Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik wil graag een aandenken aan m’n lichaam met foodbaby, zeker meer dan 9 maanden hard aan gewerkt!

13 likes

ik gewoon van m’n slappe tieten
so nice voor in de vensterbank

30 likes

Rutger doet dit toch al ook al zeker een jaar of 7/8? Wellicht dat hij is gaan sparen? Heel gek is dat niet.

De doelgroep die zij hebben verdient ook heel goed qua reclame en advertentie inkomsten

Nog raarder cadeau. Zo van " Hey Pip gefeliciteerd met je 4e verjaardag hier heb je een beeldje van je moeder toen ze zwanger was van je zusje…"

38 likes

Volgens mij verdien je met YouTube niet heel veel geld, ik denk dat er veel meer binnenkomt met advertenties via instagram.

Bonnie stopt met dagelijks vloggen

7 likes

Merchandise, daar draaien de meeste op (ik wil niet weten wat enzo knol daarmee verdiend, waarschijnlijk ook het grootste gedeelte van zijn inkomen) En rutger deed/doet ook wel eens live shows? En instagram spon idd.

Ze merkt dat ze het niet meer leuk vind … dat merkte ik ook na vlog 1

54 likes

Kan ze ongegeneerd op dat dak gaan liggen en met vrienden afspreken

Oh nee dat deed ze al

97 likes

Love de shade hahaha

8 likes

Hé wat jammer nou

1 like

“Er moet alleen nog een nieuw dak op, verder is alles goed”

50 likes

Heeft iemand de laatste video van Aimee gekeken over haar huis. Het huis gaat door, ondanks heel veel gedoe. Maar ik snap echt heel veel van het verhaal niet en dat vind ik frustrerend. Ik ben geneigd om te vragen: ‘kan je KORT uitleggen wat er precies aan de hand is.’

3 likes

Hahaha ik zag het bij mn aanbevolen en had er bijna op geklikt. Toen dacht ik neh die Zico staat me al niet aan en het is wss een hoop gelul om niks.

9 likes

Dit filmpje stond vandaag tussen mijn aanbevolen video’s en ik ben inmiddels on a binge op dit kanaal! Jessica Kent was heroineverslaafd en heeft in de gevangenis gezeten, daar ook een baby gekregen, en vertelt daar heel eerlijk en open over. Ze heeft verschillende filmpjes waarin ze over het leven in de gevangenis vertelt, vergelijkingen maakt met OITNB, etc. Haar partner heeft was verslaafd aan meth en heeft ook vastgezeten, hij vertelt ook zijn verhaal in verschillende video’s, het is heel interessant! Sowieso heel mooi om te zien wat ze hebben opgebouwd, ze hebben nu twee kinderen (het kindje dat ze heeft gekregen toen ze vastzat en die ze dacht nooit meer te mogen zien, en een kind van hun samen), zij studeert nu psychologie, etc!

27 likes

bosso

15 likes

Zit ze nou zichzelf te trollen?

Hoezo trollen? Het is gewoon een huisje gemaakt van broeikas denk dat ze gewoon afvraagt of mensen het leuk vinden

1 like

Ik ben nu op de helft, maar volgens mij komt het er gewoon op neer dat haar vriend ten onrechte een negatieve BKR-registratie had. Daardoor kun je niet of veel moeilijker een hypotheek krijgen. Maar hij ging heel omslachtig mensen van Linkedin die bij die bank werken berichten, terwijl ik denk je kan gewoon BKR zelf bellen of de bank :exploding_head: Edit: ze hebben het er ook over dat ze uiteindelijk een hypotheekaanbod kregen die 60.000 lager lag dan de prijs van het huis, maar dat zij die 60.000 aan verbouwen ed. uit willen geven dus niet uit eigen zak wilden betalen. Ik denk dan echt omg hebben zij gewoon 60 k op de plank liggen. Volgens mij maak ik het verhaal niet veel samenhangender

1 like