Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik vind de mensen om Bonnie heen leuk maar Bonnie zelf niet.

30 likes

Wtf dat is echt heel raar haha

4 likes

Ook wel weer typisch, zo lang gezocht en nergens kunnen vinden, en het vervolgens niet gebruiken

1 like

Elke dag dus :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja dat geloof ik ook!

maar heh wat een omgekeerde wereld dit eigenlijk? Het zou haar sieren als ze zelf op zoek zou gaan naar leuke kleine webshops, de spullen zelf zou afrekenen en dán featuren.

19 likes

Inderdaad zeg, als je ze wilt steunen betaal je er gewoon zelf voor (als het toch alleen maar dingen zijn die ze echt “nodig heeft”) en laat je het vervolgens zien in je video. Hou op hoor, wat is dit voor gezeik om gratis spullen

5 likes

Gelukkig is ze weer gestopt met dagelijks vloggen haha.

2 likes

Nee maar de lamp knippert nu ook nog eens!!!

4 likes

Is echt een soap hoor!
Zie het serieus ook helemaal voor me dat ze gewoon zo’n dimmer voor die lamp hebben en dat Willem dan zo aan die dimmer zit :joy: kan toch bijna niet anders!

4 likes

DAN SPOOKT HET TOCH ECHT
Als het spook maar niet de lamp opvreet dan

4 likes

Omg die Rachel ik word er gillend gek van en volg haar niet eens maar ging kijken omdat ik nieuwsgierig was door dit topic

7 likes

Is wel zo. Vind het jammer want ze is de enige youtuber waar ik trouw naar kijk maar ik begin me helaas ook steeds meer te ergeren…of nouja, ze gaat zich steeds meer als een standaard influencer gedragen.
Moet soms denken aan die vlog dat haar ouders n paar van die ‘advent kalenders’ gingen openmaken voor haar en hoe zelfs zij zoiets hadden van “Dit slaat ook echt nergens op maar als jij t leuk vindt…”.
Denk dat haar ouders haar best gronden, ookal vind ik dit een moeilijke uitspraak want ik concludeer dit slechts uit de vlogs. Nu ze elkaar minder zien en Bonnie uberhaupt minder in contact is met anderen krijg je dus meer van dit soort taferelen. Influencers bored at home.

8 likes

Die slof ligt nu eenzaam in het quarantainevakantie sponhuisje te wachten tot ze terugkomt.

41 likes

Het spookt! Reden om weer te verhuizen en weer een nieuw interieur gespond te krijgen :money_with_wings:

7 likes

Zit die slof niet in 1 van die schoenen v Daddyhox? Dat ze met sloffen en al die hond ging uitlaten, van vermoeidheid snel is gaan zitten op de ban met 1 slof aan?

1 like

Ik vind dat bedelen om gratis spullen zo intens hypocriet van een beroepsgroep die elke keer luid meelift op dingen als #bijdebakker (gratis in ruil voor exposure). Je doet het toch wel gratis???

54 likes

Of dat er een dimmer op die lamp zit maar dit geen dimbare leds zijn :wink:

1 like

Ben echt Bonnie moe eigenlijk. Kan inmiddels niet meer begrijpen dat ik haar leuk vond.

Ik mis Sjakie en Nick wel nu

6 likes

Oh wat werkt ze toch hard!!! Zou ze wel genoeg voor zichzelf zorgen?? :heart: :heart:

:face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

1 like

Uch die knipoog ook, nou ze kan het nog extra boosten door het zelf te kopen en te laten zien.

15 likes