Hahahahah love it
Zo tering.
Jij laat je ook weer van je sympathieke kant zien.
Hup naar het pakketjestopic met deze DHL recensies!
Heeft er iemand nog tips van leuke Vlaamse youtubers? Ik volg nu 2 mommy/gezinsvloggers, maar eventueel wat anders mag ook. Oh en Viktor Vlogdown volg ik op aanraden van iemand hier laatst.
Ja dit doen ze bij mij ook, zowel postnl als dhl. Ik ben meestal als een van de eersten beneden en dan liggen er allemaal van die hoopjes in de hal haha.
Sofie senden.
Ik heb de pakketjesbezorgers hier geleerd om 't pakket gewoon in de gang (4 verdiepingen en ik âkenâ al mijn buren) te gooien
In BelgiĂ« komt niemand naar boven, geen pakketjesbezorgers maar ook geen thuisbezorgd. Daâs voor mij altijd het dilemma: bestel ik een pizza en loop ik helemaal naar beneden (ik woon helemaal boven en er is geen lift), of kook ik iets uit de voorraadkast?
Was het een pompoen
Iemand reageerde op Jennie dâr bericht, ik kon dit niet laten. (Not my real/full name) Voorlopige koopovk zegt echt geen zak, bij zoân boshut zeker. Je bent pas safe als je tekent bij de notaris
Hang een mandje uit het raam waarmee je je pizza omhoog kunt takelen!
Lifestyle spot vind ik wel leuk.
Elke week een vlog. In december elke dag een video.
Dat gevoel had ik ook bij die ex van Dave Roelvink. Zij zat in haar beroepsopleiding en postte dingen als âPffff dodelijk saai, dat jaarrekening lezen, op hoop van zegen op naar het examenâ Meine gute, niet echt fraai als je cliĂ«nten meelezen.
Mr Leonie ga ik ook maar even volgen. Goed voor de irritainment
Nu zie ik dat die vriendinnen van Rebecca alsnog een GoFundMe hebben opgezet voor de kat
Er is al 650/3500 opgehaald
Echt ? Ik heb haar ontvolgd. Ik trok die gekkie stories van haar niet met die blik van haar zo van bovenaf de camera in
Net de video van Kristina K gezien. Lijkt me toch best wel een omschakeling als je opeens van samenwonen in een appartementje gaat naar een kamertje met huisgenoten. Ze lijkt het zelf wel goed te vinden in ieder geval
Ik heb het idee dat ze er wel heel gelukkig uit ziet nu⊠of zou dat beetje schijn bedriegt zijn? Wat is eigenlijk de reden dat ze uit elkaar zijn?
Huh hoe zit die kat?? Het lijkt wel een soort harige miereneter. Dat lange ding rechts lijkt wel zân snuit. Hoe is dit een poes? Hahaha ik ben zo scheel volgens mij.
Ze geeft aan dat ze uit elkaar zijn gegroeid. Verder niet veel bijzonders. Maarja denk dat de relatie al een beetje op was aangezien ze al eerder naar Amsterdam was gegaan. Wel fijn voor haar dat ze geen ruzie ofzo hebben
Even reageren nog op mijn eigen berichtje: de bezorger kwam om 18:08, belde netjes aan en hield goed afstand. Hoera!
Hahah het is een bewegend beeld vandaar dat die kat er zo raar en misvormd uitziet
Ze zegt in de comments daaronder ook nog dat ze geen hypotheek neemt, aangezien dat niet mogelijk is bij zoân huis. Dus dat zal dan gewoon een lening worden denk ik?