Het andere Youtubers / Bloggerstopic #11

Wow, tof, en goed van haar. :slight_smile:

8 likes

Wat goed! Hele stap van haar, hoop dat het haar lukt.

3 likes

Ik vind Aimee echt heerlijk. No nonsense (krijg kiebels van deze term, maar het dekt de lading goed), lekker doorpakken, hart op de goede plek, kan relativeren, is dankbaar. Conclusie: ik vind haar toppie :+1: :+1: :+1: :+1: :+1:

17 likes

Aimee poste ook altijd mee op het girlscene forum weet ik nog wel.

4 likes

image

Lekker bezig, Bon.

119 likes

Inderdaad. Ik koop zoveel mogelijk dierproefvrij en dat kan prima, ook als je je aan dit principe houdt.

4 likes

ja dat ook nog eens.

ook dat stukje dat ze sprak over vreemdgaan vond ik heel sterk. Dat als je partner vreemdgaat je de fout nooit bij jezelf moet zoeken. Dan denk ik ook idd: yes gurl!!! Aimee is toch een fucking catch en dan dus dat ze zegt dat al haar exen vreemd zijn gegaan. Je verliest toch bijna het vertrouwen in de mensheid, dom kinderachtig onzeker gedrag is het

12 likes

Eens! Hele leuke, spontane en normale meid. Ik volg haar ook al sinds haar eerste video, toen ze het begin van haar youtubekanaal nog aan het promoten was op het GS forum. Denk dat al haar eerste kijkers daar vandaan kwamen!

1 like

Ik snap wat je zegt maar ik vind die nuance juist andersom belangrijk omdat veel merken zich zo beter voor proberen te doen dan ze zijn.
Als het merk (of conglomeraat) in China verkoopt, doen ze dat wetende dat er dierproeven gedaan zullen worden. Om dan te claimen dat ze dierproefvrij zijn (niet door jou, maar door de merken zelf) omdat er in europa niet getest wordt, zoals veel merken doen, vind ik echt onzin.
Ik vind echt dat er niet zoiets is als geografisch dierproefvrij, of er nou in China of hier getest wordt, dat is allebei even kwalijk.
Merken die echt dierproefvrij zijn kiezen ervoor om niet in China te verkopen. Ik snap wel dat het om een grote markt en daarmee een grote beslissing gaat, maar ik vind het kwalijk als zo’n merk dan goede sier probeert te maken met iets dat hier gewoon wettelijk zo moet.

Ik vind het zelf trouwens ook moeilijk om me er volledig aan te houden hoor, vooral met verzorgingproducten moet ik al op zoveel letten qua allergiën dat ik soms echt niet weet waar ik het zoeken moet. En als ik dan iets fijns, dierproefvrij heb gaat het prompt uit de handel :roll_eyes:

10 likes

Ik vind aimee qua persoonlijkheid ook wel Chill ja! Alleen altijd zooooo lang van stof, vind ik dan wel jammer aan die Vlogs

21 likes

Jaaa deze heb ik ook nog steeds! Echt een fijn ding wel, pak hem soms nog mee als ik niet thuis slaap zodat ik niet allemaal losse producten mee hoef te nemen

1 like

Ik vind het puur taaltechnisch irritant dat er wordt gezegd dat de merken op dieren testen terwijl het toch echt een derde partij is. Verder ben ik het ermee eens dat een merk pas echt cruelty free kan zijn zonder verkoop in China en zonder moederbedrijf actief in China.

Er valt tevens ook wat te zeggen over een L’Oréal of Estée Lauder dat actief lobbyt om de Chinese wetgeving te veranderen, en hun positie als marktleider gebruikt om de technologie te ontwikkelen/verfijnen die ervoor zorgt dat we überhaupt geen dierenproeven meer nodig hebben.

8 likes

Ik vind alleen Rebecca Denise leuk, maar kijk überhaupt niet veel vlogs. Ik vind Kristina K, Boncolor en Lotte heel kinderlijk overkomen.

2 likes

Cynthia leest ook mee: zo ben ik hier een paar maanden terug ook achter het bestaan van dit forum gekomen (thnx for that). Ze beklaagde zich erover in een artikel en nam zich voor niet meer mee te zullen lezen haha, ik lees nu met meer plezier de posts hier dan die op haar site :grin:

31 likes

Het is weer zover hoor. MaAr KoMt NiEt VaN AliE. Ugh, en iedereen vragen wanneer iets weer beschikbaar is. Heb echt zin om hen naar Alie te verwijzen. Check dat prijsverschil.

55 likes

Ten eerste; belachelijk. Ten tweede; is dit een JURK? Zo kort tering hey

40 likes

Bij mij zou het niet over mijn billen komen

4 likes

Geen idee of deze meid überhaupt relevant is voor dit topic, maar ik ben op dit moment al (te) snel onder de indruk van bepaalde informatie. Toevallig kwam ik net terecht bij de vlog (1396) die Sophie Hol vanochtend heeft geplaatst. Ze geeft in de vlog aan dat haar vriend met twee vrienden opstap gaat in Arnhem. Een paar uur later ligt ze in bed en zegt ze dat hij waarschijnlijk niet thuis zou slapen en dat hij ook niets meer heeft laten horen. Met haar achtergrond (FYI: ex-vriend heeft haar onwijs belazerd) zouden bij mij alle alarmbellen gaan rinkelen. Daarnaast vind ik het op zich ook best wel een raar verhaal dat je in tijden van de crisis gaat stappen? Kan dat überhaupt legaal? Zoveel vragen…

21 likes

Lekker uitwaaien met je poenie

5 likes

Ik wou eerst zeggen “Omggg waar” maar toen bedacht ik me dat ik 27 ben en stappen in arnhem niet meer leuk is na je 15e

17 likes