Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Cynthia leest ook mee: zo ben ik hier een paar maanden terug ook achter het bestaan van dit forum gekomen (thnx for that). Ze beklaagde zich erover in een artikel en nam zich voor niet meer mee te zullen lezen haha, ik lees nu met meer plezier de posts hier dan die op haar site :grin:

31 likes

Ten eerste; belachelijk. Ten tweede; is dit een JURK? Zo kort tering hey

40 likes

Bij mij zou het niet over mijn billen komen

4 likes

Geen idee of deze meid überhaupt relevant is voor dit topic, maar ik ben op dit moment al (te) snel onder de indruk van bepaalde informatie. Toevallig kwam ik net terecht bij de vlog (1396) die Sophie Hol vanochtend heeft geplaatst. Ze geeft in de vlog aan dat haar vriend met twee vrienden opstap gaat in Arnhem. Een paar uur later ligt ze in bed en zegt ze dat hij waarschijnlijk niet thuis zou slapen en dat hij ook niets meer heeft laten horen. Met haar achtergrond (FYI: ex-vriend heeft haar onwijs belazerd) zouden bij mij alle alarmbellen gaan rinkelen. Daarnaast vind ik het op zich ook best wel een raar verhaal dat je in tijden van de crisis gaat stappen? Kan dat überhaupt legaal? Zoveel vragen…

21 likes

Lekker uitwaaien met je poenie

5 likes

Ik wou eerst zeggen “Omggg waar” maar toen bedacht ik me dat ik 27 ben en stappen in arnhem niet meer leuk is na je 15e

17 likes

Dat mensen er nog intrappen bij die Moderosa geeft ook wel aan dat veel volgers echt een enorm bord voor hun kop hebben. Dat is toch zelfs in het nieuws geweest :crazy_face::joy:

1 like

Nou kan ze eindelijk lekker gek doen die gekke meid.

14 likes

Nee

4 likes

Wel een beetje gericht op 17-jarige meisjes denk ik maar ik heb Ava Jules ontdekt en vind haar echt leuk! https://youtu.be/aUdNSKbGBDo

1 like

Als ze het echt doet vind ik dat wel echt heel nobel van haar, want ik kan me best voorstellen dat ze -als iets kleinere influencer- de samenwerkingen niet voor het uitkiezen heeft.

Vind het ook knap dat ze open staat op (negatieve) feedback in deze situatie.

3 likes

Echt belachelijke praktijken. Ook heel veel van die online shops die merkloze baby spullen verkopen halen letterlijk alles van aliexpress. Dat vind ik ook zo kwalijk, wetende dat de kwaliteit en veiligheid van die producten niet kan gegarandeerd worden. Eerste wat ik doe bij zo’n shop is de foto opzoeken op aliexpress en echt elke keer is het prijs. Dikwijls zelf letterlijk dezelfde foto. Alleen gooien zij een tof webdesign erover en hop, de prijs x2 of x3.
Het maakt me alleszins huiverig om nog iets merkloos te kopen online.

8 likes

https://youtu.be/2cqK0oqaWmc heerlijk deze tongue twisters :joy:

2 likes

Zo kan het dus ook!

67 likes

Ik vind haar ook echt een leuke YouTuber!!

4 likes

bonnie zie je dit? zo kan het dus ook :slight_smile: (ik vind je verder wel leuk hoor)

3 likes

Heeft zij al 1396 vlogs gemaakt?!? Hoooooly shit

1 like

Ik vind dat dus echt een verschrikkelijk ongehoorzaam kind. Kan Alexis natuurlijk niets aan doen, maar echt zo vaak in de vlogs gezien dat ze dingen doet die niet mogen en dat Josh er dan totaal geen grip op heeft…ijsjes pakken, kerstballen uit de boom halen, die hond lastig vallen…pff.

3 likes

Ook alleen maar foto’s in zittende poses, één staand maar dan hangt er een tas voor. Kan je toch nooit zien hoe de jurk zit.

1 like

Wat is hier niet aan te vergelijken? Bonnie heeft gewoon geld en volgers toch. En geheid dat bon het idee heeft van Sierra, ze kwam er precies een dag later mee.

12 likes