Ja Italiaanse windhond net als Jenna Marbles heeft
Was via het account van Mel.le van. Rooijen. Ik zie dat het weg is. Maar dat is blijkbaar een YouTuber?
Volgt iemand de muts die haar slof kwijt is?
Ja, maar alleen omdat het zo stom is
Ik weet niet wat dit betekent.
Edit: nu wel, wat een spanning.
De huismuts ging per ongeluk naar de supermarkt met haar sloffen en toen ze thuis kwam had ze er ineens nog maar 1 aan⊠het hele drama is te volgen via insta stories.
En ze is bang dat het er spookt omdat ze zeker wist dat ze allebei de sloffen had neergezet
Ik heb hier zoveel vragen bij. Is het spon (merk is al meerdere keren genoemd)? Is het een prank? Waarom reageren mensen dat ze dit met spanning volgen? Hoezo zoek je je slof in de koelkast? Zoekt ze een excuus om weer te kunnen verhuizen nu het huis af is (grapje jongens)?
Ik vind het ook echt heel spannend maar dat komt omdat ik eigenlijk andere dingen moet doen nu, haha.
Je gaat het bijna wel denken ja.
Een nieuwe manier van spon laten zien
Het is dan ook een waar drama, moest ze ook nog eens op Willems veel te grote schoenen de hond uitlaten omdat ze niet naar boven wilde lopen. Spon die arme vrouw een paar schoenen dat ze beneden in de gang kan klaarzetten!
ik moet zeggen⊠het zag er wel uit als hele chille pantoffels Zou err bijna geinfluenced van worden
HĂłly shit, 100 euro voor een stel pantoffels? Ik loop nog wel even door de mijne, jaren terug voor 5 euro bij de ap gekocht.
Misschien had het merk geen budget voor het volle tarief en toen zei de muts: oké, dan laat ik er maar één zien.
Of : nu hebben ze een reden om dalijk weer te verhuizen , want âhet spooktâ want dr pantoffel is op magische wijze verdwenen!
Heeft jouw vriend rode krullen en is hij argant.
Alwin: ik ga iets bestellen wat ik nog nooit gegeten heb. Ik weet niet of jullie het kennen.
Ook Alwin: bestelt pizza Calzone
Verdorie hij had ook eigenlijk een neushoorn bestelt en nu krijgt hij pizza calzone
Wat is dit voor prankkanaal joh
En hij woont in de stad ook nog he. Ik woon in een flut dorp en dat is het enige bijzondere wat je kunt bestellen.
Haha echt he. En dan: ik weet niet of jullie het kennen, alsof een pizza calzone nou zo onwijs exotisch is