Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

14 likes

Hahhaha en dat hij t een zesje geeft voor de moeite :joy:

4 likes

hij is vast druk met al die 8393 reacties waarin volgers vroegen om een filmpje over pizza calzone.

16 likes

Pizza shawarma is sowieso een slechte keuze. Maar ja had ie nog nooit op

1 like

Sorry ik ben echt een one issue forummer aan het worden maar:

Een breekbaar beeldje,
Van je naakte moeder,
Als cadeau voor jou,
Voor je vierde verjaardag!

Wat een perfect idee!

181 likes

Hahaha wat moet een vierjarige hiermee. Zeker een pip, die ramt dat gewoon een keer tegen de muur (net zoals dat karretje)

47 likes

Doet me denken aan die boerin van boer zoekt vrouw die tiramisu heel exotisch vond.

27 likes

Hahahahahaha jij haat de verhuismuts echt he I love it

20 likes

Je hoeft haar toch niet te haten om te zien dat dit een achterlijk cadeau is voor een 4 jarige

32 likes

Als ik pizza calzone hoor, kan ik alleen maar aan Ben Wyatt denken uit Parks&Recreation :joy:

22 likes

Haha ik denk dat degene van dat bedrijf die dit heeft opgestuurd zich helemaal kapot lacht. Die snapt denk ik ook wel dat dit echt een stom kado is voor een vierjarig kind, maar die wil gewoon zo veel mogelijk exposure en aangezien de huismuts niet zwanger is moet je toch een omweg verzinnen. Ik vind het slim!

4 likes

Ik snap het niet goed, heeft ze model gestaan voor dit beeldje? Want ze doet alsof het een verrassing is.

2 likes

Wat moet dat kind hiermee. Geef het gewoon Duplo of zo

5 likes

Ze heeft al zo’n beeldje van zichzelf late maken toen ze zwanger. Toen stond ze model inderdaad. Weet niet of het voor ditzelfde bedrijf was.

2 likes

Aah die Alwin :tired_face:
“De groente is nog wel een beetje hartig” en vervolgens heeft hij het er over dat de groente te rauw is. Je bedoelt dus dat de groente te hard is en niet fucking hartig :roll_eyes: ook de hele tijd dat gelul over zijn mailbox, dat heet dus een brievenbus Alwin!! Het valt me ook steeds vaker op dat hij Nederlandse woorden gewoon verkeerd gebruikt, maar er dan wel zo’n zelfvoldaan hoofd bij trekt van “kijk mij mooie woorden gebruiken he, ben niet zomaar een youtuber, ben een intellectueel”

67 likes

Yes, hij reageert alleen niet.

1 like

Zo over irritainment gesproken zeg, de tering wat zijn ze irritant

Neeee nu komt Max ook nog even kijken

3 likes

Ugh ik vind Marije sowieso irritant en die Lize vind ik ook drie keer niks. Denk dat dit zelfs irritainment te boven gaat voor mij

6 likes

Ja het is mij ook niet gelukt eerlijk gezegd

1 like

Dus
 Nu heeft ze niet één maar twee beeldjes van zichzelf? :neutral_face:
Moet je ook echt een influencer voor zijn he :woman_facepalming:

1 like