

Ik vind het echt stom om dit op moedermaffia te gooien. Althans, persoonlijk vind ik datn je best kunt twijfelen aan de opvoedskills van iemand die haar kinderen als verdienmodel gebruikt. Los daarvan: Ze is geen expert en als je al tips van een ‘ervaringsdeskundige’ aanneemt waarom kies je dan iemand waarvan de kinderen nog niet eens de basisschoolleeftijd hebben? Iemand die haar kinderen al echt heeft ‘grootgebracht’ ligt dan toch meer voor de hand?

36 likes

Huh haha zijn er meerdere manieren om uien en duwen uit te spreken? Ik ken juinen en douwen maar denk niet dat ze die bedoelt.

4 likes

Ik denk uiwen of uijen.

Kijk Lotte is misschien cringe op tiktok, maar Tien & Wil kunnen er ook wat van :woman_facepalming:t2:

(Ze delen het ook op insta zodat hun volgers “deze hysterische app niet hoeven te downloaden”)

Ik lach de billen uit mijn Sloggi. Not

41 likes

Willemijn doet me soms zo denken aan die vriendin van mr. Bean.

23 likes

Oh god, ik hoop zo dat ze niet denken genoeg humor te hebben voor een theatershow ofzo. Want dat is tegenwoordig ook een doel als influencer, geloof ik.

20 likes

Sowieso: laat TikTok gewoon op TikTok. Waarom moet dat op Instagram gedeeld worden? Iedereen die TikTokfilmpjes leuk vindt die downloadt die app wel

40 likes

ik voel gewoon fysieke cringe
dat gebeurt niet vaak

2 likes

Ik las ergens een reactie dat ze vrijdag in een video gingen uitleggen waarom ze zich niet aan de 1,5 meter regel houden. Ben benieuwd wat voor smoes er komt.

3 likes

‘ons getiktok :crazy_face:

Snap zo niet hoe ze nu oprecht kunnen denken dat dit grappig is :tired_face: Man man man

3 likes

Denk dat er geen smoes komt maar een serieus betoog over waarom ze er heilig van overtuigd zijn dat het lot bepaalt of ze ziek worden en iets met 113.

12 likes

Tientje op iets vaags met dat ze bij anderen wél afstand houden en het in hun omgeving niet heerst.

7 likes

Die vriend van Lotte is wel echt veranderd qua uiterlijk! Ik keek voor t eerst in 10000 jaar nog eens een vlog van haar

Hoezo is het bizar om te oordelen obv haar vlogs? Ze laat superveel zien in die vlogs van de kinderen en legt ook heel vaak iets uit over haar ‘opvoedstijl’. Daar kun je als kijker dan toch prima een mening over vormen?

16 likes

Wil lijkt zo intens veel op een collega van mij, dat maakt dit nog pijnlijker. Alsof ik zit te kijken hoe zij zichzelf online voor lul zet.

3 likes