Dan blijft het toch evengoed rot???
haha echt he, ik snap niet dat mensen daar gevoelig voor kunnen zijn en dan gaan bestellen via uber eats door zulke kut spon.
Ik lees het net… Wat sneu voor haar.
Verdrietig, maar ik heb altijd een raar gevoel bij hem gehad (haha wat suf om te zeggen eigenlijk over iemand die je niet kent?), dus eigenlijk voel ik ook wel opluchting voor haar
Lisanne leek zich wel beter te voelen de laatste tijd dus hopelijk zet die positieve lijn zich wel voort, dat gun ik haar wel hoor
Was Lisanne diegene die steeds in dr bh filmpjes opnam?
Onder andere maar ze heeft nog heel veel meer bijzondere kwaliteiten
Ik heb Lisanne nooit echt gevolgd, maar wat verdrietig van haar relatiebreuk. Ik bekeek net even haar profiel en het is wel een hele verandering met hoe ik vroeger wel eens iets van haar zag. Echt veel positiever, goed om te zien
Zo te zien wonen ze nog wel samen. Lijkt me lastig als het ‘al’ een maand geleden uitging. Wel lief en bijzonder dat ze nog samen eten.
Wat een gezeik over die koelkast in de vlog van Bonnie. Of is dat echt een ding, een vaste indeling hebben (een ‘inspiratieplank’, ) en dan geïrriteerd raken als je vriend iets verkeerd terugzet (‘nee de pesto hoort niet bij de potjes maar op de lunch/inspiratieplank’)
Snap vooral niet waarom je groente niet allemaal in de groentela doet, want de temperatuur in die la is toch het beste voor groente en fruit?
Ja ik vond het ook maar een vreemde indeling. Ze had wel een groentela, maar de krop sla moest op de bovenste plank bij het avondeten en de komkommers op de lunchplank. Doe dan gewoon lekker alles in die la
Ik heb de vlog van Bonnie niet gezien maar zij klinkt echt als iemand met veel tijd teveel.
Dit is absoluut een ding ik heb zo’n goede indeling en m’n man vergeet het elke keer weer, super irritant.
Op de bovenste plank de open dingen, zodat je eraan denkt om die op te maken voor ze slecht gaan. Middelste plank de groentes, omdat wij ze vergeten en ze in die la liggen te schimmelen als ze niet in zicht liggen, en op de onderste plank de lekkere dingen die je niet vergeet omdat ze te lekker zijn. In de groentelade liggen de kazen, want die gaan toch wel op @Evenveel
Hahaha Nick die een existentiële crisis krijgt van die bars: ‘Ik weet zo weinig van natuur. Van noten en ehh vogels en bomen enzo’.
Wel echt fucking chill als je uit zulke dingen al inspiratie haalt. Ik moet bijvoorbeeld uren zoeken naar een serie of docu om te kijken omdat niets me meer aanspreekt omdat “alles hetzelfde is” en ik gewoon een keer iets verrassends/nieuws wil zien (wat natuurlijk nergens op slaat). En Bonnie kijkt gewoon even in haar koelkast en denkt YES ik zit vol inspiratie laat die lunch maar komen. Nu vind ik dat wel het andere uiterste, maar zou soms toch ook wel willen dat ik een beetje blijer werd van zulke kleine dingen haha.
Die bars (L) Iedereen gaat er altijd heen voor de pancakes, maar die bars zijn echt nog 1000x lekkerder. Zou er het liefst elke dag één eten.
Ik kijk er echt naar uit dat iedereen nu z’n koelkastindeling gaat delen. Geen grap.
Ik wil dat ook graag kijken, maar raak altijd super geïrriteerd van die Amerikaanse vrouwen die dan zo’n ramvol gepakte koelkast hebben van 7 verdiepingen
Ik ben ook altijd geïnteresseerd in frigo indelingen (is dat een teken van volwassenheid)?
Wij doen meestal voor een hele week boodschappen en dan haal ik alles er eerst uit zodat ik het geheel georganiseerd terug kan plaatsen maar na 2 dagen is het toch terug chaos. Ahja ik kan dan toch de volle dag genieten van een mooie georganiseerde frigo, het is ook iets