Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ja volgens mij was dat nog op egf, toen kwam ze er ook open voor uit. Verder weet ik niet of ze nog (anoniem?) actief is nu.

We werden laatst gescreenshot in de stories van een derderangsmommyblogger, de kleinere bloggers lezen wel denk ik.

Eigenlijk zouden deze topics member only moeten, dan zouden ze actieve accounts moeten hebben om mee te lezen en dan hebben we zo door wie wie is.

39 likes

hahahaha dit klinkt zo bad ass

15 likes

Weet niet zeker of het al is genoemd maar dit blijft wel mn favo:

13 likes

Jaaa :heart: Kijk ook vaak filmpjes van dit kanaal.

1 like

Jelmer de Aandachtshoer

Als iemand Google alerts op z’n eigen naam heeft staan is hij het wel.

31 likes

ā€œBe careful what you wish forā€

9 likes

Wel leuk om te zien dat die gebruikers nu nog actief zijn hier haha

1 like

Jill is hier nog steeds en Aimee postte ook mee, al weet ik haar naam niet meer

2 likes

Aimee postte laatst een screenshot oid in haar instastories, dus denk dat zij ook wel meeleest

Ik heb een structuurjunkie planner, telt dat?

1 like

Ja omg wat gebeuren daar voor dingen joh. V/d week was een meisje live gegaan en zij zat in een psychose ofzo (??) echt een vet raar verhaal

1 like

Echt genieten.

1 like

Hoe dikwijls ik dat al niet moeten horen heb of ga eens op vakantie dan zal het wel lukken.
Het is misschien wel goed bedoeld maar als je er zo naar verlangt en het lukt niet ben je daar toch sowieso (bewust of onbewust) mee bezig en zijn die adviezen heel frustrerend.

3 likes

Omg wie was ook alweer die totaal onbekende blogger die hier opeens ging meeposten? Alle mommybloggers waren mega kut, maar zij deed het fantastisch EN werkte er ook nog 32(?) uur naast!!!11/11!/1.1

1 like

Zal vast Inge Marieke zijn

65 likes

Wow wat heftig! Maar nee niet gezien. Ja kan ook niet alles zien aangezien ik het idee heb dat er op ieder moment ongeveer 20 mensen live zijn in die groep. Vervolgens voor hun camera gaan zitten en dan niets doen? Beetje roken en om zich heen kijken? Ik begrijp deze wereld slecht. Was dit altijd al zo dat iedereen aan de lopende band live ging, of pas sinds corona?

Lotte post een foto op instagram i.v.m. wereldproefdierendag en dat ze dit belangrijk vindt etc. Super goed natuurlijk, maar heeft zij geen deal (ambassadeur ofzo) met Maybelline? Ze zegt in de comments dat ze dat al jaren niet meer koopt hoor (make up die getest is op dieren)! Ja lekker makkelijk als je alles van L’Oreal altijd gratis opgestuurd krijgt! En in haar filmpjes zitten altijd niet-dierproefvrije make up?
Beseft ze nu zelf niet dat dit krom is?

28 likes

https://lottelovesbeauty.nl/favorieten/mijn-meest-gedragen-lipsticks/ Ook promoot ze in dit artikel al meerdere merken die wel op dieren testen.

2 likes

Ze zegt ook dat ze wel producten opmaakt die ze opgestuurd krijgt. Dan doe je er toch net zo goed aan mee? Je betaalt er alleen niet voor. Teske heeft dat jaren geleden wel goed gedaan door zich ook af te melden voor die merken. Maargoed heb sowieso al niet zo’n hoge pet op van lotte

26 likes