Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Ik vind haar ook echt een leuke YouTuber!!

4 likes

bonnie zie je dit? zo kan het dus ook :slight_smile: (ik vind je verder wel leuk hoor)

3 likes

Heeft zij al 1396 vlogs gemaakt?!? Hoooooly shit

1 like

Ik vind dat dus echt een verschrikkelijk ongehoorzaam kind. Kan Alexis natuurlijk niets aan doen, maar echt zo vaak in de vlogs gezien dat ze dingen doet die niet mogen en dat Josh er dan totaal geen grip op heeft…ijsjes pakken, kerstballen uit de boom halen, die hond lastig vallen…pff.

3 likes

Ook alleen maar foto’s in zittende poses, één staand maar dan hangt er een tas voor. Kan je toch nooit zien hoe de jurk zit.

1 like

Wat is hier niet aan te vergelijken? Bonnie heeft gewoon geld en volgers toch. En geheid dat bon het idee heeft van Sierra, ze kwam er precies een dag later mee.

12 likes

Weet je wat ik bij Bonnie ook denk. Dat ze met die oproep alleen maar armbandjes krijgt van 12 jarige meisjes die dat verkopen via insta.

11 likes

Enkelbandjes toch :stuck_out_tongue:

18 likes

Ik snap ergens best dat Bonnie’s “exposure” geld waard is, maar ik vind het gewoon heel gierig om gratis producten te vragen van kleine ondernemers. Ik snap dat dit een ‘barterdeal’ (heet dat zo?) is, maar als je echt wilt steunen dan betaal je gewoon en laat je het zien omdat je enthousiast bent.

Ik denk trouwens dat Bonnie een publiek heeft dat veelal bestaat uit tieners, en dus vaak van ouders niet zomaar dingen op internet mogen bestellen en/of uberhaupt het geld er niet voor hebben.

5 likes

Die dronehype is ook wel een beetje over he? Iedere vlogger die ik volg die er eentje had doet er precies niks meer mee.

2 likes

Soms gebruikt Aimee wel nog een drone in de vlogs als ze gaan wandelen, maar verder zie ik idd niemand die het nog gebruikt.

2 likes

Ja als je het gratis krijgt in ruil voor exposure is dat gewoon een transactie en geen steun. Ik had Bonnie een bericht gestuurd trouwens, ze vond het jammer dat ik het zo zag want ze had er echt geen slechte bedoelingen mee. Gelukkig maar, moest er nog eens bijkomen.

9 likes

Wow ik kende haar niet maar wat is zij leuk!

1 like

Die site met handbeschilderde denim enzo!! Vet tof. Hebben we zo’n shop in NL ook??

Zij is trouwens mijn favo YouTuber op het moment. Wel echt een droomhuis gekocht en dan gaat meestal het relatable stukje eraf. Hopelijk blijf ik haar leuk vinden!

1 like

Hoezo heb je geen superlike gegeven???
Neem aan dat je Knol bedoelt toch? Volgens mij maak je meer kans via Twitter bij hem :joy:

7 likes

@anon44204370 stuur ff op twitter : Jij bent al mn favo youtuber sinds man met snor hihihihihih

Gegarandeerd succes

6 likes

Maar lijkt het je echt een leuke jongen of meer omdat ie bekend is haha?

4 likes

Nee klopt maar dat je hem dan meer voor de grap zou liken haha. Misschien liked ie je later nog!

1 like

Hahaha​:skull::skull::skull: hier cringde ik zo erg om. Als je dan ‘gek’ doet zorg dan tenminste dat je lipsync synchroon loopt.

1 like

Haha ik snap je hoor. :grin: Alleen mag hij wel snel weer van dat roze haar af.

1 like