Nouja dat lijkt me geen probleem toch? Ze zijn allebei volwassen en kiezen voor deze relatie, daar heb ik dan echt niks over te zeggen.
Hij heeft hierop gereageerd in een Q&A oid, omdat meer mensen hier een opmerking over maakten. Hij snapte volgens mij wel dat mensen gelijkenissen zien en vond de naam ook toevallig.
Ik vind zelf Jelle eigenlijk wel heel anders overkomen dan Jesse en vind ze ook niet heel erg op elkaar lijken, behalve donker haar, bril, jong(er)?
Ik kan alleen maar denken “waarom zit ze met d’r poten omhoog in een hotellobby”.
Deze guy is volgens mij echt net een jaar klaar met zijn middelbare school.
Nou ik geloof dat hij echt pas net van de middelbare is. En dat is natuurlijk helemaal hun keuze maar ik mag er hier op het forum best wat van vinden. Voornamelijk omdat ik mij het gewoon echt niet kan voorstellen dat je op zo een jonge jongen valt.
Was hij het nou die toen op tinder de maximale leeftijd op… laag… had gezet? Ik haal hem en Tim den Besten oid altijd door elkaar
Ja hij had volgens mij ook een andere leeftijd ingevuld op tinder zodat ie bij een jongere guys voorbij zou komen.
Ja, en hij had zijn eigen leeftijd ook 5 jaar lager gezet. Ik vind het nog steeds een aparte situatie. Deze jongen is inderdaad net van de middelbare school en überhaupt vrij kinderlijk. Maar Bram gaat ook heel goed op Justin Bieber.
Had iemand de tweet gezien van Bonnie, waarin ze aan Bram vroeg of iemand homo is? Bram antwoordde dat de tattoo niet erg gay was?!?! Echt heel dom, allemaal.
Maar JB is wel al 26 haha dat scheelt
Naaah Tim den besten is toch niet zo’n creep?! I love zijn insta stories
Huh waarom zou je over iemand anders vragen of diegene homo is? Waarom is dat relevant.
Oh wow, ik wist niet dat hij zó jong was. Kan ik me ook niks bij voorstellen, lijkt me dat je dan zo anders naar de wereld kijkt.
Jaaa! En hij is geen youtuber (vanavond nieuwe aflevering van 100 dagen voor de klas op npo1)
Nee die dingen gaan over Bram. Geen idee of Tim verder een creep is haha.
Ahh ik ben dol op Tim den Besten! Inderdaad zijn stories zijn echt fantastisch momenteel. Hij heeft trouwens ook een tijdje een relatie gehad met Bram, en blijkbaar toen dat uitging een abrikozenvlaai (?) naar hem gegooid, moest zo lachen om dat verhaal.
Ja, zie hier:
Op 12:36, en was trouwens een bananenbavarois! Ohh en de vraag over de anaaldouche op 18:30 is ook top!
Ik heb sinds kort Tim den Besten op Insta ontdekt, love it
Ja dat snap ik maar luzarl zegt dat ze ze door elkaar haalt en dat vind ik niet kunnen!!! (grapje he)
Ik vond de docu ‘Een man weet niet wat hij mist’ die hij heeft gemaakt samen met Nicolaas Veul wel goed. Open en kwetsbaar.
Hahaha ik ken ze verder niet maar zag dat spotje van Tim voor de klas en ik dacht dat hij dat was met die tinderleeftijd. Ergens in mn hoofd is dat misgegaan