Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik heb gewoon bij die hele serie Like Monica het idee dat het een soort sociaal experiment is ofzo met die nieuwe vriend. Dat we achteraf horen dat het allemaal nep was. Ik hoop het eigenlijk vooral. Ik word er zo ongemakkelijk van hoe alles in het teken staat van die dude. Als alles zo pril is, is dit toch precies wat je niet wil :persevere:

17 likes

Mwah, ze vroeg in haar vlog vorige week specifiek om tips voor “rustige mooie plekken” nabij Rotterdam… :smirk:

9 likes

Maar mensen, ze zit toch serieus niet IN dat veld maar ervoor?? Ik snap het probleem niet.
We gaan toch ook voor een mooi kunstwerk staan of zitten om dat als achtergrond te gebruiken en dan zegt nooit iemand van “Nou nou, blijf ff weg uit die aura van dat kunstwerk, dat is niet van jouw!”
Je ziet letterlijk dat ze niet ‘in’ de bloemen zit maar ervoor. Laat r toch gewoon!

2 likes

Ik heb er ook langer naar gekeken dan strikt noodzakelijk was.
Fascinerend.

Wat is dit joh

2 likes

Acryl/gelnagels zelf weg krijgen is een hele klus. Weet niet wie dit is, maar geef haar groot gelijk. Eerst kort knippen, dan laten weken in aceton etc etc

5 likes

Ja heel raar! En vraag me echt af waarom zo’n gozer daar dan aan mee werkt. Hij zat in het vastgoed toch? Waarom zou hij dan hieraan mee doen, naamsbekendheid?

1 like

Dus als ik daar stennis schop kom je niet??

13 likes

Hahaha nee dit is echt verschrikkelijk. Ik hou t mooi bij normaal lakken.

3 likes

Corona? Te veel kritisch commentaar en negatieve reacties op haar en over haar gedrag.

Cover up Corona

1 like

Wow ik moest echt drie keer lezen, dacht dat er stond dat die vrouw zelf was doodgereden :neutral_face: Maar oei, een kat is natuurlijk ook heel sneu, zo zielig :sleepy:

Haha, alle acryl girls verzamelen!!!
Het is echt verschrikkelijk om acrylnagels eraf te krijgen. Dit is voor het eerst in 1,5 jaar dat ik dus niet naar mijn nagelafspraken kan.

Ik zat zondag in de tuin met een multitool van mijn vader, met een elektrische vijl & schuurpapier de boel te bewerken.

Wat zij doet is een tip van veel nagelstylistes: knip ze zo kort mogelijk en week dan alle acryl in aceton eraf (duurt lang en je vingers burnen).

1 like

Jezus zelfs die Like Monica hangt van spon aan elkaar lijkt wel, dat ze uitgebreid het “Litchie concept” (iel dat ik dit typ) benoemt en dat Matthijs daarna ff Hello Fresh ‘name-dropped’…
Verder vind ik Robert een verschrikkelijk saaie bal.
Maar ik vind het wel kut dat het nu is stopgezet!!

9 likes

Feit is toch nog steeds dat ze zomaar op iemands terrein zit? Die geld moet verdienen aan die tulpen? En dat in combinatie met het feit dat ze erheen is gereden met de auto in tijden dat je in/rondom je huis moet blijven schiet bij mij gewoon in het verkeerde keelgat, zeker als je het dan op instagram gaat posten voor een groot publiek.

4 likes

Het is dan nu een tulpenveld waar ze dus wel op het terrein van een ander staan. Je gaat toch ook niet in een weiland met koeien van een boer staan?

Nou! Die foto van queen of jetlaggen met die schapen

6 likes

Ik ga nog steeds stuk om die gefotosoepte schapen.

17 likes

Naast dat je zomaar op iemands land gaan staan kan je door in de bollenvelden te gaan staan ook nog eens ziektes verspreiden (bv plantenvirussen), dat weten de inflencers natuurlijk niet maar daar worden de kwekers niet alleen in coronatijden maar élk jaar niet blij van

1 like

grapje, natuurlijk is het asogesdrag wat ze doen

15 likes