Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik heb er geen verstand van hoe het met katten zit, maar toen ik een verzekering ging afsluiten voor mijn hond moest ik eersf een gezondheidsverkaring van de DA laten zien.

Nou die makelaar is ook niet echt een aanrader dan, als ze dat zelf moet lezen.

1 like

Ik ben Claire Rose weer gaan volgen. Ik vind haaf content vaak leuk, maar als ze praat vraag ik me altijd af waarom kakkers zo vaak ‘gezegend’ zijn met zwakke stembanden. Vroeger dacht ik altijd dat het alleen schreeuwende corpsmeisjes waren maar oudere kakkers hebben er ook last van.
Tot zo ver mijn hersenspinsel van de ochtend.

8 likes

Claire Rose is slechthorend, daarom praat ze een beetje ‘raar’.

2 likes

I know. Ik heb het gewoon over haar schorre stem (die kenmerkend is voor een bepaald milieu), niet over haar slechthorendheid of haar manier van praten.

@Oprah
Nee is haar ‘nieuwe’ maar volgens mij ook haar echte naam.

2 likes

Meester Leonie? Die is het inderdaad een beetje naar haar hoofd gestegen :confused:

4 likes

Haar man is toch anoniem?

Dit is inderdaad echt mega rude haha

13 likes

Ik snap het niet? :flushed: Wat bedoelt de bezorger?

9 likes

Dat ze al genoeg spullen heeft

40 likes

Ooh
 zo van “alweer een pakketje, heb je nou nog meer spullen nodig”?

7 likes

Jaa haha eigenlijk had hij beter kunnen zeggen “Heb jij al nie genoeg”

8 likes

Maar waarom? Is toch gewoon je baan om post te bezorgen? :joy:

Als ze nou nooit thuis is, oké. Dan snap ik dat je gillend gek wordt maar je wordt gewoon betaald om dat pakket te bezorgen? :face_with_monocle:

27 likes

Dat snap ik, maar dat hoef je niet te communiceren. Het is toch je baan?

3 likes

Hahahahha ohjee dit wordt straks het volgende onderwerp van de avocadopodcast:“Hoe wij als influencers steeds slachtoffer worden van schofterige bezorgers”

41 likes

Hahaha jeetje wat aso van die bezorger! En indd DHL belt nooit aan als je in een flat oid woont.

Stel je voor dat je een pakje sigaretten gaat halen en degene achter de kassa dan zegt: heb je nou nog niet genoeg gerookt?? Kan toch ook niet

30 likes

Snap ik wederom, het is niet leuk. Toch denk ik dat je dat niet zo hoeft te uiten. Iets met ‘als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets’. Er zijn genoeg beroepen die het zwaar hebben en ook TELKENS iets moeten doen.

1 like

Als ze niet aanbellen weten ze ook niet of mensen thuis zijn of niet (wat bij DHL opmerkelijk vaak gebeurt)

9 likes

Ja, vaak genoeg. Maar ik hoor vooral geklaag onderling en niet tegen betrokkenen zelf.

God ik kan dit ‘argument’ vandaag niet meer aan joh

38 likes