Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

ja haha ik zat vrij ruim met mijn 6-7 euro maar in de kringloopzaken waar ik kom, betaal je echt niet meer dan 3 euries voor een vaas hoor

4 likes

Ik liep net ff in de kringloop bij mij in de buurt… loop ik zo tegen die €11 vaas van aimee aan hahaaa (hopen dat de foto’s niet mega groot zijn).

142 likes

lol hoe precies was mijn inschatting :cowboy_hat_face:

18 likes

En alles met rotan en webbing wat zo’n enorme hype is snap ik ook niet :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik vind het zo lelijk. #sorrynotsorry

14 likes

is dit niet een hele gewaagde stap?
doet me beetje denken aan deelnemers van masterchef die zeggen ‘ja, beter win ik want ik heb mn baan al opgezegd’???

4 likes

Ik vraag mij vooral af wat er tussen die twee gebeurd is haha.

7 likes

@Gelatelli Ik heb geen idee van dat werkveld maar misschien kom je daar wel weer snel aan het werk mocht het niet lukken.

Al die vriendinnen van influencers houden in het begin hun insta privé toch? Deed Dee volgens mij ook en zie dr nu eens met 1 millie volgers. :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

Als er iemand alles bij elkaar schooit is het Dee. Op het werk van mijn vriend hadden ze recent een samenwerking met een influencer en op dezelfde dag meldde Dee zich of ze ook iets voor haar konden betekenen.

6 likes

Bas die heeft geloof ik, al een tijdje een management. Evenals een andere gozer die veel in de vlogs was bij enzo maar nu ook nooit meer in beeld is. Heel apart. Vraag me inderdaad af wat er gebeurd is en wat voor schimmig management dat is.

1 like

Tweedehands Xenos-meuk inderdaad.
Over 5 jaar verkopen ze Live Life Laugh borden en tuinposters.

9 likes

Ik ook

Toch ga ik Bas wel volgen haha want ik vond hem altijd wel leuk in Enzo zijn vlogs.

1 like

Haha wat een troep, echt typische kringloop/rommelmarkt spullen die je voor een euro koopt.

1 like

Ik vroeg me altijd al af wat voor werk bas deed. Ook omdat hij toen zoveel in de vlogs van enzo te zien was.

De mensen die Bas leuk vonden in enzo’s vlogs zullen hem echt wel gaan volgen. Vraag me wel af of hij zijn content interessant kan houden… Ik denk serieus wel dat zij ruzie of iets dergelijks hebben gehad trouwens. Zou niet weten waarom je anders nooit meer in de vlogs verschijnt, zou voor zijn kanaal dan toch juist beter zijn. En wat betreft myron, die 2 kennen elkaar echt al wel 2 jaar ofzo

2 likes

Even iets anders maar wat wel met YouTubers te maken heeft, doet bij jullie gurugossiper het?

Nee al dagen niet, wilde ook lezen maar de pagina’s laden steeds niet

Nee, maar het is inmiddels ook meer uitzondering dan regel wanneer die site het eens doet

2 likes

Ja klopt. Maar had er al heel lang niet op gelezen, lees vaker op tattle. Maar wilde iets lezen over Brooklyn and Bailey omdat dat zusje nu weer thuis is.

Ja bij mij gaat die niet eens naar de website.

1 like