Ik verwacht echt nul originaliteit als ik die beelden zie. Weer al die typische huismuts-kleurtjes en patronen. Zo eentonig ondertussen.
Lichtplan? Staat ze daar met twee lullige armaturen
Sorry als dit spuit 11 is, maar ik vind Bonnies oproep eigenlijk helemaal niet zo onsympathiek. Van wat ik heb begrepen vragen veel influencers een hoop geld voor een shout out op hun profiel, terwijl zij dat (zo goed als) gratis wil doen voor bedrijven die daar zodanig geïnteresseerd in zijn haar een pakketje toe te sturen.
Natuurlijk zou het sympathieker zijn als ze daar geen pakketjes voor nodig zou hebben, maar dan zou ze waarschijnlijk enooorm veel berichtjes krijgen van webshops die totaal niet in haar straatje passen, en zou zij superveel werk moeten stoppen in het onderzoeken van deze winkels etc voor ze er een storyvideo over kan plaatsen. Ik snap wel dat zij de drempel enigszins hoger maakt!
(Natuurlijk had ze ook gewoon een shout out kunnen doen naar kleine bedrijfjes die ze al leuk vindt enzo, maar ik vind het eigenlijk wel tof dat ze op deze manier de kans geeft aan bedrijven die ze zelf niet al kent om zich kenbaar te maken!)
Maar ja, ik vind Bonnie dus wel leuk! Ik heb als kind in Nederland gewoond en ben blogs en vlogs gaan volgen om de taal te blijven lezen/horen. Ik vind haar ontzettend typisch Nederlands op een grappige manier, ik vind haar aardig overkomen, haar omgeving leuk en haar video’s niet irritant in elkaar gezet! Ik volg haar sinds die binnenbijbonbullshit niet, maar dat is omdat ik dat huiselijke op dit moment niet leuk vind. Normaal gesproken vind ik het juist wel ~gezellig~!
Ik denk dat het vooral verkeerd valt dat ze het voordoet alsof ze het uit liefdadigheid doet, puur voor de ander, maar dat ze er zelf juist ook van profiteert door de gratis spullen. Voor mij voelt het niet helemaal integer. Het is niet alsof ze een sponsorloop doet oid, maar ze vraagt gratis spullen om te helpen (maar stelt daar ook weer eisen aan, zoals ik las bij @Zaadjes, dus het is ook niet puur en alleen voor de ander)
Dat is waar bij mij de irritatie vandaan komt denk ik.
En content voor een unboxing video en dat soort video’s krijgen vaak veel views. Wat natuurlijk aan de ene kant ook goed is voor de bedrijven die ze benoemd maar ze wordt er zelf ook beter van.
En wie heeft er nou weer om een update gevraagd zodat Josh even kon laten zien hoe goed bezig ze is!?
Als het niet op IG/FB staat is het ook niet gebeurd he. Soort van moderne: pics or it didn’t happen
nou ja ze heeft eerder wel laten weten dat ze er veel had gekregen uit china
Dus nu ““moet”” ze wel dit zeggen anders gaat men daar weer over zaniken
En toen gebeurde DIT: zijn date kwam koken in tijden van corona
Arrogant betekent toch dat je jezelf beter vindt dan anderen? Wat hij laat zien is toch heel wat anders. Ik vind er eerlijk gezegd niets mis mee als je denkt/weet dat je vrienden en familie je graag willen zien op je verjaardag.
Dit mag gewoon dus doe ff relaxt
Hahahaha juist die moet je kijken voor de ultimate irritainment experience
@anon45507601 Heb zelf zo’n 22k volgers op insta en per story wordt deze ongeveer 2000-4000 keer bekeken. (door het algoritme etc, dit kan bij haar wel heel anders zijn en ik een commercieel account heb dus minder commitment bij volgers).
@C3PO Dit valt best wel tegen. Ik heb wel eens wat opgestuurd naar een influencer voor een post (barterdeal) Maar er komen niet enorm veel verkopen uit. Terwijl je er toch tijd energie en geld in steekt. Als je dan voor 30 euro aan waarde wat opstuurt, en je krijgt 2 bestellingen daaruit, dan heb je het dus nog niet terugverdiend. Ik investeer die 30 euro dan liever in insta of facebook ads, daarbij kun je heel specifiek je doelgroep targetten en bereik je met dat geld veel meer mensen + het is beter te monitoren wat het oplevert. (en ergens vind ik het ook een principe dingetje dat ik liever niets meer gratis opstuur naar influencers).
@Banananana Ik vind dit ergens best wel raar, Ik heb ook wat producenten in China maar die mogen zulke dingen zoals mondkapjes opsturen niet zomaar doen (van hun baas of de overheid). Ze hadden het zelfs over een boete of als de douane dit ertussenuit pakt moet je volgens mij ook wat uitleggen.
Heeft die arremoei nou d’r slipper al besteld of niet 
Ik vind Bonnie als een van de enige vloggers ook leuk hoor. Fijne ouders, echt moeite in haar filmpjes, sympathieke mensen.
Het forum heeft haar (nog) niet voor me verpest!!
maar dit oproepje komt gewoon niet zo sympathiek over… ik zie steunen juist als = zelf betalen + featuren maar zo werkt dat wereldje blijkbaar niet

Ik las net Jennie’s update op haar blog (niet meer dan wat we al wisten, haar bod is geaccepteerd).
Ze sluit het artikel af met “De komende tijd ga ik nog even in spanning doorbrengen. Ik las namelijk dat wanneer een bod geaccepteerd is, dat nog niet betekent dat het definitief is en er nog van alles kan gebeuren.” Alsof ze zich totaal niet heeft geïnformeerd heeft over hoe het kopen van een huis werkt maar alles nu, terwijl ze bezig is, een beetje googlet haha.
Ik heb nog nooit een huis gekocht of me er in verdiept maar het lijkt mij toch logisch dat je dan de financiering officieel rond moet krijgen.
@En_17_Anderen props voor de college! Wow wat kut zeg!
Volgen er meer hier Liesbeth Rasker (van solo reizen) op instagram eigenlijk? Ik volg haar normaliter best graag, maar de foto’s die ze plaatst zijn altijd zo extreem overbewerkt. Valt bijna in het rijtje queen of jetlags. Echt zonde!
En die financiering was toch bij haar misschien het probleem?
Ik snap niks meer van dat traject haha.
dat las ze natuurlijk hier