Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Huhh zo raar. Ik dacht echt dat ik op Twitter las dat ze al aan het verhuizen was. Maar 1) ik word blijkbaar gek of 2) het was iemand anders. En nu ik probeer te herinneren wat ik heb gelezen kan ik het me echt niet meer voor de geest halen. :alien:

Aimee is aan het verhuizen. Was zij het?

Ze is (tijdelijk) verhuisd naar haar vader volgens mij :stuck_out_tongue: haar spullen zijn uit het huis in Rotterdam gehaald en ze heeft huur opgezegd.

Ja ik zag het op instagram. Zo sneu! En zo veel geld ook omg!

Het katje heeft 2 loszittende knieschijven

Aah wat ontzettend sneu! Zo’n kleintje ook nog… En zoveel geld wow😱

Als ze nou gewoon allemaal mekaar gaan coachen zijn wij er vanaf.

8 likes

Idk dat zeggen ze deze keer er in de vlog bij iig

Wel even hulde dat ze meteen aangeeft geen crowdfunding te gaan doen, maar de reden vind ik een beetje… krom? Je laat het omdat je bang bent voor het commentaar op andere uitgaven en niet omdat je het niet oke vindt je volgers de operatie van je kat te laten betalen?

6 likes

Nouja uiteindelijk bepalen mensen natuurlijk zelf of ze daar iets voor zouden doneren of niet, als mensen daar hun geld aan willen uitgeven lekker doen (mij niet gezien maar oke). Ik snap ergens wel wat ze zegt, maar ze zegt ook dat ze wel hebben gespaard. Misschien kan ze dan eerst de ene knie laten opereren en dan de ander ofzo? Ik weet absoluut niet hoe dit werkt hoor, maar op die manier kan ze dan toch de kat helpen en de kosten een beetje spreiden? Snap dan ook niet helemaal wat ze wil bereiken met deze stories als ze Ć©n geen geld wil van volgers Ć©n de kat niet terug wil doen. (Dat laatste had ik ook een beetje gek gevonden, het is geen ā€˜niet goed geld terug’ zoals bij een spijkerbroek die je koopt)

Hm ik denk dat ze het dubbel bedoelt maar net anders uitlegt. Ik heb toen ook een donatie gedaan aan de kat van Sophie, en voor mij is ze inderdaad nog steeds het meisje met die kat die geopereerd moest worden.

2 likes

Zo gek, het was echt korter geleden want ik weet nog wel dat ik dacht, ā€œOh dat moet ik delen op het forum want ze gaat nu wel heel snel van onzekerheid, naar geaccepteerd bod, naar verhuizenā€ :joy: Maar misschien heb ik het wel gedroomd. Aimee heeft geen Twitter geloof ik?

Jennie heeft deze week haar appartement in Rotterdam leeggehaald en met een verhuisbus alles naar d’r pa gebracht. Denk dat je dat hebt gezien op social media?

Dat zou het dan goed kunnen zijn! Ik vond het nu alleen niet meer terug op Twitter en dat is het enige medium waar ik haar volg. Maar goed :stuck_out_tongue_winking_eye: Thanks!

Hahaha ik dacht ook al wat een Lars lookalike

Een raskat?

(Adopt don’t shop denk ik dan… Niet dat het gezondheidsproblemen uitsluit maar hey er zijn genoeg gezonde asielkatjes die een thuis nodig hebben.)

20 likes

Ja dacht ik ook al… en ja hoor een britse korthaar

3 likes

De Brits korthaar is een kat met een platte snuit (brachycephalie). Dit veroorzaakt nogal eens benauwdheid, tranende ogen en een afwijkende stand van het gebit, met mogelijk pijn als gevolg. Omdat de kop erg breed is in verhouding tot het bekkenkanaal van de moeder, verloopt de geboorte vaak moeizaam. Daarnaast komen bij dit ras veel andere erfelijke aandoeningen voor: hartfalen door HCM (wat een plotselinge dood kan veroorzaken); pijnlijke gewrichten en moeilijk lopen door heupdysplasie en losse knieschijven (patellaluxatie). Ook nierfalen door cystenieren (PKD) komt voor. Deze aantasting van de nieren veroorzaakt vergiftiging van het lichaam. Het gevolg is vermagering, een gevoel van algehele malaise en uiteindelijk een langzame dood van de kat. Al met al heeft de Brits korthaar veel kans op erfelijke aandoeningen, en een uiterlijk dat zijn welzijn aantast. Een kattenliefhebber kan beter een gewone kat nemen.

Bron: http://www.raskattenwijzer.nl/raskatten/brits-korthaar

:sob:

26 likes

Is een beetje te laat nu. Het beestje is er nou eenmaal al

2 likes

Da’s waar. Ik hoop dat ze ervan geleerd heeft en haar invloed gebruikt om volgers aan te sporen te adopteren.

3 likes