Vind dit echt heftig, je zou denken dat ze die 20 euro niet per se nodig hebben.
Ook niet als je in een rijtjes huis woont en met je neus tegen de deur aanstaat. Zon dhl bezorger kijkt je aan en stopt zo een we hebben je gemist briefje in je deur.
Ik vraag me echt af wat voorn mensen er bij dhl werken. Zijn dat mensen die bij vrienden en familie altijd achterom gaan. Of zijn dat mensen die appen dat ze voor je deur staan…
Zo voelt het uit z’n verband gerukt. Alsof ik dat op die manier als argument bedoel.
Wow, nog erger! Snap indd echt niet hoe het kan dat een groot deel van de DHL bezorgers zo is. Van omhoog moeten in een flat kan ik begrijpen dat je er misschien geen zin in hebt (hoort alsnog bij je werk maar OK), maar als je iemand gewoon kunt zien?
Hahaa oh shit ik had er grapje bij moeten zetten haaha. Was beetje overdreven. Maar ik heb wel een paar x gehad dat ik ze het pad op hoor lopen en dat ze dan dat briefje op de mat gooien…
Of vaak hoor ik ze het bij mn buurvrouw afleveren want zij is altijd thuis maar dan ben ik op dat moment ook thuis haha.
Jongens jullie bezorgen me stress, ik zit te wachten op een pakketje van DHL dat tussen 14:05 en 18:05 bezorgd gaat worden!
Oh lol ik vond het al zo brutaal! Alsnog raar dat je ze wel hoort en ze niet aanbellen/het bij de buurvrouw dumpen
Oh wij hadden een tijd een bezorger en die stopte áltijd zo’n briefje in de bus, dus dat deed ie toen een keer en wilde weglopen en toen trok ik de deur keihard open en zei “IK BEN GEWOON THUIS HOOR EN DE BEL IS NIET STUK” en toen zei hij dat de bel het niet deed dus drukte ik op de bel en hoorde je kei hard de bel, werd ie knalrood en haalde snel m’n pakket hehe. Heb toen (alweer) een klacht ingediend en heb m daarna nooit meer gezien.
Pfoe ja ik ben een tijdje geleden gestopt met haar te volgen, onder meer om deze reden maar was er helemaal klaar mee toen ze een foto van een gigantisch dossier poste met daarbij een tekst in de trant van: maar een uurtje om dit gigantische dossier te lezen voor de zitting van 9:00. Zodat je client in ieder geval op instagram kan lezen dat het je geen reet interesseert.
Jezus wat irritant zo’n bezorgers, en dan die opmerkingen. Ze moeten blij zijn dat er mensen bestellen dan hebben ze in ieder geval werk. Gaat hun helemaal niks aan al laat ik elke week 100 pakketjes bezorgen, scheelt voor hun weer adresjes langsrijden toch? Ik heb helaas ook teveel bemoeierige bezorgers gehad omdat ik voor mijn werk veel pakketjes ontvang. Bij dhl wordt je geloof ik per uur betaald, dus misschien scheelt het tijd om alleen de briefje in de bus te duwen en dan alle pakketten bij een postpunt te dumpen.
Haha jaa is wel al maanden geleden hoor. Denk eerder ook dat ze het heeft gepost omdat ze eerder geen tijd had om het dossier te lezen omdat ze o zo druk was maar alsnog vind ik het geen slimme zet.
Doe nog eens lezen.
Oh haha ik denk omdat ze nu heel veel moeten bezorgen en eigenlijk niet zo veel tijd hebben om te wachten.
Ik vind een dhl bezorger al een held als ze uberhaubt aanbellen.
Het kan ook zijn dat ze het dossier pas heel laat heeft gekregen en/of dat deze cliënt haar erg kortdag heeft ingeschakeld. Om die reden kan een advocaat soms ook verzoeken om de zitting uit te stellen bijvoorbeeld. Ik ken haar verder niet, maar het hoeft dus niet perse negatief te zijn.
Haha idd. Beetje alsof ik als psycholoog zou zeggen “nou heb je nog meer te zeiken?”
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met DHL, vaak beter dan met PostNL mijn zus had een keer met DHL dat er op het niet thuis briefje stond “pakket verstopt in je tuin”
ze heeft toen echt super lang moeten zoeken voordat ze hem vond
Ja ik weet dat dat kan. Maar zelfs als sprake was van die situatie; waarom zou je dat op insta zetten? Mijn punt was meer; ga als de wiedeweerga dat dossier lezen, houd je bezig met het werk wat echt belangrijk is en laat die instagramstory dus voor wat het is?
Hahaha hier ook goede ervaringen. Maar wel een bezorger met lef, want wij hebben een achtertuin met hek voor de hond. Dus hij gokt het er altijd op (niet dat onze hond ook maar een vlieg kwaad doet)
‘‘Sorry, pakket ligt onder het groene doek van de kar’’ ‘’ Pakket ligt onder de overkapping ‘’ ‘‘Pakket ligt in de tuin, veel plezier’’
haha doe dit plz