Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik volg die bosbabe niet, maar heeft zij van zichzelf zo’n verbaasde blik of is dat een typische pose voor insta?

(Ik had graag hoger geplaatste wenkbrauwen gehad hoor, daar niet van).

2 likes

Ja en ook best leuke en openhartige gasten. Vind hem ook een prettig persoon en leuke interviewer, maar de manier waarop hij steeds in beeld komt vind ik wel een beetje… geforceerd of zo? Van die shots waarin hij héél empathisch kijkt en zo :joy:

7 likes

Aahh bij 1:11 “komen jullie mee??” zo schattig haaha

4 likes

Jessie Maya is live op Fadim’s beautyspace. Die tanden blijven zo gek…:sweat_smile:

Ze is met een vriend van haar die ook een nieuwe set tanden heeft. Ze laten ook weer zien hoe ze die tanden geslepen hebben etc. Ik krijg echt steeds weer rillingen van dat aanzicht.

4 likes

Accepteren ze nog leden bij Fadim’s beautyspace? hahaha

Geen idee! Probeer het eens, haha

1 like

Nouuuu wat een ontroerende video :sob:

3 likes

Je kunt als ff forumlid echt niet functioneren op die pagina… je gaat echt even 2000 jaar terug in de tijd. Ze zijn daar zo UNWOKE

42 likes

Ja is echt een cultuurshock

1 like

‘Zouden jullie een man daten die geen auto heeft?’

‘Lady’s, mijn vriend keek naar het kassameisje. Vinden jullie dat normaal?’

:joy::joy::joy::joy:

48 likes

Hahaha meiden m’n vriend zat naast een meid in de bus. Wat vinden jullie hiervan?

Al die chicks: SKOT ZIJN ASSS!!!

36 likes

Er is wel iets tussen Jessie en Diana Gabriels maar daar mag ze contractueel niks over zeggen :thinking:

2 likes

Voor als iemand het interessant vindt, Jessie vertelde net over een ruzie met Diana:
Na alle drama die Jessie heeft gehad met foto’s van haar die gepubliceerd werden zonder juiste afwerkingen had Jessie ervoor gezorgd dat dit in het contract kwam. Dus elke keer als Diana een foto van Jessie wilde plaatsen dan zou ze daar toestemming voor moeten vragen en moeten laten controleren. Diana heeft toen 14x dit gedaan zonder toestemming en toen was Jessie het zat en had ze ‘VERWIJDER NU’ onder een insta foto gepost. Ze zou daarna ‘gebashed’ zijn, omdat iedereen vond dat ze Diana dankbaar moet zijn voor gratis operaties. Hierna vertelde Jessie dat Diana haar dankbaar zou moeten zijn, want de promotie die ze doet is in vergelijking veel meer waard dan die gratis operaties. En Diana zou dus veel dankbaarder moeten zijn, omdat ze ook met haar meeging naar een talkshow en bij haar in het TV-programma heeft gezeten. Ze noemde dat programma trouwens een grote flop en gaat na afloop van het contract ‘echte tea spillen’ over Diana

40 likes
Samenvatting

Blijkbaar heeft Jessie een keer boos onder Diana’s foto van haar geplaatst dat Diana een foto moest verwijderen en daarna was er beef? Ze kan er niet veel over zeggen maar blijkbaar heeft Diana 14x contractbreuk gepleegd. Elke foto dat op social media geplaatst wordt van Jessie, moet Jessie toestemming voor geven. Staat contractueel vastgelegd. Keer op keer schond Diana dat en daarna deed ze alsof Jessie de problematische was. Ze zegt dat mensen haar ondankbaar vonden omdat ze Diana op het matje riep, terwijl Diana degene is die Jessie smeekte voor een samenwerking. Ze gaf haar al die behandelingen in ruil voor exposure en blijkbaar heeft dat zo’n 5miljoen views gehad wat bij elkaar meer waard is dan al die behandelingen bij elkaar. Dat programma van Diana vond ze ook trash :sweat_smile:

Ze kreeg ook 50 duizend aangeboden voor Temptation vips maar dan zou ze zich in YouTube-Land gedowngrade worden en campagnes mislopen. Temptation ging specifiek op zoek naar transgenderpersonen. Maar voor 250 duizend zou ze wel d’r kut verkopen daar… (haar woorden😬).

16 likes

Ahhhh, ik was zo afgeleid steed! Heb kapot lang gedaan om mijn comment eindelijk neer te tikken😂

2 likes

Geen zelfrespect!!! :joy::joy:

1 like

Hahaha aaah! Ik zie nu je bericht en dacht ook gelijk van ah we hebben er allebei zoveel moeite ingestoken haha

2 likes

De beelden zijn wel echt heel erg overbelicht, vervelend om naar te kijken. Het geluid is ook zacht. Inhoudelijk vind ik het wel interessant op zich.

Edit: Echt megaraar verhaal ook over Isha. namelijk dat ze wel een relatie hadden, maar dat Gio niks over haar mocht weten. Hij haalde haar op bij het treinstation en mocht niet bij haar thuiskomen, of überhaupt weten waar ze woont. Gio noemt haar eerst ‘een meisje’ waarop Robert reageert met ‘Isha’. Lijkt alsof het niet helemaal de bedoeling was om haar bij naam te benoemen.

8 likes

Haha, ik zet het overlappende deel wel in samenvatting. For the effort, huh :joy:

1 like

Ja wat betreft mannen pas ik wel goed bij de fadims! Lekker met z’n allen achter het aanrecht

7 likes