ik weet zeker dan bonnie lotte en sarah (die glitter drieling) hier meelezen
bonnie en lotte hebben zelf meegepost op egf en ja, ik zie het ze alledrie ook hele-maal doen gewoon hahah (ik vermoed nog steeds dat lotte haar inspi voor dâr nieuwe serie waarin ze nieuwe producten uit supermarkten test, hiervandaan heeft gehaald destijds haha, was een beetje toevallig qua timing en producten. easy toch, forumleden die voor jou ff op een rijtje zetten wat nieuw is in de supermarkt, zou ik ook doen lol)
laura brijde ook. heeft laatst nog iets gezegd in een vlog, dat ze âooit op een forumâ iets had gelezen over haar rimpels (?)
jennie from the blog heeft wel eens gereageerd op dingen. dus dan kun je er vanuit gaan dat ze ook meeleest
jiami ook. en dan ook zo van 'ik las toevallig en wilde even toelichten datâŠ"
van mascha en serena en cynthia weten we ook dat die altijd hebben meegelezen. weet niet of ze mee zijn gegaan naar dit nieuwe forum, maar egf wel
oh en verschillende mommybloggers toch ook? die dan ook reageerden op bepaalde dingen? daar weet ik dan te weinig van af, die volg ik niet en ken ik niet van namen. maar weleens meegekregen in dat andere topic
ja ja jongens, ik denk dat zo veel influencers hier meelezen johhhhh ofcourse, al die juice en gratis feedback he