We niet, ik wel kennelijk
Mij maakt de sfeer weinig uit! Vind haar ook niet irritant.
Ja dat vond ik ook raar! Heb nog wel een aantal keer gekeken, maar kan hem dus echt niet vinden
Mijn kritische reactie onder die foto heeft ze ook aardig snel verwijderd ja. Begin mij echt aan haar te ergeren, ben ook gestopt met haar vlogs kijken.
Vind het wel jammer dat ze zulke reacties dan verwijdert. Ze komt juist over alsof iedereen er met zijn en haar mening mag zijn dus moet ze ook gewoon de discussie aangaan of het gewoon negeren.
Ben geen lid van een soort Mascha sekte hoor haha. Ik ben wel een stan ja, en neem t soms voor haar op als ik bepaalde meningen onredelijk vind, maar ze is heus geen heilige.
Vind dat ze een heel goed voorbeeld stelt in deze tijd, als influencer zijnde, maar vind ook dat ze er een handje van heeft om anderen te judgen als ze bijvoorbeeld een blokje om willen of boodschappen gaan doen. Niet iedereen kan het zich veroorloven om in je goed bevoorrade huis te verblijven en thuis eten te bestellen etc. En bovendien lijken ze sowieso al contenter met cocoonen dan de meesten.
Haha neuh sekte hoor je mij niet zeggen, ik had het iig niet eerder gezien das alles! maar wat mij betreft alleen maar top dat haar cocoonidentiteit voor de verandering het wenselijke is haha
Oh wow oke echt nooit geweten. Wat zonde van die bloemen dan eigenlijk
Ja probeer daar maar eens een mooie queenofjetlag foto bij te maken
Dat is Tori Amos! (Ik probeer bij te lezen maar ik ken echt steeds minder influencers die worden besproken dus dit is de enige bijdrage die ik kan geven aan dit topic.)
Er staat nog één kritische comment bij de foto van Bonnie, maar uiteraard schiet ze weer in de verdediging: dat het niet in de Bollenstreek was, maar dat ze er toevallig langs liep. Ja meit maar je zit nog steeds met je asser in dat veld en het feit dat je er überhaupt bent betekent dat je dus niet in/rondom je huis bent gebleven
Ik heb gewoon bij die hele serie Like Monica het idee dat het een soort sociaal experiment is ofzo met die nieuwe vriend. Dat we achteraf horen dat het allemaal nep was. Ik hoop het eigenlijk vooral. Ik word er zo ongemakkelijk van hoe alles in het teken staat van die dude. Als alles zo pril is, is dit toch precies wat je niet wil
Mwah, ze vroeg in haar vlog vorige week specifiek om tips voor “rustige mooie plekken” nabij Rotterdam…
Maar mensen, ze zit toch serieus niet IN dat veld maar ervoor?? Ik snap het probleem niet.
We gaan toch ook voor een mooi kunstwerk staan of zitten om dat als achtergrond te gebruiken en dan zegt nooit iemand van “Nou nou, blijf ff weg uit die aura van dat kunstwerk, dat is niet van jouw!”
Je ziet letterlijk dat ze niet ‘in’ de bloemen zit maar ervoor. Laat r toch gewoon!
Ik heb er ook langer naar gekeken dan strikt noodzakelijk was.
Fascinerend.
Acryl/gelnagels zelf weg krijgen is een hele klus. Weet niet wie dit is, maar geef haar groot gelijk. Eerst kort knippen, dan laten weken in aceton etc etc
Ja heel raar! En vraag me echt af waarom zo’n gozer daar dan aan mee werkt. Hij zat in het vastgoed toch? Waarom zou hij dan hieraan mee doen, naamsbekendheid?
Haha jij kijkt zeker nooit in het nageltopic
Dus als ik daar stennis schop kom je niet??