Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Toen ik het eerst zag kon ik mijn geluid niet hard zetten maar ik ging er dus (heel naïef) vanuit dat ze zelf dingen ging bestellen (en dus betalen). Vind ik meer bij haar passen dan effectief hengelen naar pakketjes. Ik denk btw wel dat er webshops op zullen ingaan, het is reclame bij een brede groep en kost hen bijna niks.

Edit: Ik vind het zo jammer dat ze me zo irriteert sinds corona, want ik volg haar al zo lang en graag. Ze heeft gisteren ook met Lisa afgesproken zag ik op haar Instagram. :roll_eyes:

4 likes

Ze is gewoon met dagelijks vloggen gestopt omdat ze het niet aankan dat ze commentaar krijgt op haar aanpak rondom Corona, wilt gewoon zonder gezeik idd naar vriendinnen.

31 likes

Ik heb Bonnie trouwens ooit ontmoet toen ik een shirt van haar had gekocht. En dat was best wel ongemakkelijk en vond haar niet heel vriendelijk overkomen maar dat kan ook aan mij hebben gelegen haha.

4 likes

Nee maar als ze nee zegt moet je dat niet persoonlijk opvatten dan is het gewoon dat ze dst product niet nodig heeft.

Hahaha dat zei ze dus in dr laatste story… wat heeft die meid nog nodig? Behalve een werkend stel hersenen.

25 likes

Ik snap sowieso niet dat mensen Bonnie volgen? Zij lijkt me zooo saai. Echt zo’n duf huismutsje.

40 likes

2/3 jaar geleden keek ik haar video’s wel maar nu weet ik ook niet meer wat ik leuk er aan vond haha.
Nu kijk ik alleen iets als ze hier benoemd wordt.

1 like

Ik vind de mensen om Bonnie heen leuk maar Bonnie zelf niet.

30 likes

Wtf dat is echt heel raar haha

4 likes

Ook wel weer typisch, zo lang gezocht en nergens kunnen vinden, en het vervolgens niet gebruiken

1 like

Elke dag dus :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja dat geloof ik ook!

maar heh wat een omgekeerde wereld dit eigenlijk? Het zou haar sieren als ze zelf op zoek zou gaan naar leuke kleine webshops, de spullen zelf zou afrekenen en dán featuren.

19 likes

Inderdaad zeg, als je ze wilt steunen betaal je er gewoon zelf voor (als het toch alleen maar dingen zijn die ze echt “nodig heeft”) en laat je het vervolgens zien in je video. Hou op hoor, wat is dit voor gezeik om gratis spullen

5 likes

Gelukkig is ze weer gestopt met dagelijks vloggen haha.

2 likes

Nee maar de lamp knippert nu ook nog eens!!!

4 likes

Is echt een soap hoor!
Zie het serieus ook helemaal voor me dat ze gewoon zo’n dimmer voor die lamp hebben en dat Willem dan zo aan die dimmer zit :joy: kan toch bijna niet anders!

4 likes

DAN SPOOKT HET TOCH ECHT
Als het spook maar niet de lamp opvreet dan

4 likes

Omg die Rachel ik word er gillend gek van en volg haar niet eens maar ging kijken omdat ik nieuwsgierig was door dit topic

7 likes

Is wel zo. Vind het jammer want ze is de enige youtuber waar ik trouw naar kijk maar ik begin me helaas ook steeds meer te ergeren…of nouja, ze gaat zich steeds meer als een standaard influencer gedragen.
Moet soms denken aan die vlog dat haar ouders n paar van die ‘advent kalenders’ gingen openmaken voor haar en hoe zelfs zij zoiets hadden van “Dit slaat ook echt nergens op maar als jij t leuk vindt…”.
Denk dat haar ouders haar best gronden, ookal vind ik dit een moeilijke uitspraak want ik concludeer dit slechts uit de vlogs. Nu ze elkaar minder zien en Bonnie uberhaupt minder in contact is met anderen krijg je dus meer van dit soort taferelen. Influencers bored at home.

8 likes

Die slof ligt nu eenzaam in het quarantainevakantie sponhuisje te wachten tot ze terugkomt.

41 likes

Het spookt! Reden om weer te verhuizen en weer een nieuw interieur gespond te krijgen :money_with_wings:

7 likes