Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Dat is al jaaaaren een wens van hen. Willemijn zag dit, naast arts, wel als droomcarriere.

Cabaretier

Voor zo ver de medische beroepen! Door naar een andere tak die me altijd wel een beetje trok, de showbizz. Wat lijkt het mij leuk om voor een dagje Brigitte Kaandorp, Claudia de Breij of Tineke Schouten te zijn. Grappen maken, gekke typetjes spelen en dat alles in een overvol Carré. WAUW!

En ook Martine zag het wel zitten.

Cabaretier

Dit beroep had Willemijn ook op haar lijstje staan. Dit lijkt me zo leuk. Ook dat je heel je eigen show bij elkaar verzint met allerlei grappige verhaallijnen en typetjes. Ik hou er van om mensen aan het lachen te maken en hele verhalen te vertellen. Mijn inspiratie op het gebied van humor zijn van Kooten en de Bie, Brigitte Kaandorp, Daniël Arends en Youp van ‘t Hek.

Haar inspiratie op het gebied van humor zie ik niet echt terug in die filmpjes :sweat_smile:

Maar ik moet wel zeggen dat ik het, ondanks dat ik die tiktoks vreselijk onleuk vind, wel goed vind dat ze het gewoon doen. Zij vinden dit blijkbaar grappig en sommige van hun kijkers blijkbaar ook. Ze zijn in ieder geval niet bang om voor gek te staan en dat vind ik wel sympathiek.

10 likes

Ah, wordt het gebrek aan een goed gevoel voor humor nog eens onderstreept.

48 likes

De cringe die tiktok video’s van wil en tien. Het is gewoon té gemaakt en gewoon net niet grappig

Net niet of helemaal niet? Ik kan wel janken hiervan :sob:
Dit zijn echt van die dingen die je gewoon lekker voor jezelf moet houden.

4 likes

Kletskerk en van Vlochem are back (en ze hadden wat mij betreft wel in 2014 mogen blijven).

Aan de andere kant, als ze zelf heel veel plezier hebben bij het maken van dit soort dingen moeten ze dat lekker doen. We hoeven ook niet alles leuk te vinden wat ze maken. Zou alleen wel fijn zijn als ze een goed voorbeeld geven aan volgers door de 1,5m in acht te nemen…

8 likes

Hahah eigenlijk helemaal niet maar ik dacht laat ik het positief houden :joy:

1 like

M’n hart huilt nog steeds een beetje bij het zien in de stories van Leonie van gewoonwateenstudentjeeet dat ze een kitchenaid gratis gekregen heeft, terwijl ze nooit bakt en ook niet kan bakken.

14 likes

Maar dat kan ze toch leren?

Ja, dat kan ze zeker. Maar vraag me af of zij dan de ideale kandidaat was voor deze spon deal. Lijkt me toch wel dat er geschiktere kandidaten zijn.

4 likes

Ik vond de video van Alwin echt heel leuk tbh en nu heb ik honger en zin in een mcflurry

2 likes

Ik heb m net op snelheid 1,5 gekeken en op die manier is het prima te doen. Alwins probleem is dat ie te lange sfeershots filmt en te langzaam doorlult en in de herhaling valt (“lekker? Lekker toch? Vind je het lekker? Ja wel lekker toch?”)

Maar als je m dus op 1.5 kijkt kan je hem prima volgen maar raast het lekker voorbij en dan is deze video prima te doen. Hij heeft z’n best gedaan, zag er eetbaar uit, ja prima niemendalletje als je 8 minuten over hebt.

6 likes

Erger nog, er stond ‘over de brein van de baby’

3 likes

Ik geloof dit niet. Je probeert iedereen die video gewoon te laten kijken :smile:

1 like

Ik ben Alwin ik wil die clicks

24 likes

Hij faalt 6x met het maken van de broodjes, en maakt een mega big mac.

Wow! Alwin op hogere snelheid (ik had m op 1.25 staan) is echt de beste lifehack ooit! Zo is die video best goed te doen idd

2 likes

Ik kijk de food video’s van Alwin en die vind ik wel leuk. Lekker laagdrempelig en niet zo ingewikkeld

Ik vond het meevallen maar ik erger me zo aan zijn als/dan fouten constant

Ach wat sneu voor haar…

2 likes

Ubereats heeft ook even een blik influencers opengetrokken voor spon zeg

2 likes