Het huis zelf😂
Precies! En ergens vind ik dat ook wel sneu voor Enzo, het zijn best wat uitgaves bij elkaar waar zo mee om wordt gegaan. En de ouders van Dee, waar ze weer is gaan wonen, hebben nou ook geen klein huis haha. Al weten we natuurlijk niet het hele verhaal.
Ja als ze enzo niet gekend had dan was ze niet (zo bekend) op YouTube geweest. Maar ze maakt ondertussen ook al een tijdje zelf video’s en is al een aantal jaar actief op insta.
Maar om die nieuwe keuken nu aan enzo op te hangen vind ik wel erg ver gezocht .
Ah, dit is wel jammer. Vind haar echt een leuke meid maar ze is altijd zo langdraaaaadig. Ze heeft altijd een intro voor de intro voor de intro van wat komen gaat en herhaalt daar bij alles 10x
Ben de boel aan het teruglezen, maar wat een muts die Huismuts. Sans gêne. Hoe interessant vind je jezelf ook dat je mensen update over het kwijtraken van je slof? En dan niet één maar meerdere malen. Als ik stories moet posten over alles wat ik in een week kwijtraak… Gewoon je huis zo nu en dan grondig opruimen. Komt dat ding vanzelf tevoorschijn.
Haha deze discussie over Dee en d’r piano. Yolanthe had het wel geweten hoor, die had ze meegenomen, servetten, citruspers, kandelaars… alles is weg!!!
Ik blijf dit filmpje zo heerlijk vinden. Ook omdat er zoveel andere dingen apart in zijn. Moeder komt van vakantie en gaat meteen de was doen en de bedden opmaken voor haar zoon ?! Zoon heeft totaal niet door wat er weg is, terwijl moeder vindt dat alles weg is?! Vrouw verhuist met 1 verhuiswagen uit een kolossaal huis en moeder beweert dat ze alles heeft meegenomen?! Ze woonden samen maar alle bezittingen waren van 1 persoon?
Elke keer als ik een video van Dee kijk waarin ze met dr haar los aan het klussen is, denk ik echt wtf doe je haar vast en daarna denk ik ik hoop dat het in je boor vast komt en je het nooit meer los doet.
Hahaha ja en dat al die slierten dan zo langs dr gezicht hangen half gekruld terwijl je overal stof en puin ziet… kan het echt niet serieus nemen
Ja wow ik kwam hier om dit te posten. En dan ook nog zeggen dat ze super kritisch is en het misschien weigert. Mensen moeten je dus mailen of ze alsje-alsjeblieft iets mogen opsturen??
Echt, ze wordt met de dag onsympathieker
Deze tijd brengt niet het beste in Bonnie naar boven.
Misschien heeft mijn techniekdocent nog het zakje haar met huid van een meisje uit mijn jaar nog bewaard. Sindsdien heb ik altijd mijn haar in een staart bij dat soort klussen.
Zo ze dan ook speciaal voor die pakketjes naar haar postadres in Amsterdam gaan?
Ieh hou op. Ik voel het gewoon.
Een tijdje geleden had je toch ook zo’n challenge dat je een maïskolf op een boormachine prikte en die dan al ronddraaiend zo snel mogelijk op at? Een Aziatisch meisje deed dat toen ook met haar haren los en die raakten toen vast in de boormachine en werden uitgetrokken. Vervolgens liet ze die mega kale, bloedende plek nog zien en ook dat ze naar de dokter ging. Dat filmpje kwam dan regelmatig voorbij op social media/YouTube onder het mom van “grappige fails”
Toen ik het eerst zag kon ik mijn geluid niet hard zetten maar ik ging er dus (heel naïef) vanuit dat ze zelf dingen ging bestellen (en dus betalen). Vind ik meer bij haar passen dan effectief hengelen naar pakketjes. Ik denk btw wel dat er webshops op zullen ingaan, het is reclame bij een brede groep en kost hen bijna niks.
Edit: Ik vind het zo jammer dat ze me zo irriteert sinds corona, want ik volg haar al zo lang en graag. Ze heeft gisteren ook met Lisa afgesproken zag ik op haar Instagram.
Ze is gewoon met dagelijks vloggen gestopt omdat ze het niet aankan dat ze commentaar krijgt op haar aanpak rondom Corona, wilt gewoon zonder gezeik idd naar vriendinnen.
Ik heb Bonnie trouwens ooit ontmoet toen ik een shirt van haar had gekocht. En dat was best wel ongemakkelijk en vond haar niet heel vriendelijk overkomen maar dat kan ook aan mij hebben gelegen haha.
Nee maar als ze nee zegt moet je dat niet persoonlijk opvatten dan is het gewoon dat ze dst product niet nodig heeft.
Hahaha dat zei ze dus in dr laatste story… wat heeft die meid nog nodig? Behalve een werkend stel hersenen.
Ik snap sowieso niet dat mensen Bonnie volgen? Zij lijkt me zooo saai. Echt zo’n duf huismutsje.
2/3 jaar geleden keek ik haar video’s wel maar nu weet ik ook niet meer wat ik leuk er aan vond haha.
Nu kijk ik alleen iets als ze hier benoemd wordt.