Ik was me laatst aan het verdiepen in dat zusje in die andere staat, maar kon niet helemaal volgen waarom zij daar woont? Behalve dat ze daar naar school gaat
Ja dat is dus niet helemaal duidelijk, behalve persoonlijke omstandigheden. Op GG hadden ze het over ruzie met mensen op haar andere school, relatie, zwangerschap etc.
Alles wat Aimee te koop had staan is binnen een paar minuten verkocht. Nu kan er op een klapstoeltje geboden worden en iemand biedt al 50(!!) euro. Ik vind de items ook niet bijzonder tot nu toe. Maarja ik snap wel waarom ze het doet, het is leuk om te doen als je van kringlopen houdt en er is gewoon veel vraag naar, mensen kopen blijkbaar toch alles wel.
Voor hoeveel heeft ze deze zelf eigenlijk gekocht? Zie iemand wel in de reacties zeggen dat ze dit niet vindt kunnen. Maargoed, het is natuurlijk net wat iemand ervoor over heeft.
Die reactie zag ik ook, Aimée reageerde daarop en nu lijkt de reactie weg?
Even de vlog bekeken: ze heeft 7,50 voor die stoel betaald. Nu dus 50 geboden
Ik zie de reactie ook niet meer. Beetje flauw om te verwijderen terwijl het filmpje wanneer ze het aankoopt gewoon op youtube staat.
Mensen zijn trouwens echt gek om daar 50euro of misschien nog wel meer voor te betalen. Maar goed ze kiezen hier vrijwillig voor
Ik vraag me echt af wat er gebeurd is tussen die twee
Ik vind dat ook wel gek hoor. Het minimumbedrag dat geboden moest worden was 25 euro, terwijl ze het zelf voor 7,50 heeft gekocht…
Lucratieve business. Is natuurlijk heel makkelijk verkopen als je al een groot bereik hebt. Dat zie je ook op al die UW accounts. Daar wordt altijd de hoofdprijs gevraagd.
Ah, ik zie er ook echt een jong meisje op reageren die graag wil bieden maar het nog even aan haar moeder wil vragen. Vind dat dan toch wel sneu hoor. Kan me dan helemaal voorstellen hoe zo’n meisje daar dan zit.
Snap ook niet waarom ze de reactie heeft weggehaald. Ze had er zelf ook normaal op gereageerd.
Ja dat klopt maar wellicht had iemand die vaas ook wel gewoon willen kopen voor het kringloopbedrag. Ik vind het gewoon vuil als je zoiets als kringloopwinkels gaat misbruiken om eraan te verdienen terwijl het in essentie is voor mensen met wat minder budget
Iemand heeft dit nu gereageerd ben benieuwd of de reactie lang blijft staan.
Pff wat een onzin, ze mag er toch voor vragen wat ze wil. Anders ga je zelf naar de kringloop.
Ik vind 2e hands dingen door verkopen een beetje dubbel. Want een antiek winkel heb ik dan minder problemen mee ofzo haha. Maar misschien omdat antiek ook echt waarde heeft. Een glazen bakje van de kringloop kan heel mooi zijn maar vind ik niet echt 10 euro waard ofzo. En al helemaal niet als de verkoper het heeft gekocht voot 50 cent.
Ik vind het ook dubbel hoor. Mijn ‘gevoel’ is dat de kringloop voornamelijk bedoeld is voor mensen met een klein budget. Ik vind het gewoon niet solidair om met een goed gevulde portemonnee de pareltjes op te kopen en dan ook nog eens met winst door te verkopen.
Nou normale prijs, dat klapstoeltje wat ze zelf voor 5 euro heeft gekocht was nu bieden vanaf 25 euro of 35.
Maar een antiekwinkel is toch anders? Wij kregen toen geld voor onze spullen. Dan is het niet raar dat ze er geld voor vragen.
Jaa klopt. Ik wist even geen ander voorbeeld van een winkel (of persoon) dat tweedehands spullen verkoopt.
Maar wat jij ook zegt is voor mij ook een reden waarom ik dat dan wel goed vind. Omdat je dan de mensen van wie de spullen waren betaald. Als ze de spullen bijv op een koningsdag marktje gekocht zou hebben en t dan door verkoopt zou ik het ook al minder “gek” vinden.
Natuurlijk is het haar goed recht hoor en als mensen zo gek zijn om er zoveel voor tr betalen jaa waarom niet.
Ja en twee honden
Die Live laugh love dingen vind je nu al in kringloopwinkels. Met vriendinnen soort spel van gemaakt wie er per bezoek de meeste van die meuk kan spotten.