Nee dat is ook niet echt reclame. Misschien daarom de gekke bekken.
@grace weet zeker: als het shampoo geweest was had het filmpje er hetzelfde uit gezien
Nee dat is ook niet echt reclame. Misschien daarom de gekke bekken.
@grace weet zeker: als het shampoo geweest was had het filmpje er hetzelfde uit gezien
Die onthulling video daat keek ik toen zo naar uit haha. Waren ook hele promo videos van en ook meerdere delen geloof ik haha.
Ze staan nog op youtube.
Ja daar hoeven we dus ook niet meer over te twijfelen. Of zij is de enige ter wereld die grotere fiere borsten overhoudt na een zwangerschap.
Je krijgt normaal bij een uitkering samen (aangevuld tot)1500. En als het inkomen van de partner bruto hoger is dan 1500 krijg je niets
Bij de Tozo ligt het anders omdat er niet alleen word gekeken naar levensonderhoud maar ook deels met vaste lasten van de onderneming
Sinds 2006 in Nederland en dan de taal zo goed spreken. Knap hoor. 
Wat ik ervan begrijp: ze gingen er naĆÆef vanuit dat het makkelijk rond zou komen, hebben toen met de wereld gedeeld dat ze een huis hadden gekocht terwijl de hypotheek nog niet geaccepteerd was. Toen bleek dat Zico een achterstandsregistratie in het bkr register had, waardoor de bank hen geen hypotheek of een minder gunstige wilde geven. Daarna hebben ze werkconnecties van Zico ingezet om die registratie te verwijderen.
Natuurlijk kan dit voor een deel van de mensen wel de vaste lasten dekken, dit hangt toch helemaal af van hoeveel inkomsten en uitgaven iemand normaal gesproken heeft?
Oh dat meen je niet, vind ik echt rot om te lezen! Ga dalijk maar eens de video kijken.
Ik vraag me af hoeveel mensen van 1000 euro rond kunnen komen. Zodra je een stap verder zet dan een gedeelde woning/studentenkamer en niet sociaal kunt huren wordt voor 1000 euro leven toch best behoorlijk krap.
Best veel mensen helaas leven van het sociaal minimum. Daar komen wel nog toeslagen bij vaak, huur en zorg als eerste.
Natuurlijk is het anders als niet je leven hierop ingericht is, maar het is dan ook een tegemoetkoming, een aanvulling op je eigen buffer voor onverwachte omstandigheden.
Dat is al 14 jaar he. En ze is ook best jong.
In een tweepersoonhuishouden krijg je 1500 + nick heeft gewoon inkomen.
En ik denk dat dat meer is dan het reclamegeld via yt + ze hoeft dan niet te dealen met kritiek over dak/tulpenveld/afspreken met vrienden in het park. Ik weet natuurlijk niet of dit haar afweging is, maar als het zo is dan zou ik het wel weten
Oh zo jammer! Ik vond haar de laatste tijd niet meer zo leuk (vrij nep/overdreven en beetje puberaal) maar had dit niet zien aankomen. Ga zo dadelijk de video kijken.
Daar ben ik me van bewust, maar als je aanklopt voor een tozo, denk ik dat je financiƫn niet zijn ingericht op rondkomen van sociaal minimum, daarnaast valt te twisten over of mensen die van het sociaal minimum leven fatsoenlijk kunnen rondkomen. Vind het idee mooi hoor, het had er ook niet kunnen zijn, maar ik vraag me af hoeveel mensen er echt goed mee geholpen zijn/hun hoofd ermee boven water kunnen houden.
Het verbaast me eigenlijk niks van Koen, heb een tijdje contact met hem gehad voor hij een relatie met haar had en tbh is het echt een raar mannetje hoor hahahaha
wat is er apart aan hem dan?
Gewoon de manier hoe hij tegen me praatte, of in het algemeen over vrouwen enzo.
Veel mensen in bijvoorbeeld de kunstsector hebben wel degelijk een leven dat is ingericht op zoān bedrag. Ik zeg niet dat dat ok is, maar het is helaas wel de werkelijkheid. Dit is precies zoān groep zzpāers die (voorlopig) echt uit de brand geholpen kan worden door die tegemoetkoming.
Mijn docent zegt āschenk een lekker drankje voor jezelf inā ik zijn slidecast. Misschien is hij bevriend met Wil en Tien.
Ik heb een uitkering van 900 euro per maand en woon alleen. Maar heb het geluk dat ik huurtoeslag krijg (mijn kale huur is al 690 euro), anders had ik dit echt niet gered.
Ik denk dat mensen kunnen rondkomen van 1000euro per maand zolang ze huurtoeslag (en zorgtoeslag) kunnen aanvragen, anders lukt dat echt nietā¦