Plotwist: alle story’s van de huismuts zíjn allemaal in het kader van een samenwerking
Er is nog een bonus vet gezellig bakken video!!!
Bonnie had in een appje een foto gestuurd naar Bram om te vragen of diegene van de foto homo is. Bonnie plaatste een printscreen van het gesprek, waarin Bram als antwoord had gezet: ‘zijn tat is veel te gay.’ Die tweet heeft ze verwijderd.
Oh wauw, waarom zou je dat al sturen naar iemand en waarom zou je het dan ook nog eens gaan plaatsen.
Zag je de foto van die persoon ook?
Zo helemaal weggekrast, alleen je zag dat het een gespierde man was.
Ik vind Alexis echt zo’n leuk kind, die stories van Josh dat ze die alien na danst. Ik wil er ook zo een. Nu.
Ik ben echt niet van de babies, maar die van haar is leuk.
Nog steeds dit… Ik heb haar inmiddels al ontvolgd, ik kon het niet meer aan hahaha
Wat is dat merk van die slof?
Mahabis
Ik wil ook een Alexis in m’n leven. Wat een fantastisch kind!
Pff wat een faalvideo weer. Voor wie geen zin heeft om te kijken: Het is een bakvideo waarin hij een kitkattaart maakt. Hiervoor gebruikt hij o.a. een pakje voor een cake te maken en een zakje voor boter crème te maken. Daarnaast noemt hij het een lifehack dat hij bij het maken van de cake de boter in een pannetje smelt, terwijl de verpakking zegt dat de boter zacht en romig moet worden geklopt met een mixer (dat dit de consistentie van de cake verandert snapt hij geloof ik niet). Zijn eigen uiteindelijke oordeel: het is wel lekker maar het ziet er mooier uit dan het smaakt (Tja, kant en klare M&M’s en KitKats laten een drol nog mooi uitzien).
Waarom zou je deze video uploaden vraag ik me dan af? Hij zegt zelf niet echt een bakker te zijn, hij gebruikt pakjes en zakjes, en is zelf niet onder de indruk van het resultaat.
Ik hoorde een bizar verhaal van een kennis.
Er is een soort van samenwerking marktplaats waar influencers op zitten. Ze kunnen zich aanbieden en reageren op advertenties maar…
Er wordt dus ook betaald voor samenwerkingen met goede doelen!
Die persoon heeft 12k volgers en kreeg al €150.
Dat is toch niet zo gek? Bners worden er vaak ook voor betaald. Influencers berijken nu miss iets meer onder de jongeren dan bners.
Niet perse gek maar ik vind het wel bizar dat er dus pr-bedrijven achter zitten die dus namens de goede doelen mensen betalen om het goede doel te noemen.
Het is het nieuwe reclame spotje maar het zorgt er wel voor dat ik niet gemotiveerd ben om goede doelen te betalen.
Prima als je met mixen bakt, maar dat is echt geen video waard. Ik vind dat soort taarten sowieso verschrikkelijk, doet me denken aan die freakshakes. Ziet er misschien grappig uit maar het is zo onverfijnd en gewoon een suikerbom.
Ik hou van donuts en milkshakes en kitkat en zoetigheid, maar niet allemaal door elkaar.
Volgens mij hebben ze daar gewoon een speciaal potje voor om reclame te kunnen maken.
Ik heb liever dat mn geld dan in dat potje gaat zodat meer mensen komen te weten over dat doel. Dan dat het onder de armen van de directeur word verdeelt.
Misschien moet ik naar het impopulaire meningen topic, maar ik vind de video’s van Anna Nooshin de laatste tijd weer heel leuk