Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Kan je ook lebumbps laten maken als je niet zwanger bent? Of als man? Als je het gewoon wil

Edit: ff op de site gekeken maar staat niet expliciet vermeld. Vind alle beeldjes wel op elkaar lijken. Weet niet eens of ik mezelf zou herkennen. Misschien zou een uitbreidingspakket leuk zijn dat je een afgietbeeld kan hebben van je man die zo achter je staat met zn handen om je heen op je buik, dat vind ik altijd wel een succes en is ook leuk voor bezoek als je dat in je huis hebt.

13 likes

Oh ik dacht juist voor de oudste, pip en die is toch 4 jaar?

1 like

Ja het is een cadeau voor de oudste, maar het beeldje is van Pips lievelings vrouwen: Huismuts + zusje in de buik

1 like

Ah, verkeerd begrepen maar wat omslachtig zeg… niet best.

3 likes

En dan vooral ook nog even de content die ze uploaden?!?!?! Zat vanochtend de video van Rutger te kijken, ik probeer het toch elke keer maar weer omdat ik hem vroeger echt leuk vond, maar het is toch te bizar dat je DAAR je geld mee verdient? Hij bestelt 168 (!) producten met vanille-smaak, doe toch normaaaaaaaaaal? Ik word er echt bijna boos van :joy:

11 likes

Dat klinkt echt als enorme voedselverspilling of eet hij dat allemaal op?

Ik wil graag een aandenken aan m’n lichaam met foodbaby, zeker meer dan 9 maanden hard aan gewerkt!

13 likes

ik gewoon van m’n slappe tieten
so nice voor in de vensterbank

30 likes

Rutger doet dit toch al ook al zeker een jaar of 7/8? Wellicht dat hij is gaan sparen? Heel gek is dat niet.

De doelgroep die zij hebben verdient ook heel goed qua reclame en advertentie inkomsten

Nog raarder cadeau. Zo van " Hey Pip gefeliciteerd met je 4e verjaardag hier heb je een beeldje van je moeder toen ze zwanger was van je zusje…"

38 likes

Volgens mij verdien je met YouTube niet heel veel geld, ik denk dat er veel meer binnenkomt met advertenties via instagram.

Bonnie stopt met dagelijks vloggen

7 likes

Merchandise, daar draaien de meeste op (ik wil niet weten wat enzo knol daarmee verdiend, waarschijnlijk ook het grootste gedeelte van zijn inkomen) En rutger deed/doet ook wel eens live shows? En instagram spon idd.

Ze merkt dat ze het niet meer leuk vind … dat merkte ik ook na vlog 1

54 likes

Kan ze ongegeneerd op dat dak gaan liggen en met vrienden afspreken

Oh nee dat deed ze al

97 likes

Love de shade hahaha

8 likes

HĆ© wat jammer nou

1 like

ā€œEr moet alleen nog een nieuw dak op, verder is alles goedā€

50 likes

Heeft iemand de laatste video van Aimee gekeken over haar huis. Het huis gaat door, ondanks heel veel gedoe. Maar ik snap echt heel veel van het verhaal niet en dat vind ik frustrerend. Ik ben geneigd om te vragen: ā€˜kan je KORT uitleggen wat er precies aan de hand is.’

3 likes