Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Zegt ze serieus in haar eigen podcast dat ze er wel zoveel mogelijk in gaat wonen, maar voor de vorm ook een kamer bij haar vader heeft ingericht waar ze staat ingeschreven? Want dat is wel echt heel dom. Kan je net zo goed direct een brief naar de gemeente sturen dat je fraudeert.

58 likes

Hahah, ik snap die hele klusvibe ook niet zo. Klussen om iets op te knappen lijkt me helemaal prima, maar die klasbehoeften ga je toch niet botvieren op dit hoop verdriet?
Nog daargelaten dat ze er geen geld of ervaring mee heeft.

2 likes

De regels in Zeeland zijn dat je er niet ingeschreven kan worden, volgens mij moet je dat kunnen aantonen. Je mag volgens mij dan 364 dagen per jaar gewoon in je vakantiehuisje overnachten, maar het gaat dus vooral om wat er op papier staat. Geen idee of dit landelijk is, maar er woonden best wat mensen in vakantiehuisjes waar ik ben opgegroeid. Sommige parken kunnen besluiten dat ze in bepaalde maanden dicht zijn/je geen toegang of service hebt, maar er zijn dus ook vakantieparken die in de zomer gewoon losse vakantieweekjes verhuren en in de wintermaanden voor de gehele winter.

Op de camping van mijn ouders zijn mensen bijvoorbeeld het hele jaar welkom in hun vakantiehuisje maar hebben in de wintermaanden geen garantie op dat mijn ouders aanwezig zijn in geval van storingen. Ook staat in het contract dat het niet als woonruimte geldt. Maar gebeurt dus wel dat mensen er in de zomermaanden bijvoorbeeld een lange vakantie hebben van 4 maanden (gepensioneerden haha).

2 likes

Helemaal verbaasd over het boshuisje van Jenny. Ze moet zelf weten wat voor bouwval ze koopt. Maar er werd mij iets te vaak in de video gezegd; daar heb ik nu geen geld voor of moet ik voor sparen. Ik dacht gelijk die gaat weer een geld bedel project beginnen voor de keuken en het dak.

Ik zou dit huis ook echt helemaal leeg halen en met een hogedruk spuit met chloor schoonmaken. Alles zag er zo smoetzig uit haha maar dat kan ook mijn ding zijn :sweat_smile:

4 likes

Die podcast maakt mijn kijk op dit verhaal er niet beter op.

4 likes

Dit vond ik ook gek ja, maar goed ik ben geen influencer en spaar misschien € 300 per maand haha dus in september heb ik bij wijze van spreken net de dakpannen betaald.

Ik denk overigens niet dat ze opnieuw gaat crowdfunden (niet dat ze dat ergens heeft gezegd ofzo) maar misschien ben ik daarin te optimistisch/naïef.

7 likes

Een wandeling met haar en haar hond en nog twintig donateurs in het Kralingse bos :ok_hand:

3 likes

Het zegt toch ook wel iets dat de vorige bewoner er helemaal niets meer mee te maken wil hebben en die spullen niet meer wil halen… Dan zou ik me echt afvragen wat voor lijken er allemaal in de kast zitten of wat voor gedoe met het park enzo.

Ik vind het trouwens hilarisch dat die buurman dus ook in het bos woont maar een hekel lijkt te hebben aan bladeren.

72 likes

Maar dat huis is waar ze die actie voor had opgesteld was dus aan andere verkocht omdat ze het geld niet kon lenen van een familielid en toen is ze naar een ander huisje op dat park gaan kijken.

0 euro omdat het me niet boeit maar jij zit al wekenlang alles zo geobsedeerd in de gaten te houden. En vind hoe jij erover praat heel lullig. Laat die meid toch lekker in dr bouwval wonen als zij er blij mee is

19 likes

Zeker waar, ik vind het namelijk een bizar en daarom fascinerend verhaal!

24 likes

Ik zou allereerst een schoonmaakbedrijf inhuren die alles grondig schoonmaakt.
Nog etensresten in de gootsteen, bij het idee moet ik al bijna overgeven

21 likes

Jemig wat een donkere hut vol met schimmel en lekkageplekken. Zoiets moet je kopen en meteen aanpakken (het dak tenminste, de keuken vervangen kan eventueel later).

Heb echt het idee dat ze niet snapt waar ze aan is begonnen. En dat ze het geld bij elkaar heeft lopen sprokkelen alleen al om dit te kunnen betalen. Wens haar er veel succes mee.

5 likes

In welke provincie is dat huisje eigenlijk? Ik heb een soort vage dejavu. Ik ben denk ik tijdens het Koninginnedagdrama daar op vakantie geweest met mijn familie. Ik herken die badkamer en keuken…

4 likes

Had je niet ff je sokken kunnen meenemen

114 likes

Snap ook niet dat er niemand in haar omgeving is die haar hierin tegen heeft gehouden

4 likes

Brabant of Limburg volgens mij.

Ben ik de enige die een soort horror/thriller gevoel krijgt van dit huisje? Lekker in dat bos zo. Hahah misschien kijk ik teveel films.

3 likes

Ik zie een heleboel sponsoringen aankomen, waardoor het voor haar een stuk goedkoper zal zijn dan voor de gemiddelde mens. Of heeft zij normaal nauwelijks samenwerkingen?

2 likes

Hahah ja en die ‘vergeten sokken’ maken het ook wel een beetje griezelig.

1 like