Hm ja, ik geloof wel dat haar omzet in deze tijd tegenvalt en ze zal in het algemeen geen bakken met geld verdienen. Maar als je bijvoorbeeld alleen al kijkt naar de hoeveelheid kleding die zij mag uitzoeken/opgestuurd krijgt in 1 jaar (sowieso al een paar keer per jaar een Monki bestelling plaatsen etc.) dan zou je dus al bijna geen geld meer hoeven uit te geven aan kleding. En zo krijgt ze ook nog heel veel andere dingen opgestuurd. Dus of je jezelf dan een kleine ondernemer mag noemen? Vind ik niet eigenlijk. Dan vind ik het echt wel extreem gierig dat je nu gaat vragen aan ondernemers om iets op te sturen. Ik begrijp het wel dat ze het goed bedoelt en dat de webshops er ook wat aan hebben. En je hoeft ook niet voor honderden euro’s te bestellen, maar het is toch echt extreem gierig om daar om te vragen.
Ik heb wel eens een vlog van haar gezien, maar vraag me nog steeds iets af: Waar is Co een afkorting van? Corine of zo? Of is haar naam echt Co? Vroeg het me ook steeds af van haar (ex-)vriend die ze altijd Jor noemt, maar daar ben ik inmiddels achter haha (Jordan).
Is een afkorting van Colinda!
Oh, haha! Sorry, het was nog vroeg -_- Maar inderdaad, dat is echt alles behalve boeiend om te bekijken. Ik wil amusement geen edit lesje.
Ik zou het al anders hebben gevonden als ze achter de schermen wat bedrijven had benaderd die haar ook echt leuk leken. In plaats van dat ze een oproepje doet en dan ook nog zeggen dat ze zo kritisch is. De manier waarop komt op mij niet heel sympathiek over.
Dat is iemand anders toch? Of is dit een grapje haha?
Dit.
Zo zie je maar weer youtube praatjes vullen geen gaatjes. 
Maar er wordt toch niet gezegd dat ze dingen bij webshops moet kopen die ze niet nodig heeft? Ze vraagt zelf of kleine ondernemers contact met haar willen opnemen, maar dat ze vervolgens alleen uitkiest wat ze echt nodig heeft.
Ik ga niet van het slechtste uit, ik zeg letterlijk dat ik geloof dat ze het goed bedoelt. Ik geloof alleen niet dat zij niet een inkomen heeft waarin ze niet ook wat spulletjes kan kopen van webshops. En nu brengt ze het alsof ze iets goed doet, terwijl ze in the end gewoon om gratis spullen vraagt en ja dat vind ik dan een beetje gierig.
Ja, ik snap wat je zegt hoor! Maar zoals eerder gezegd, vind ook ik de manier waarop niet sympathiek. Dan had ze zoals iemand anders al zei inderdaad beter zelf wat kleine webshops die haar aanspraken kunnen benaderen voor een samenwerking.
Ik denk wel dat er een wezenlijk verschil is tussen het bereiken van mensen en het daadwerkelijk kunnen aanzetten tot verkoop. Ik weet niet hoe het met haar conversie zit, maar ik denk dat een kleine ondernemer op dit moment meer heeft aan verkoop, dan enkel zichtbaarheid.
Ja kutzooi, dat heb ik nu. Doos lampen thuis die niet bruikbaar zijn hahaha
Ik heb Bonnie nooit leuk gevonden (om naar te kijken dan, ik ken haar natuurlijk niet). Valt voor mij in het straatje: Sarah Rebecca, Rebecca Denise, Lotte loves beauty, Laura Brijde, Kristina K en die meuk allemaal. 13 in een dozijn. Vind het allemaal van die degelijke meiden die te hard proberen om heel hip over te komen.
Denk ook altijd dat zij dus 5 weken van te voren plannen om bijv. red velvet pancakes of zo’n over the top milkshake te gaan consumeren en dan een aftelkalender ophangen omdat ze daar “zulke coole foto’s mee kunnen maken”.
Influencerwereld bestaat volgens mij voor 49% uit dit soort types, 49% uit Kylie Jenner copies en dan heb je nog 2% “unieke / andere” mensen.
Nutteloze toevoeging eigenlijk maar ja dacht geef ook eens my 2 cents.
Ik vind wat ze doet in principe ook niet fout (zoals je zegt: in véél industrieën zijn barter deals de normaalste zaak van de wereld) maar je Instagram Stories zijn gewoon niet de plaats om zo’n oproep te plaatsen.
Ik vind dat ene vierkante stuk behang in haar huis tussen die decoratielatten (woord even kwijt) wel echt prachtig. Zou dat zo in mijn eigen huis overnemen
Ik vraag me echt af wat zij je kan leren… gewoon een cursus “huismuts nadoen”
Ik las het trouwens verkeerd, als module - Drie kleurenplan
Module - Vier materialenbord
Dat je eerst 3 kleuren moet kiezen en daarna 4 materialen. Toen kreeg ik een error bij 5 lichtplan hahaha
Vriendin van me is binnenhuis architect en zij walgt echt van de huismuts. Zegt dat het ontzettend not done is. Ten eerste omdat zij en ongeveer iedereen die serieus te nemen is in die wereld een gedegen opleiding heeft gevolgd plus daarna hard moeten werken om naam te maken. Dat zij een cursus volgt bij iemand die er zelf dus hard voor heeft gewerkt en dan terwijl ze nog niet eens klaar is ineens de wijsheid in pacht denkt te hebben en 2 x 40.000 verdient met de kennis die ze via iemand anders heeft vergaard.
Hoeveel kost zon cursus eigenlijk. Kun je niet voor hetzelfde geld iemand inhuren om je huis te stijlen…