Heb d’r youtube ook gekeken. Ben wel bekend met dat soort parken, althans je hebt er een luxe versie van hier in de buurt. Mensen die net met pensioen gaan van letterlijk het hele land (echt fucking overal vandaan) komen en daar een ‘chalet’ kopen. Die kopen ook de grond en plempen er voor 200k een keet op. To be honest, sjieker dan menig huis. Maar het blijft recreatieve bestemming en daar mag je niet permanent verblijven: zo is het. Die mensen blijven daar een aantal jaar en gaan elk weekend met een camper Europa in, maar de gemeente wordt er steeds strenger in.
Geen enkele gemeente die staat te springen om permanente bewoning mogelijk te maken op die locaties. Want zeker dit soort parken waar toch vrij vaak en veel arbeidsmigranten wonen (althans hier in de provincie/regio wel) zorgen wel vaker voor overlast. Bewoners van die gemeentes zien dat echt niet zitten en je trekt een megavat wormen open. Dus die notaris die lult uit z’n nek is mijn idee
.
Verder vind ik het ook echt een gore keet, no shit dat die man er van af wilde en de shit wilde laten staan. Die plek is uitgeleefd. Zo’n huisje is ook niet gemaakt om tientallen jaren te gebruiken, permanent? Dit gaat echt een gebed zonder end en geldput zijn. Tot het krot eens instort…
maar wellicht hebben jullie nog favo kledingkast opruim video’s van buitenlandse youtubers als tip
Ik denk echt dat ze het beeld volledig geromantiseerd heeft.
En ik reageer 2 x op haar nu omdat dat de meest extreme reacties zijn in mijn ogen…voor de rest ben ik het eens met de anderen in dit topic