Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Heel goed dat Bonnie stopt met dagelijks vloggen. Kan het niet aan om nog eens te horen of ze nu wel of niet bruin ziet. Altijd zo gefocust daarop, waar hou je je mee bezig.

4 likes

Ja, precies! Er komen steeds allemaal zijwegen bij & dan LinkedIn en dat stuk aan het einde over contacten via zijn werk met een andere hypotheekverstrekker. En kost zo’n uitstel geld, eigenlijk?

2 likes

Ja ze is heel leuk inderdaad! Laat ook allemaal gerechten zien die ze daar dan stiekem maakte. Echt een leuke meid.

1 like

Ah ben ik de enige die dat wel jammer vind (NEE), ik vind dat gekeuvel van haar altijd wel gezellig

8 likes

Bonnie die stopt met dagelijks vloggen = de slimste beslissing die ze in die hele maand tijd gemaakt heeft.

5 likes

Ik dacht ook meteen jaja Bonnie je wil gewoon met vrienden chillen en je dak op.

Ik heb niet eens hoogtevrees maar zijn die 2 niet bang dat die ladder omvalt/waait of dat ze van het dak lazeren? Ik vind het zo een vreemde gewaarwording om die 2 met een flesje water en een tuinstoelkussen die ladder op te zien gaan.

15 likes

:clap:t3:

Ik vraag me af of het überhaupt wel mag van de huurvereniging. Ik vind het zo bijzonder om op een dak te gaan zitten.:joy:

2 likes

Ooh Ja ik dacht: ze heeft de tozo aangevraagd zeker :woman_shrugging: Dan kan ze wel idd chillen op het dak en met vrienden in het park en het niet te filmen om een paar reclamecenten bij elkaar te schrapen.

1 like

Zie op Facebook heel veel van dat soort video’s voorbij komen en bij sommige gaan die kindjes huilen en staan kokhalzen, heb er een gezien waarbij een jongetje echt ziek ging staan kotsen. Ze zal wss gehoopt hebben op zo’n reactie. Tot ze de kots zelf op kon gaan ruimen :joy:

4 likes

Ik word hier zo boos van. Ben ook echt teleurgesteld dat Koen er in mee gaat. :worried: Zij hebben echt de potentie om zo’n stel te zijn dat wordt aangeklaagd vanwege hun video’s en ā€œpranksā€ en zo, omdat ze allebei de hersencellen missen om te bedenken dat sommige dingen echt niet kunnen. :exploding_head:

8 likes

Wacht eens even nu weet ik wie die knul is. Was hij niet die koning vlogs ofzo die toen met ericos en theaumes om ging. En bardo en heel die gang. Toen youtube nog leuk was behalve hij dan.

11 likes

Ja klopt ik herkende hem ook van vroeger!
Wel ongemakkelijk dat hij vroeger bevriend was met thomas en nu met zijn ex heeft

2 likes

Nee natuurlijk mag dat niet haha. Daar is je dak toch helemaal niet voor gemaakt. Dat heeft ze volgens mij ook wel eens gezegd vorige zomer, en toen werd hier al genoemd hoe ongelofelijk dom het dan is om dat te filmen en op yt te zetten.

6 likes

Ik vind het vooral irritant dat ze stopt bij vlog 27 in plaats van 28 om 4 hele weken af te ronden.

41 likes

Ik zat 10 jaar geleden ofzo eens voor hem in de bioscoop, hij was met een andere youtuber en ze hadden het over views en dat zij zo goed bezig waren en super populair en echt uitkeken naar die Dutch youtube gathering (heette dat zo?) en toen zei Koen dat hij hoopte dat er lekkere wijven zouden zijn want fans waren wel gewillig en die andere gast maar lachen. Mijn vriendin keek me aan van wtf zeggen die gasten, maarja ik kon toen echt niet zeggen dat ik hem ā€œkendeā€ want toen was het nog een beetje nerdy om YouTube te kijken. Vind hem echt zo’n sukkel.

21 likes

Koningvlog

2 likes

Ah nu je hier toch bent , hoe hete dat kanaal dat Kelvin , Bardo , Dylan en eh milan enzo samen hadden. Dagelijks nog wat . Dan had ieder van hen een dag om te uploaden. Dylan filmde toen ook nog met zn zonnebril op enzo haha.

@Bellaciao volgens mij kreeg ze daar comments over vorig jaar en deed ze het af met ā€˜komt goed!’ Dacht ik. Haha oke meit.

Ik moest ff Googlen wat Tozo (tijdelijke overbruggingsregeling zzpers) was haha maar zou kunnen ja. :thinking: al die pakketjes ook de laatste tijd

2 likes

Jaa ik dat dacht ik idd ook maar omdat milans kanaal zo heet dacht ik oh miss ben ik door de war…

1 like