Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik denk dat Jill heel veel volgers te danken heeft aan de fam Knol?

8 likes

Was ze maar een huismutsje, hadden we ons al ietsje minder aan haar geërgerd deze crisis omdat ze dan tenminste thuis zou blijven… :stuck_out_tongue:

2 likes

Het spannendste wat ze doet is op een bankje zitten of op een dak klimmen. Oja en die ellendige lijst met taakjes. Gaaaap. Heb paar keer gekeken maar het is altijd hetzelfde. Nick lijkt me wel een gezellige jongen.

Wel grappig, toen Bonnie begon met vloggen en nog op egf zat vonden de meesten haar wel leuk, toen begon men zich te irriteren en kreeg ze veel kritiek en ging weg van het forum. Later begonnen velen haar toch weer leuk te vinden en nu is iedereen er weer klaar mee. Wat een rollercoaster :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vraag mij ook oprecht af waarom mensen dat type influencer blijven volgen. Ze zitten echt alleen maar thuis. De gemiddelde werkeloze heeft volgens mij een boeiender leven. En het is ook niet zo dat ze bijzonder grappig zijn of een persoonlijkheid hebben.

Ik vind een Josh V dan weer wel echt interessant omdat ze werkt en ook laat zien wat ze doet. Ook al is het niet wat ik zou doen.

12 likes

Het was eigenlijk veel leuker toen er nog influencers op het forum zaten. Wie waren dat ook alweer?

Ik ben eigenlijk gestopt met Bonnie leuk vinden omdat het in het vloggen altijd over het vloggen/editten gaat. Dat is toch het meest oninteressante ever. Hoe heet dat, meta?

11 likes

Meta als in html? Zij bedoelt editen met video denk ik. Dat vind ik ook niet boeiend. Ik wil niet weten hoe je een video maakt, ik wil gewoon een leuke video zien.

Betty

5 likes

Bonnie en Nick genieten wederom van een culinair hoogstandje: gekookte aardappels, vegasaté uit de vriezer en wortelen uit pot. Jummie

8 likes

Betty leeft nog steeds voort, maar dan op Instagram. Sjors/George weet er alles van, lijkt het.

1 like

Ik denk dat ze meta bedoelt als in ‘betrekking hebbende op het onderwerp zelf’. Dus vloggen over vloggen,

Vind ik ook supersaai, dan ben je echt je content kwijt. Maar ik dacht dat dit bij Bonnie al wel minder was dan een paar jaar terug.

7 likes

Ik vind het wel grappig dat Co meer abonnees heeft dan de Huismuts (62.5K)

20 likes

Hahaha en die zin ook:“Het is niet dat ik je product niet leuk vind, maar dat ik het niet nodig heb.”
Hoe schaamteloos

3 likes

Hm ja, ik geloof wel dat haar omzet in deze tijd tegenvalt en ze zal in het algemeen geen bakken met geld verdienen. Maar als je bijvoorbeeld alleen al kijkt naar de hoeveelheid kleding die zij mag uitzoeken/opgestuurd krijgt in 1 jaar (sowieso al een paar keer per jaar een Monki bestelling plaatsen etc.) dan zou je dus al bijna geen geld meer hoeven uit te geven aan kleding. En zo krijgt ze ook nog heel veel andere dingen opgestuurd. Dus of je jezelf dan een kleine ondernemer mag noemen? Vind ik niet eigenlijk. Dan vind ik het echt wel extreem gierig dat je nu gaat vragen aan ondernemers om iets op te sturen. Ik begrijp het wel dat ze het goed bedoelt en dat de webshops er ook wat aan hebben. En je hoeft ook niet voor honderden euro’s te bestellen, maar het is toch echt extreem gierig om daar om te vragen.

15 likes

Ik heb wel eens een vlog van haar gezien, maar vraag me nog steeds iets af: Waar is Co een afkorting van? Corine of zo? Of is haar naam echt Co? Vroeg het me ook steeds af van haar (ex-)vriend die ze altijd Jor noemt, maar daar ben ik inmiddels achter haha (Jordan).

1 like

Is een afkorting van Colinda!

5 likes

Oh, haha! Sorry, het was nog vroeg -_- Maar inderdaad, dat is echt alles behalve boeiend om te bekijken. Ik wil amusement geen edit lesje.

Ik zou het al anders hebben gevonden als ze achter de schermen wat bedrijven had benaderd die haar ook echt leuk leken. In plaats van dat ze een oproepje doet en dan ook nog zeggen dat ze zo kritisch is. De manier waarop komt op mij niet heel sympathiek over.

23 likes

Dat is iemand anders toch? Of is dit een grapje haha?

1 like