Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

jaa leuk programma!

1 like

Wow, echt 5 min geleden geplaatst pas.

1 like

Als ik nog 1 hoorcollege heb gekeken ga ik mezelf belonen met de verjaardagsvlog van Alwin. #irritainment

*Ik heb hem stiekem toch al gekeken en hij had 5(!!) reclames.

23 likes

Haha ja hij heeft duidelijk een type. Jelle komt wel minder chagrijnig over dan Jesse :smile: Ik meende Bram ook ergens te horen zeggen dat Jelle hem had benaderd omdat hij fan was van zijn vlogs?

Daarom weigert ze ook een gender reveal party te organiseren. “Ik voel heel duidelijk dat ik niet op een ouderwetse manier het geslacht van mijn kind wil vieren. We gaan naar een wereld toe waarin we anders naar gender zullen kijken. Er zijn zoveel meer opties dan de hokjes ‘jongen’ en ‘meisje’.”

Ik vind het toch wel verfrissend als mensen die een online achterban hebben niet meedoen aan de gender reveal partyhype.

Koster weet dat ze zich op glad ijs begeeft met dit onderwerp. “Dit nieuws kan snel verkeerd vallen. Er zijn genoeg mensen die een gender reveal party hartstikke leuk vinden en genderneutraliteit onzin vinden. Ik ben ook geen expert”, benadrukt ze. “Maar ik voel sterk dat er iets niet klopt aan het vieren van een geslacht. Ik vind het goed dat mensen daarover na zullen denken. Hoe vaker we in aanraking komen met dit onderwerp, hoe meer dat zal gebeuren.”

https://www.linda.nl/nieuws/interview/genderneutraal-baby-roosmarijn-koster-opvoeden/

31 likes

Kan iemand haar 1 afgetrapte slof sturen met daarbij de tekst: en nu stoppen met bedelen?

11 likes

Lol ik had ook de huismuts een DM gestuurd dat wanneer zij zoveel tijd heeft om zoveel stories over een slof te posten, zij ook wel even tijd heeft om ze gewoon te bestellen. Ook gezegd dat ik het echt hengelen maar spon vindt. Ik kreeg dezelfde reactie als iemand anders hier eerder kreeg (vergeten wie, sorry): het is geen NLs bedrijf, als ik spon wilde had ik het wel in het Engels of Deens gepost.

6 likes

Ik heb nog wel een paar stinkende sloffen over

1 like

Ik denk dat de Huismuts iedereen aan het trollen is nu.

1 like

Ja ik snap hier ook echt niks van? Wat is de context? Heb geen twitter dus ik weet ook niet hoe ik t moet zoeken…

Zullen we die insta maken… ik wil wel even fotosoepen. Ben toch in een knutsel mood

12 likes

Je mag het uittypen. ( als je dat wilt dan)

Ja ik ben ook benieuwd naar de tweet maar Bonnie heeft het al verwijderd.

1 like

Heel nobel van haar aangezien haar uurtarief vast het 5 voudige van zo’n slof is.

1 like

Haha het grappigste is dat ze al continu reclame aan het maken is voor die oh zo heerlijke maar oh zo dure sloffen?!

9 likes

Ik vind het wel echt jammer dat huismuts zo geworden is. Vroeger vond ik haar echt leuk. Zo zonde dat bloggers/vloggers allemaal kopietjes van elkaar worden op een bepaald moment en alle authenticiteit verliezen. Echt een jammer fenomeen.

Uitzondering zijn de bloggers/vloggers die ernaast nog een ‘echte’ job hebben, zoals vb. Pauline van lifestylespot of Esmee Noëlle (al is zij niet zo actief meer op YouTube). Oké en tiger elise kan ik ook nog heeeeeel goed verdragen, please laat dat niet veranderen.

5 likes

Dat een ~samenwerking~ met die muts kennelijk 1500 euro kost is in een notendop wat er mis is met de samenleving.

24 likes

Ik vind die kookserie van Marije oprecht leuk. Het is nuttige en leuke content en ik vind het grappig geëdit.

2 likes

Ik kijk de laatste tijd sowieso minder youtubers die over zichzelf youtuben. Want eigenlijk kan iemand ook bijna niet zo’n interessant leven hebben dat je er iedere dag met volle interesse en zonder irritatie naar kijkt (denk ik dan).

De laatste tijd kijk ik veel deze kanalen:

Interessanter dan iemand die haar slof kwijt is of op het dak van haar huis klimt.
Dat laatste kanaal is vaak wel best heftig dus misschien beter niet kijken als je niet zo goed in je vel zit.

Sorry voor de spam. Misschien heeft iemand er wat aan.

*Ik vind het overigens wel jammer dat bijna al dit soort kanalen over de VS gaan en dat er vaak hele lelijke comments onder staan. Voor mij gaan dit soort filmpjes namelijk voornamelijk om begrip/empathie voor andere mensen en mensen hun verhaal.

15 likes

Het ging mis toen Willem van hardwerkende hipster in een hotel naar ~Daddyhox~ de influencer is gegaan. Vanaf dat moment moest alles insta perfect, werden de outfits lookjes en de deden de aardentinten hun intrede in het leven van Wimpie & Rasjel.

16 likes