Als het niet op IG/FB staat is het ook niet gebeurd he. Soort van moderne: pics or it didn’t happen
nou ja ze heeft eerder wel laten weten dat ze er veel had gekregen uit china
Dus nu ““moet”” ze wel dit zeggen anders gaat men daar weer over zaniken
En toen gebeurde DIT: zijn date kwam koken in tijden van corona
Arrogant betekent toch dat je jezelf beter vindt dan anderen? Wat hij laat zien is toch heel wat anders. Ik vind er eerlijk gezegd niets mis mee als je denkt/weet dat je vrienden en familie je graag willen zien op je verjaardag.
Dit mag gewoon dus doe ff relaxt
Hahahaha juist die moet je kijken voor de ultimate irritainment experience
@anon45507601 Heb zelf zo’n 22k volgers op insta en per story wordt deze ongeveer 2000-4000 keer bekeken. (door het algoritme etc, dit kan bij haar wel heel anders zijn en ik een commercieel account heb dus minder commitment bij volgers).
@C3PO Dit valt best wel tegen. Ik heb wel eens wat opgestuurd naar een influencer voor een post (barterdeal) Maar er komen niet enorm veel verkopen uit. Terwijl je er toch tijd energie en geld in steekt. Als je dan voor 30 euro aan waarde wat opstuurt, en je krijgt 2 bestellingen daaruit, dan heb je het dus nog niet terugverdiend. Ik investeer die 30 euro dan liever in insta of facebook ads, daarbij kun je heel specifiek je doelgroep targetten en bereik je met dat geld veel meer mensen + het is beter te monitoren wat het oplevert. (en ergens vind ik het ook een principe dingetje dat ik liever niets meer gratis opstuur naar influencers).
@Banananana Ik vind dit ergens best wel raar, Ik heb ook wat producenten in China maar die mogen zulke dingen zoals mondkapjes opsturen niet zomaar doen (van hun baas of de overheid). Ze hadden het zelfs over een boete of als de douane dit ertussenuit pakt moet je volgens mij ook wat uitleggen.
Heeft die arremoei nou d’r slipper al besteld of niet
Ik vind Bonnie als een van de enige vloggers ook leuk hoor. Fijne ouders, echt moeite in haar filmpjes, sympathieke mensen.
Het forum heeft haar (nog) niet voor me verpest!! maar dit oproepje komt gewoon niet zo sympathiek over… ik zie steunen juist als = zelf betalen + featuren maar zo werkt dat wereldje blijkbaar niet
Ik las net Jennie’s update op haar blog (niet meer dan wat we al wisten, haar bod is geaccepteerd).
Ze sluit het artikel af met “De komende tijd ga ik nog even in spanning doorbrengen. Ik las namelijk dat wanneer een bod geaccepteerd is, dat nog niet betekent dat het definitief is en er nog van alles kan gebeuren.” Alsof ze zich totaal niet heeft geïnformeerd heeft over hoe het kopen van een huis werkt maar alles nu, terwijl ze bezig is, een beetje googlet haha.
Ik heb nog nooit een huis gekocht of me er in verdiept maar het lijkt mij toch logisch dat je dan de financiering officieel rond moet krijgen.
@En_17_Anderen props voor de college! Wow wat kut zeg!
Volgen er meer hier Liesbeth Rasker (van solo reizen) op instagram eigenlijk? Ik volg haar normaliter best graag, maar de foto’s die ze plaatst zijn altijd zo extreem overbewerkt. Valt bijna in het rijtje queen of jetlags. Echt zonde!
En die financiering was toch bij haar misschien het probleem?
Ik snap niks meer van dat traject haha.
dat las ze natuurlijk hier
Daarom plaatste ik het ook haha
ho even want ik kijk de vlog net en ze zeggen zelf ook dat het een bijeengeraapt random maaltijdje is omdat ze geen zin hebben om te koken en te bestellen… en het op ziekenhuisvoedsel lijkt
Nee joh bende gek, geen sorry!
Zo jeetje nogal ja! En misschien op 1 of 2 na, is het niet eens POV terwijl het wel zo genoemd wordt? En hoezo denkt de jeugd (mid 20) bij POV meteen aan p.rno? Ik hoorde dat toevallig deze week eerder. Alsof ze daar de term hebben uitgevonden.
Ik snap op zich wel dat ze blij is, maar ik dacht dat het grote probleem op dit moment vooral was om de financiering rond te krijgen, niet of haar bod geaccepteerd wordt. Want zonder sluitende financiering is dat bod gebakken lucht toch?
Maar misschien waren er twee problemen. Ze lijkt er ook vanuit te gaan dat de financiering over een maand of twee geen probleem meer zal zijn? Misschien is dat zo.
Misschien dat ik er gewoon totaal niets van begrijp en dat ik daarom alleen problemen zie
Van de ene kant denk ik: ze zal heus wel weten waar ze mee bezig is ondanks dat het allemaal zo vaag lijkt, maar van de andere kant heb ik dat gevoel totaal niet, zeker door dingen zoals wat jij nu schrijft
Maakt het toch geen minder smerige combinatie haha