Vond haar altijd al apart
Geen idee wie dit is maar wat heeft ze een lege uitdrukkingsloze blik op haar gezicht zeg.
Ok ik had zin in wat irritainment dus ik wilde even bij die befaamde Fadimās Beautyspace kijken. Ik ging al dood voordat ik me had aangemeld:
schelden, disrespect en mensen belachelijk maken, roddelen over mensen, screenshots sturen naar mannen word NIET getolereerd!!!
Elke x als ik Nick zie in Bonnies tumbnail denk ik ach laat die arme jongen nou eens met rust joh.
Terwijl ze het gewoon gezellig hebben verder.
Maar toch heb ik dat āNee Bonnie ga maar lekker zelf spelen papa heeft even geen tijdā gevoel.
Hahahahaha
Ik kan het wel voor je opzoeken en screenshotten hoor
Gister ook weer een pareltje, een meisje dat dacht dat Muis uit Mocro Maffia haar vriendje was omdat hij een keer op tv had gezegd dat er wel een speciaal meisje voor hem was. En een meisje dat via badoo praatte met een crimineel die in de bak zat (politiemol Mehmet) en een ander meisje bleek daar ook mee te praten
Nou kan die groep niet eens vinden, alleen āladies spotā haha
Heldin!
Kun je de live terug vinden?
Ik heb alles nagezocht maar vindt niets van Jessieās haar live.
De Amerikaanse gevangenen die daar de laatste tijd live gaan ook echt haha
Dat leuke idee had ik ook toen ik een jaar of 8 was.
Haha helaas ken ik ook volwassen vrouwen die het een afknapper vinden als een man geen auto of rijbewijs heeft
Ja, dat heb ik ook. En daarom vind ik Sjakie leuker dan Poppy als compensatie. Niet dat hij er iets aan heeft maar toch.
Omg ik zit er in! Smullen.
Lol ik heb hetzelfde, wat eigenlijk ook vet oneerlijk is want ze bracht het wel echt als: āIedereen denkt dat ik Sjakie leuker vind dan Poppie omdat hij vaker op beeld is, maar eigenlijk heb ik een hechtere band met Poppie omdat ik haar al langer in huis hebā ofzo maar alsnog was ik echt IN SHOCK dat ze dat durfde toe te geven op beeld!!!
Nohhh beetje je kat fatshamen Echt gemeen dat ze Sjakie minder lief vinden
Haha Poppy kijkt altijd zo chagrijnig vind ik
mijn zusje is helemaaal gek op sjakie en hoopt precies zoān kat uit het asiel te mogen vinden
Nick heeft ook voorliefde voor een bepaald soort hond. Ook een hele slanke, zelfs dunne hond. Vond ik ook altijd zoān vreemd iets. Ben even de naam van het ras kwijt. Hazewind hond?