Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

ik denk dat Bonnie ook stopt omdat ze nu veel meer ‘negatieve’ /kritische reacties krijgt dan normaal.

16 likes

Dailydutch?

1 like

Tozo is niet bepaald een vetpot. Van 1000 euro kunnen mensen niet hun vaste lasten betalen denk ik zo.

1 like

Altijd als ik hier lees dat het over die Bonnie gaat moet ik eraan denken dat ze een keer ging huilen omdat ze de pizza die ze besteld had niet lekker vond.

:neutral_face:

22 likes

Haha wat kut

In de laatste aflevering van Monica’s serie heb ik me voor het eerst echt verbaasd over haar borsten. Toen ze die verjaardag outfits aanpaste. Daar leek het echt wel met 5 cups gegroeid.

19 likes

Ik heb vanochtend na een lange tijd LisanneLeeft haar instagram weer opgezocht en ben echt positief verrast door hoe goed het met haar lijkt te gaan. Toen ze (nog) ziek was, deed ze vaak heel zielig op instagram en daar irriteerde ik me ook aan. Maar zie alles nu echt meer in perspectief, omdat ze nu echt zó veel dingen voor het eerst doet wat voor de gemiddelde persoon ‘normaal’ kan zijn. Ze benoemt dat en dat het haar zo blij maakt. Vind het echt fijn voor haar dat ze na al die jaren haar leven anders kan leven.

35 likes

Jaaa volgens mij was dit het idd!!

1 like

Lijkt me een goed idee ja dat Bonnie stopt met dagelijks vloggen. Er ligt nu ook gewoon een vergrootglas op wat mensen doen in deze crisis en Bonnie zoekt mijn inziens toch een beetje de mazen in de wet op wat ik persoonlijk aardig irritant begon te vinden. Ook (bewust) dingen uit de vlog laten omdat je blijkbaar weet dat er commentaar op komt maar je het toch niet kan laten het te doen. Hopen dat de normale vlogs die irritatie weg gaat nemen want ze is een van de weinigen die ik nog kijk.

2 likes

1500 euro per maand voor samenwonenden. En het inkomen van partner doet er niet toe.

1 like

Ik wat echt een fan van Dutchvlogs vroeger hahaha weet nog wel dat er zo’n grote ‘onthulling’ viseo was van Dylan zonder zonnebril.

Zit niet echt meer in zijn doelgroep maar vind het wel knap dat Dylan het zelfs nu nog zo goed doet

11 likes

Ik ga een spon voor jullie beschrijven: Men ziet een man met vettig haar die in de camera schreeuw, zijn haar flipt, diepzinnig naar de vloer kijkt, diepzinnig in de camera kijkt, lacht, weer diepzinnig kijkt, een gekke bek trekt, zijn haar voor zijn hoofd doet. Geheel duurt 30 sec en er volgen nog meer awkward dingen voor de camera, op de achtergrond een vrolijk gitaarriedeltje. Af en toe laat hij tandpasta zien.

Het bijschrift geparafraseerd: ‘Dit jaar stond het huilen me vaak nader dan het lachen. Toch probeer ik op goede dingen te focussen. Ons droomhuis is bijna af, we zijn kerngezond en de situatie brengt ons nader bij elkaar’.

HOE IS DIT EEN TANDPASTA AD. Hoezo krijg je hiervoor betaald? Waarom zou ik na het zien van jouw gekke bek en je haarflip die tandpast kopen. Het leven van een influenza is zo makkelijk. Maak geen grapje als ik zeg dat mijn 15-jarige zusje soortgelijke filmpjes maakt.

29 likes

Nee hoor als ik me nog langer irriteer kijk ik gewoon niet meer. Ook als dit gedrag doorgaat met haar normale schema.

Oh wauw Kristina en haar vriend zijn na 6(ofzo) jaar uit elkaar. Ze zijn wel op een goede manier uit elkaar gegaan. Ze is nu verhuist naar een kamer met huisgenoten in Amsterdam

5 likes

Had dit wel een beeeetje zien aankomen toen ze laatst al in haar eentje naar Amsterdam verhuisde voor een paar maanden.

7 likes

Nee dat is ook niet echt reclame. Misschien daarom de gekke bekken.

@grace weet zeker: als het shampoo geweest was had het filmpje er hetzelfde uit gezien

Die onthulling video daat keek ik toen zo naar uit haha. Waren ook hele promo videos van en ook meerdere delen geloof ik haha.

Ze staan nog op youtube.

Samenvatting

https://youtu.be/MBOw-lOdmOs

1 like

Ja daar hoeven we dus ook niet meer over te twijfelen. Of zij is de enige ter wereld die grotere fiere borsten overhoudt na een zwangerschap.

1 like

Je krijgt normaal bij een uitkering samen (aangevuld tot)1500. En als het inkomen van de partner bruto hoger is dan 1500 krijg je niets

Bij de Tozo ligt het anders omdat er niet alleen word gekeken naar levensonderhoud maar ook deels met vaste lasten van de onderneming

3 likes

Sinds 2006 in Nederland en dan de taal zo goed spreken. Knap hoor. :exploding_head:

1 like

Wat ik ervan begrijp: ze gingen er naïef vanuit dat het makkelijk rond zou komen, hebben toen met de wereld gedeeld dat ze een huis hadden gekocht terwijl de hypotheek nog niet geaccepteerd was. Toen bleek dat Zico een achterstandsregistratie in het bkr register had, waardoor de bank hen geen hypotheek of een minder gunstige wilde geven. Daarna hebben ze werkconnecties van Zico ingezet om die registratie te verwijderen.

6 likes