Yes and i love it
Maakt me trouwens geen ene moer uit wie met welke nationaliteit die bar heeft gemaakt. Maar baklava op fudge met een of andere koekjes bodem is gewoon een mooi product als baklava verpesten.
Yes and i love it
Maakt me trouwens geen ene moer uit wie met welke nationaliteit die bar heeft gemaakt. Maar baklava op fudge met een of andere koekjes bodem is gewoon een mooi product als baklava verpesten.
Oke oke het ziet er gewoon zo weinig uit voor veel geld, maar als dat het waard is lekker blijven grazen
Nee dit is niets nieuws, dit is gewoon iets wat af en toe ter sprake komt wanneer dat het geval is
Gadogado met aardappel (never forget boer zoekt vrouw).
Dat was echt een van mān favoriete scĆØnes van het seizoen
Oke heb t gister gegeten en misschien ook wel op de tatta manier maar ga wel naar de toko. En ga t niet prakken met aardappelenā¦
Overigens eten indoās ook wel eens aardappeltjes bij de gado gado trouwens. Maar ik denk dat Erik meer bedoelde dat hij het met kruimelige aardappelen eet ipv rijst
Geloof dat best, want Roti is ook met aardappel. Maar ik zag ook voor me inderdaad zoān berg aardappelen en dan de rest apart er naast ready to prak :P.
Hahah waarom geloof je dat best omdat roti ook met aardappel is? Twee totaal verschillende dingen en keukens
Nou heb meteen de fiets gepakt naar Arzu en er staat nu 2 dozen in de koelkast
Influenzas hier
Deze man snijdt allemaal schoenen door midden (ook bij cros etc) en heeft een kat met een fancy tuigje. Ik vind dit best fascinerend haha.
Wil je me laten weten wat je favorieten zijn? Dan ga ik ook een doosje bestellen haha
Nou ze hebben dus minder smaken momenteel ivm corona ik had bijvoorbeeld heel graag keylime gekozen maar die hadden ze niet! Net als tiramisu en Oreo, die beide op mān lijstje stonden voor een sixpack
Maar ik heb net een mini beetje afgesneden van allemaal om te proeven haha en met name de bluevanilla en forest fruit (deze was ook de favoriet van het meisje dat me hielp, wat ik snap) zijn heel lekker. Ik moet wel zeggen dat ik normaal niet echt veel chocolade eet dus ik vind fruit sowieso wel lekker erbij
Maar ik ben ervan overtuigd dat ze allemaal super lekker zijn, welke je ook kiest
Heeft iemand een foto van die ābarā, ik begrijp niet wat dat is? Is het een soort candybar ofzo?
Kijk maar even:
Teeeering, in de tijd dat Bonnie haar koelkastindeling laat zien heb ik bijna mān eerste vrijmibo biertje leeg. Waarom volg ik haar nog
Het water loopt me in de mond, damn wat ziet dit er lekker uit, gelukkig houden de verzendkosten me tegen om te bestellen
Haha ik wilde dit ook reageren⦠kunnen we de bars gewoon weer āreepā noemen? Heb het echt 20x moeten lezen voor ik het snapte.
Broccoli en bloemkool kunnen het best buiten de koelkast. Paprika ook. Peren en druiven ook. Bij ons is dat de bierlade hahaha. Wat heeft zij erin zitten?