Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

hebben jullie weleens iets gekocht van een collectie van een merk in samenwerking met een influencer?

• nee
  • ja

0 stemmers

ik niet
zag bijv. een reclame voorbij komen van een collectie van Naked in samenwerking met manon tilstra. die prijzen? whut?

edit: ik bedoel geen samenwerking met een beroemdheid dus he :sunglasses:, zoals puma met beyonce ofzo? of nike, wat was het haha.

Ik kocht vaak dingen van de stationary lijn van Diana. Vond er echt leuke dingen tussen zitten en lekker betaalbaar. Verder nooit kleding o.i.d. gekocht ofzo.

4 likes

Ja, ik heb de Fred de la Bretoiniere espadrilles gekocht van Yara!

4 likes

Leuk dat je dit post! Ik volg hen al een hele tijd niet meer, vooral sinds de geboorte van H vind ik ze beide zo irritant (die stemmetjes continu). Maar wel heel leuk en spannend dat ze het dus nog eens gaan proberen. Hoop voor hen dat het snel gaat lukken en alles goed verloopt.

2 likes

Ik bedacht mij opeens
zijn er youtubers/bloggers ect geweest die hebben gereageerd op het bestaan van dit forum? Kan mij niet voorstellen dat ze niet van het bestaan af weten (al ben ik zelf vrij nieuw) en/of er nooit op hebben gereageerd/gelezen/gezet

Nou, Monica noemde ons zure kantoortrutten.

1 like

Op EGF, behoorlijk wat vloggers.

FF dacht ik Lotte van LLB en Haagse Rachel.

Jamie Li heeft er een heel artikel aan gewijd, betty en massa zaten hierop dus ze weten het zeker wel

Hier wil ik meer over weten

Jill heeft ook een tijdje mee gereageerd

Nee dat was Jamie Li, volgens mij noemde Monica ons suĂŻcidale meisjes

18 likes

Ik weet niet meer zeker of ik dit laatst in dit topic las, maar ik wil de persoon die begon over Fadims Beautyspace hartelijk danken. Ik zit daar nu dus in en potverdomme wat een parels vind je daar!

38 likes

HAHA wat?!

@floreales hoe weet je dat? Als in, heeft ze zichzelf exposed

@Alchemy Massa? foefmassa?

HOE WETEN JULLIE DIT ALLEMAAL
ben onder de indruk

1 like

Ik koop jĂșist niet als ze samenwerken met een influencer. Vind dat zon intense afknapper voor een merk.

9 likes

Dit is het artikel van Jamie, van Monica weet ik nog dat ze het gezegd heeft maar niet meer waar. Volgens mij een interview ofzo?

2 likes

Toevallig deze week schoenen gekocht bij Manfield in samenwerking met Annic. Heb niks met haar, maar ik vind de collectie wel leuk!

1 like

Ik dacht in een oude vlog! Maar interview kan ook wel idd

Ja foefmassa heeft alle screenshots van betty88

2 likes

ik weet zeker dan bonnie lotte en sarah (die glitter drieling) hier meelezen
bonnie en lotte hebben zelf meegepost op egf en ja, ik zie het ze alledrie ook hele-maal doen gewoon hahah (ik vermoed nog steeds dat lotte haar inspi voor d’r nieuwe serie waarin ze nieuwe producten uit supermarkten test, hiervandaan heeft gehaald destijds haha, was een beetje toevallig qua timing en producten. easy toch, forumleden die voor jou ff op een rijtje zetten wat nieuw is in de supermarkt, zou ik ook doen lol)

laura brijde ook. heeft laatst nog iets gezegd in een vlog, dat ze ‘ooit op een forum’ iets had gelezen over haar rimpels (?)

jennie from the blog heeft wel eens gereageerd op dingen. dus dan kun je er vanuit gaan dat ze ook meeleest

jiami ook. en dan ook zo van 'ik las toevallig en wilde even toelichten dat
"

van mascha en serena en cynthia weten we ook dat die altijd hebben meegelezen. weet niet of ze mee zijn gegaan naar dit nieuwe forum, maar egf wel

oh en verschillende mommybloggers toch ook? die dan ook reageerden op bepaalde dingen? daar weet ik dan te weinig van af, die volg ik niet en ken ik niet van namen. maar weleens meegekregen in dat andere topic

ja ja jongens, ik denk dat zo veel influencers hier meelezen johhhhh ofcourse, al die juice en gratis feedback he

30 likes

Ja, Suuz heeft hier een account. Ze is geen blogger of vlogger, maar wel een wat bekendere Instagrammer.

Toen het hier eens over haar ging, is ze door iemand ingeseind en kwam ze zich verdedigen. Haar eigen versie was dat ze gezellig mee kwam posten, omdat ze altijd al op een forum had willen zitten. Los van de verdediging in dat topic heeft ze verder nooit meer iets gepost, gelezen of ingelogd haha. Prima om je te komen verdedigen, maar own dat dan ook gewoon en hang niet zo’n ongeloofwaardig kletsverhaal op.

2 likes