Heeft jouw vriend rode krullen en is hij argant.
Alwin: ik ga iets bestellen wat ik nog nooit gegeten heb. Ik weet niet of jullie het kennen.
Ook Alwin: bestelt pizza Calzone
Verdorie hij had ook eigenlijk een neushoorn bestelt en nu krijgt hij pizza calzone
Wat is dit voor prankkanaal joh
En hij woont in de stad ook nog he. Ik woon in een flut dorp en dat is het enige bijzondere wat je kunt bestellen.
Haha echt he. En dan: ik weet niet of jullie het kennen, alsof een pizza calzone nou zo onwijs exotisch is
Hahhaha en dat hij t een zesje geeft voor de moeite 
hij is vast druk met al die 8393 reacties waarin volgers vroegen om een filmpje over pizza calzone.
Pizza shawarma is sowieso een slechte keuze. Maar ja had ie nog nooit op
Sorry ik ben echt een one issue forummer aan het worden maar:
Een breekbaar beeldje,
Van je naakte moeder,
Als cadeau voor jou,
Voor je vierde verjaardag!
Wat een perfect idee!
Hahaha wat moet een vierjarige hiermee. Zeker een pip, die ramt dat gewoon een keer tegen de muur (net zoals dat karretje)
Doet me denken aan die boerin van boer zoekt vrouw die tiramisu heel exotisch vond.
Hahahahahaha jij haat de verhuismuts echt he I love it
Je hoeft haar toch niet te haten om te zien dat dit een achterlijk cadeau is voor een 4 jarige
Als ik pizza calzone hoor, kan ik alleen maar aan Ben Wyatt denken uit Parks&Recreation 
Haha ik denk dat degene van dat bedrijf die dit heeft opgestuurd zich helemaal kapot lacht. Die snapt denk ik ook wel dat dit echt een stom kado is voor een vierjarig kind, maar die wil gewoon zo veel mogelijk exposure en aangezien de huismuts niet zwanger is moet je toch een omweg verzinnen. Ik vind het slim!
Ik snap het niet goed, heeft ze model gestaan voor dit beeldje? Want ze doet alsof het een verrassing is.
Wat moet dat kind hiermee. Geef het gewoon Duplo of zo
Ze heeft al zo’n beeldje van zichzelf late maken toen ze zwanger. Toen stond ze model inderdaad. Weet niet of het voor ditzelfde bedrijf was.