Snap ik haha. Zag ergens dat Hugo Kennis ook te gast gaat zijn in deze serie, dus nogmaals bevestiging dat ik het niet hoef te kijken
Ik dacht: Oh leuk even snel kijken.
Het filmpje is gewoon bijna 20 minuten. Whyyyy
Ik kan marijeās accent echt niet aan
Hahahha je hebt het precies goed verwoord.
Haha de reden dat ik dit topic kwam checken is omdat ik me hetzelfde afvroeg
Ik weet ook nog wel Een geweldige facebookpagina waar je je enorm kan ergeren. verliefd verloofd getrouwd heet het. Echt alsof je je waant in de middeleeuwen??? āMn verloofde wil zijn beste vriendin uitnodigen op onze bruiloft, wat nu?!?!?!ā
En dan al die hekserige reacties eronderā¦
Ik vond die video van Marije en Lize leuk. Vind Lize sowieso leuk, die filmpjes met haar moeder zijn echt geweldig.
Hahaha jaaa die meiden leven echt in een andere wereld
Neeeeeheeeee, het tweede beeldje is voor Pip haar vierde verjaardag hoor!!!
Ben jij in zn dm geslide om hem te pakken op zn fotosoep⦠zo word het nooit wat tussen jullie he.
Ben heel benieuwd hoe Rutger en Thomas zoān enorm huis kunnen betalen, terwijl ze beiden maar 1x per week uploaden. Waar verdienen ze dan zoveel mee
Mascha heeft voor ā¬50 een doos gechocolateerd fruit besteld. #supportyourlocals
Ik wil mijn locals ook supporten maar ben gewoon broke enzo.
Ze hebben dus minimaal 4 jaar fotos van huismuts haar lichaam bewaard Mag dat überhaupt? Moet dat niet na een tijdje worden verwijderd ivm AVG? Helemaal als het gaat om fotoās van iemands lichaam lijkt mij en vervolgens wordt ingezet als āverrassingsā reclame actieā¦
Serieus de huisspon zit nog steeds met dr pantoffel die kwijt is
Volgens mij denkt ze als ik zo veel mogelijk het laat zien ,dan krijg ik wel een nieuwe zeker
Kan je ook lebumbps laten maken als je niet zwanger bent? Of als man? Als je het gewoon wil
Edit: ff op de site gekeken maar staat niet expliciet vermeld. Vind alle beeldjes wel op elkaar lijken. Weet niet eens of ik mezelf zou herkennen. Misschien zou een uitbreidingspakket leuk zijn dat je een afgietbeeld kan hebben van je man die zo achter je staat met zn handen om je heen op je buik, dat vind ik altijd wel een succes en is ook leuk voor bezoek als je dat in je huis hebt.
Oh ik dacht juist voor de oudste, pip en die is toch 4 jaar?
Ja het is een cadeau voor de oudste, maar het beeldje is van Pips lievelings vrouwen: Huismuts + zusje in de buik
Ah, verkeerd begrepen maar wat omslachtig zeg⦠niet best.
En dan vooral ook nog even de content die ze uploaden?!?!?! Zat vanochtend de video van Rutger te kijken, ik probeer het toch elke keer maar weer omdat ik hem vroeger echt leuk vond, maar het is toch te bizar dat je DAAR je geld mee verdient? Hij bestelt 168 (!) producten met vanille-smaak, doe toch normaaaaaaaaaal? Ik word er echt bijna boos van
Dat klinkt echt als enorme voedselverspilling of eet hij dat allemaal op?