Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Haha ik durfde dit ook al niet te zeggen, maar ik dus ook!

2 likes

Ik hoop iig dat de mensen die het aannemen het geld weigeren of doneren.

Misschien heel dom maar ik doe dit ook altijd zo, gaat veel sneller :sweat_smile:

1 like

Twee minuutjes boter smelten of twee/drie minuten boter luchtig mixen, zit denk ik niet veel verschil in? Maar als jij dat makkelijker vindt, vooral zo blijven doen :slightly_smiling_face: (niet sarcastisch bedoeld). Maar het beĂŻnvloedt wel de consistentie van de cake. Hij wordt waarschijnlijk wat vaster/minder luchtig. Dat zie je in de video van Alwin ook. Normaal gesproken zou een cake een beetje bol uit de oven komen, maar bij hem is die plat.

Edit: Lees nu net in de comments dat iemand zegt dat het zelfs ervoor kan zorgen dat de eieren gaan stollen, had ik nog niet eens aan gedacht. Lijkt me ook niet echt de bedoeling bij cakebeslag.

7 likes

ik zal het eens proberen!

Ja ik heb dit gekeken maar het duurde echt lang en vond het saai

5 likes

Same, totaal niks nieuws gehoord, niks interessants besproken
Als hij bij die vraag over plastische chirurgie nou naar haar boobs had gevraagd was het misschien nog leuk geworden maar ja

9 likes

Wat een saaie video. En ik vind dat pak van Moon zo idioot groot. Maar goed fashun.

7 likes

Vind het inderdaad ook echt niet mooi staan

Aimee verteld in haar video dat al haar exen vreemd zijn gegaan maar ik volgde haar toen ze met haar ex Mitchel was en hij was zo een leuke jongen. Nooit verwacht.

12 likes

Dat had ik ook precies niet verwacht.

Ik vind Robbert wel fijn om naar te kijken/luisteren

5 likes

Ik wil hier nog even op reageren omdat im het jammer vind dat mensen hier over vallen.

In de ideale wereld gaan mensen zelf opzoek naar een goed doel en bedenken zelf dat ze dit willen steunen. Het goed doel hoeft geen kosten te maken voor werving en promotie en alle opbrengst gaat naar het doel zelf(plus natuurlijk de mensen op kantoor en de facilitaire zaken enz).

Echter gaat bijna niemand een doel uit zichzelf steunen :p. Om toch nieuwe donateurs binnen te krijgen heeft elke goed doel een potje met kosten voor het werven van nieuwe donateurs. Dit gaat vaak via deur aan deur, op straat, maar ook via evenementen etc. Natuurlijk zijn er ook nog reclamespotjes en bijvoorbeeld influencers die worden ingezet. Dit kost allemaal veel geld, maar als alles goed werkt levert het nog veel meer geld op! Dus doot dit alles kan er meer geld naar het doel gaan als wanneer ze die kosten niet maken. Hoeveel kosten hier aan worden uitgegeven kan je trouwens bij veel doelen transapart terug vinden op hun website!

Moet iedereen die hier aan mee werkt dan maar het geld weigeren of doneren? Dat zou betekenen dat ze alleen met vrijwilligers kunnen werken? Toen ik deur-aan-deur werkte kregen we heel veel trainingen, je maakte lange dagen, werkte hard door en was constant bezig om je te ontwikkelen. Mocht je alleen met vrijwilligers gaan werken dan durf ik nu al te zeggen dat daarmee niet hetzelfde bedrag mee wordt opgehaald :stuck_out_tongue:
En een influencer? Hij/zij stopt er toch tijd en energie in en misschien heeft zij/hij het geld wel geel hard nodig en doneert ze al jaren maandelijks 12 euro. :woman_shrugging:

6 likes

Je spoiler is geen spoiler

2 likes

Hahaha ik had het door

2 likes

Ik erger me vooral aan al die comments van mensen die zeggen dat ze ‘er niet zo mee bezig moet zijn’ en zich gewoon moet ontspannen. Dat is zo’n ontzettende dooddoener

11 likes

Mijn favoriete Tiny House YT-kanaal en best grappig dat deze mensen hun ‘standplaats’ hebben gevonden bij een nudistenvereniging.

9 likes

Ik hoop dat het haar lukt. Ik dacht hier gisteren toevallig nog over na, of zij voor een tweede zouden gaan. Ik wist niet dat ze 38 is trouwens, ik dacht rond de 30. Hoe oud is Joyce eigenlijk?

3 likes

Zo nou inderdaad, even vergeten dat er vaak sprake is van mensenhandel en hechtingsproblematiek sjonge jonge

3 likes