Dat is al jaaaaren een wens van hen. Willemijn zag dit, naast arts, wel als droomcarriere.
Cabaretier
Voor zo ver de medische beroepen! Door naar een andere tak die me altijd wel een beetje trok, de showbizz. Wat lijkt het mij leuk om voor een dagje Brigitte Kaandorp, Claudia de Breij of Tineke Schouten te zijn. Grappen maken, gekke typetjes spelen en dat alles in een overvol Carré. WAUW!
En ook Martine zag het wel zitten.
Cabaretier
Dit beroep had Willemijn ook op haar lijstje staan. Dit lijkt me zo leuk. Ook dat je heel je eigen show bij elkaar verzint met allerlei grappige verhaallijnen en typetjes. Ik hou er van om mensen aan het lachen te maken en hele verhalen te vertellen. Mijn inspiratie op het gebied van humor zijn van Kooten en de Bie, Brigitte Kaandorp, Daniël Arends en Youp van ‘t Hek.
Haar inspiratie op het gebied van humor zie ik niet echt terug in die filmpjes
Maar ik moet wel zeggen dat ik het, ondanks dat ik die tiktoks vreselijk onleuk vind, wel goed vind dat ze het gewoon doen. Zij vinden dit blijkbaar grappig en sommige van hun kijkers blijkbaar ook. Ze zijn in ieder geval niet bang om voor gek te staan en dat vind ik wel sympathiek.