Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Hahaha die Kiana in Like Monica die alleen in haar mooie nike sportoutfit wil sporten. Want bordeaux.

3 likes

Ik vond vooral de caption weer dat ik dacht voed gewoon je kind op. Maar ik heb überhaupt een hekel aan gezinnen waar kinderen de dienst uitmaken ipv te luisteren

4 likes

Ja, ik vind het ook zo raar dat men dit nog steeds doet. Zeker omdat het specifiek werd gezegd over bloemenvelden, dat je daar niet heen moet. Het is niet alsof we zijn opgeroepen niet naar een kerstbomenkwekerij te gaan en dat het dan niet duidelijk is dat bloemenvelden er ook onder vallen. Neen, de oproep was duidelijk. En specifiek

5 likes

BREAKING NEWS

Jennie’s bod op het boshuisje is geaccepteerd:

Ik snap er niets meer van maar wel heel fijn voor haar!

34 likes

Ik erger me hoe langer hoe meer aan het gebruik van het woord “boshuisje”. Als ik een huis in de stad ga kopen zeg ik toch ook niet steeds “stadhuisje”??? Of “plattelandshuisje”, “dorpshuisje” of whatever

63 likes

Huh dat gaat echt van de ene kant naar de andere kant :joy: Wel - niet - wel - niet - wel - niet. Nou ja, nu toch WEL

2 likes

Knipperlichtrelatie met boshuisje

34 likes

Ik zie op Instagram dat ze er verder niet over gaat uitweiden want er komt een… bosbabe podcast

11 likes

Janken dit

49 likes

Valt me wel op dat ze zegt ‘een boshuisje’. Ben benieuwd of het dezelfde is of een andere.

Edit: volgens mij toch wel de oorspronkelijke. Fijn voor haar!

Podcasts vind ik nog wel leuk, maar niet de zoveelste hipster millenial special snowflake podcast

10 likes

Ik vind dat ook wel een beetje raar voor de mensen die gedoneerd hebben of iets gekocht. Dat doe je voornamelijk omdat je het haar gunt en dan moet je nu ook nog naar haar geleuter luisteren in een podcast waarop je moet wachten. Ergens vind ik wel een beetje dat ze op z’n minst iets meer info zou kunnen geven richting die mensen.

7 likes

Nu de financiering nog rond krijgen!

2 likes

Leuk voor d’r, ben heel benieuwd hoe het eruit ziet!

Ik moet er niet aan denken om als nieuwe koper meteen een huis met allerlei gebreken te kopen zeg, die onzekerheid zou ik echt niet trekken :mask:

3 likes

image

128 likes

Oh god, zou dat nog moeten?
Daar had ik niet meer aan gedacht, maar nu je het zegt…

1 like

Ja ze heeft heel dat boshuisje nog helemaal niet toch? Het lijkt nu alsof alles al rond is, maar dit is alleen nog maar het bod dat is geaccepteerd.

1 like

Ik kijk nu Like Monica en serieus in IEDER gesprek komt die Robbert aan bod

Als ze naar Bodyfix gaat wordt er naar gevraagd, met Danique heeft ze het er vaak over, ook met Kiana, Femke en Matthijs en nu ze een jurkje ging passen bij Litchy werd er wéér naar gevraagd. Ook telkens dezelfde vraag ‘Goh hoe gaat het eigenlijk met Robbert?? :slightly_smiling_face:’ Zo gescript.

Het had net zo goed Like Robbert kunnen heten want ik heb meer over hem gezien dan over Monica tot nu toe

90 likes

Ik vond deze afl ook weer zo nep en in scene gezet inderdaad. Vooral dat jurkjes passen, mijn god

5 likes