Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik vind het vooral irritant dat ze stopt bij vlog 27 in plaats van 28 om 4 hele weken af te ronden.

41 likes

Ik zat 10 jaar geleden ofzo eens voor hem in de bioscoop, hij was met een andere youtuber en ze hadden het over views en dat zij zo goed bezig waren en super populair en echt uitkeken naar die Dutch youtube gathering (heette dat zo?) en toen zei Koen dat hij hoopte dat er lekkere wijven zouden zijn want fans waren wel gewillig en die andere gast maar lachen. Mijn vriendin keek me aan van wtf zeggen die gasten, maarja ik kon toen echt niet zeggen dat ik hem “kende” want toen was het nog een beetje nerdy om YouTube te kijken. Vind hem echt zo’n sukkel.

21 likes

Koningvlog

2 likes

Ah nu je hier toch bent , hoe hete dat kanaal dat Kelvin , Bardo , Dylan en eh milan enzo samen hadden. Dagelijks nog wat . Dan had ieder van hen een dag om te uploaden. Dylan filmde toen ook nog met zn zonnebril op enzo haha.

@Bellaciao volgens mij kreeg ze daar comments over vorig jaar en deed ze het af met ‘komt goed!’ Dacht ik. Haha oke meit.

Ik moest ff Googlen wat Tozo (tijdelijke overbruggingsregeling zzpers) was haha maar zou kunnen ja. :thinking: al die pakketjes ook de laatste tijd

2 likes

Jaa ik dat dacht ik idd ook maar omdat milans kanaal zo heet dacht ik oh miss ben ik door de war…

1 like

ik denk dat Bonnie ook stopt omdat ze nu veel meer ‘negatieve’ /kritische reacties krijgt dan normaal.

16 likes

Dailydutch?

1 like

Tozo is niet bepaald een vetpot. Van 1000 euro kunnen mensen niet hun vaste lasten betalen denk ik zo.

1 like

Altijd als ik hier lees dat het over die Bonnie gaat moet ik eraan denken dat ze een keer ging huilen omdat ze de pizza die ze besteld had niet lekker vond.

:neutral_face:

22 likes

Haha wat kut

In de laatste aflevering van Monica’s serie heb ik me voor het eerst echt verbaasd over haar borsten. Toen ze die verjaardag outfits aanpaste. Daar leek het echt wel met 5 cups gegroeid.

19 likes

Ik heb vanochtend na een lange tijd LisanneLeeft haar instagram weer opgezocht en ben echt positief verrast door hoe goed het met haar lijkt te gaan. Toen ze (nog) ziek was, deed ze vaak heel zielig op instagram en daar irriteerde ik me ook aan. Maar zie alles nu echt meer in perspectief, omdat ze nu echt zó veel dingen voor het eerst doet wat voor de gemiddelde persoon ‘normaal’ kan zijn. Ze benoemt dat en dat het haar zo blij maakt. Vind het echt fijn voor haar dat ze na al die jaren haar leven anders kan leven.

35 likes

Jaaa volgens mij was dit het idd!!

1 like

Lijkt me een goed idee ja dat Bonnie stopt met dagelijks vloggen. Er ligt nu ook gewoon een vergrootglas op wat mensen doen in deze crisis en Bonnie zoekt mijn inziens toch een beetje de mazen in de wet op wat ik persoonlijk aardig irritant begon te vinden. Ook (bewust) dingen uit de vlog laten omdat je blijkbaar weet dat er commentaar op komt maar je het toch niet kan laten het te doen. Hopen dat de normale vlogs die irritatie weg gaat nemen want ze is een van de weinigen die ik nog kijk.

2 likes

1500 euro per maand voor samenwonenden. En het inkomen van partner doet er niet toe.

1 like

Ik wat echt een fan van Dutchvlogs vroeger hahaha weet nog wel dat er zo’n grote ‘onthulling’ viseo was van Dylan zonder zonnebril.

Zit niet echt meer in zijn doelgroep maar vind het wel knap dat Dylan het zelfs nu nog zo goed doet

11 likes

Ik ga een spon voor jullie beschrijven: Men ziet een man met vettig haar die in de camera schreeuw, zijn haar flipt, diepzinnig naar de vloer kijkt, diepzinnig in de camera kijkt, lacht, weer diepzinnig kijkt, een gekke bek trekt, zijn haar voor zijn hoofd doet. Geheel duurt 30 sec en er volgen nog meer awkward dingen voor de camera, op de achtergrond een vrolijk gitaarriedeltje. Af en toe laat hij tandpasta zien.

Het bijschrift geparafraseerd: ‘Dit jaar stond het huilen me vaak nader dan het lachen. Toch probeer ik op goede dingen te focussen. Ons droomhuis is bijna af, we zijn kerngezond en de situatie brengt ons nader bij elkaar’.

HOE IS DIT EEN TANDPASTA AD. Hoezo krijg je hiervoor betaald? Waarom zou ik na het zien van jouw gekke bek en je haarflip die tandpast kopen. Het leven van een influenza is zo makkelijk. Maak geen grapje als ik zeg dat mijn 15-jarige zusje soortgelijke filmpjes maakt.

29 likes

Nee hoor als ik me nog langer irriteer kijk ik gewoon niet meer. Ook als dit gedrag doorgaat met haar normale schema.

Oh wauw Kristina en haar vriend zijn na 6(ofzo) jaar uit elkaar. Ze zijn wel op een goede manier uit elkaar gegaan. Ze is nu verhuist naar een kamer met huisgenoten in Amsterdam

5 likes

Had dit wel een beeeetje zien aankomen toen ze laatst al in haar eentje naar Amsterdam verhuisde voor een paar maanden.

7 likes