Hahaha nee dit is echt verschrikkelijk. Ik hou t mooi bij normaal lakken.
Corona? Te veel kritisch commentaar en negatieve reacties op haar en over haar gedrag.
Cover up Corona
Wow ik moest echt drie keer lezen, dacht dat er stond dat die vrouw zelf was doodgereden Maar oei, een kat is natuurlijk ook heel sneu, zo zielig
Haha, alle acryl girls verzamelen!!!
Het is echt verschrikkelijk om acrylnagels eraf te krijgen. Dit is voor het eerst in 1,5 jaar dat ik dus niet naar mijn nagelafspraken kan.
Ik zat zondag in de tuin met een multitool van mijn vader, met een elektrische vijl & schuurpapier de boel te bewerken.
Wat zij doet is een tip van veel nagelstylistes: knip ze zo kort mogelijk en week dan alle acryl in aceton eraf (duurt lang en je vingers burnen).
Jezus zelfs die Like Monica hangt van spon aan elkaar lijkt wel, dat ze uitgebreid het âLitchie conceptâ (iel dat ik dit typ) benoemt en dat Matthijs daarna ff Hello Fresh âname-droppedââŠ
Verder vind ik Robert een verschrikkelijk saaie bal.
Maar ik vind het wel kut dat het nu is stopgezet!!
Feit is toch nog steeds dat ze zomaar op iemands terrein zit? Die geld moet verdienen aan die tulpen? En dat in combinatie met het feit dat ze erheen is gereden met de auto in tijden dat je in/rondom je huis moet blijven schiet bij mij gewoon in het verkeerde keelgat, zeker als je het dan op instagram gaat posten voor een groot publiek.
Het is dan nu een tulpenveld waar ze dus wel op het terrein van een ander staan. Je gaat toch ook niet in een weiland met koeien van een boer staan?
Nou! Die foto van queen of jetlaggen met die schapen
Nee die waren gephotoshopt (een paar in ieder geval haha)
Ik ga nog steeds stuk om die gefotosoepte schapen.
Ja kijk naar die schapen rechts die zijn echt ctrl c+ctrl v van de schapen links (maar was dus een grapje, ze zijn niet allemaal erin gephotoshopt natuurlijk)
Naast dat je zomaar op iemands land gaan staan kan je door in de bollenvelden te gaan staan ook nog eens ziektes verspreiden (bv plantenvirussen), dat weten de inflencers natuurlijk niet maar daar worden de kwekers niet alleen in coronatijden maar élk jaar niet blij van
Het gaat er denk ik niet zo zeer om dat ze voor of in dat veld zit. Ze is inderdaad een influencer en dit soort fotoâs zet anderen aan om ook fotoâs bij zoân veld te maken. Dus haar volgers die zoân veld zien of fotowaardig vinden (waar dit dan ook mag zijn) gaan hiernaar op zoek en lopen misschien wel door de bloemen (ik heb ze in mijn tijdlijn al voorbij zien komen). Ook denk ik idd dat het waarschijnlijk niet âopenbaarâ terrein en gewoon grondbezit van de eigenaar is. Persoonlijk vind ik het dan niet netjes als je daar ongevraagd fotoâs gaat maken.
Ennnn⊠Er is idd gevraagd om NIET naar de bloemenvelden te gaan, wat is daar nou onduidelijk aan?
En er bewijze van
bij wijze van
Weer even zeiken op de muts: zij filmt terwijl Pip en Willem buiten piepschuim in stukken breken om weg te gooien waardoor er allemaal kleine bolletjes afvallen en in de natoer belanden.
Dat is toch niet normaal? Of doe ik nu overdreven?
Ik vind de keuken eigenlijk niet eens zo mooi. Als je âonbeperktâ budget hebt, vind ik zoân strak witte keuken met zwart aanrechtblad echt een gemis aan creativiteit. Maar dat huis lijkt sowieso te worden wat de gemiddelde projectontwikkelaar tegenwoordig maakt: stalen deuren, eikenkleur visgraat, hoogglans witte keuken, zwart blad, grijze badkamer.
Hoewel ik nogal kritisch ben op De Muts vind ik dit wel overdreven.
Ze zit gewoon op het land van de boer. Dat is toch niet zo moelijk om te zien, lijkt mij.