Ja, eigenlijk zagen we het allemaal wel aankomen dus.
Zal dan wel een lening van een persoon zijn, consumptief krijg je dit niet gefinancierd tenzij het maar een aantal tientallen duuzenden euroâs kost. En dan ben je een damn fucking fool als je dat doet :â)
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat de beroepsopleiding zeker niet âveel makkelijkerâ is dan de master, en vooral niet omdat je dus vakken krijgt als jaarrekeninglezen. Dat is voor heel veel mensen op de beroepsopleiding echt een struikelblok, en het is bovendien een vak waar maar een klein deel van de advocaten daadwerkelijk wat mee doet in de praktijk (maar welk vak iedereen dus moet halen). Helemaal niet vreemd dus dat de ex van Dave Roelvink dat vak niet gehaald heeft, en ik vind het ook juist goed dat ze dat laat zien op Instagram (in plaats van alleen de succesjes delen). Ik verwacht ook niet dat haar strafrechtcliĂ«nten verwachten dat ze goed is in het lezen van een jaarrekening.
Vooral bij strafzaken kan ik ook niet 123 het nut ervan inzien (misschien voor witwas/verduisteringszaken ?) maar in de civiele praktijk is het erg handig om je een beeld van de vermogenspositie van een onderneming te kunnen vormen. Baal soms wel dat ik er geen bal van snap terwijl het voor mijn werk wel nuttig zou zijn
Ik volg haar ook. Superleuk nieuws en een schattige naam ook.
Ik heb net gecheckt, volgens mij was ze rond de 38 weken. Wat een toetie die baby .
Had ook een ander type naam verwacht bij hen, maar wel heel leuk!
Ik weet niet waarom maar ik vind het leuk dat Gert (van Irma Knol) nu zelf een video heeft gemaakt haha.
Oke het is een kookvideo maar toch vind ik het leuk haha.
Die âvanâ helpt niet als we nog steeds geen idee hebben wie dat is. Irma?
Moeder van Milan en Enzo.
Oh God vlogt hun moeder ook al dan?
1
Maar to be fair weet ik geheel tegen mân zin in van hun bestaan. Het wordt me opgedrongen.
weet ik veel of irma hun moeder/oma/achternicht/huisdier is en of die zelf ook een kanaal heeft.
Oh dacht dat meeste mensen inmiddels wel weten wie de moeder van Enzo en Milan is haha.
Gert is niet de vader he. Enzo en Milan zien hun echte vader nooit. Oke weetje dit ook weer.
Kan ik me ook uitschrijven voor de familie knol weetjes?
Bedankt.
Hahaha
Vind Finn wel echt bij ze passen! En zalig dat ie al zulke mooie haartjes heeft, ik was compleet kaal tot mân 2e
Ik heb me vandaag afgemeld van de huismuts, Vet Gezellig, Lotte love beauty, Bonnie, Sarah Rebecca en Sophie Hol. Het was de beste dag sinds corona in ons land is.
Weet iemand nog leuke Britse vloggers? Ik vind bijvoorbeeld the Anna edit heel leuk, dus als iemand meer van dat vloggers kent (ik vind Brits meestal heel prettig om naar te luisteren)
I Covet Thee misschien?
Een van de weinigen Britse die ik nog volg!