er gaan ook gwn mensen naar de kringloop he. buiten al die fashion ‘lekker hip kijk mijn oldschool interieur’ chicka’s komen daar ook zat andere mensen die daar moeten zijn omdat ze het anders niet kunnen betalen. dat allemaal van zulke doorverkopers allemaal shit voor een kleine prijs kopen om daar vervolgens 40 euro winst op te maken is wel een beetje lelijk
precies wat @Karl_Lagerfeld zegt.
zie nu pas dat heel veel mensen dit commenten onder haar video. aimee kennende zal ze er wel een passende reactie op geven (vind dat vaak wel chill aan haar)
Een vals adres opgeven om je kind naar een school te laten gaan die niet in je eigen district valt is voor zo ver ik weet geen diefstal. Dit wordt ook als fraude gezien. En per staat verschilt het dan nog, het kan ook fraude + valsheid in geschrifte zijn.
De vrouw in dit voorbeeld kreeg een zwaardere straf doordat er ook andere dingen meespeelden, ze was al een keer veroordeeld voor een overal en het in bezit zijn van een wapen. En ook had ze blijkbaar politie willen omkopen met drugs.
Vraag me af wat er tussen Enzo en Bas is gebeurd maar ook nog steeds wat er met Enzo en Colin is gebeurd
Wie
Ik denk dat het stigma ‘de kringloop is voor arme mensen’ schadelijker is voor arme mensen dan Aimee die wat stoeltjes doorverkoopt.
Als we er allemaal kopen is het normaal/hip en zullen mensen zich minder voor hun kringloopaankopen schamen. Ze hebben genoeg voor iedereen hoor, komt met bakken binnen.
Zoals op aliexpress items inkopen en doorverkopen voor 80x zoveel? Ik vind dit juist helemaal goed van haar. Zag onder die vlog ook dat iemand reageerde die in de kringloop werkt en dat er mega veel moois weggegooid wordt. Op deze manier worden er toch duurzame aankopen gedaan. Bekijk dingen eens op een positieve manier… zou dit forum een stuk van opknappen… (maar ook saaier zijn dus lama zitten)
Staat vast op een tegeltje daar
Morgen te koop bij Aimee voor 25 euro
Nee maar even serieus ik vind het soms wel flink te keer gaan ook over bijv Alwin en merk dat ik minder dit topic open daardoor
Waarom is jouw naam mandje en niet
Sorry dat jij je beledigd voelt
Helemaal rot ik kende heel dat filmpje niet en heette op ellegirl al Mandje en toen vertelde iemand mij over het filmpje
Je zou MAND! als titel moeten hebben
ja of; KORTER!
Jaaa korter natuurlijk!
Ik vind Teske heel leuk maar ik kan die tong achter haar tanden als ze lacht echt niet meer aan
Precies dit.
Als mensen hierdoor duurzamer gaan consumeren ipv hun huis volstoppen met wegwerptroep van Aliexpres en de Action, lijkt dat me heel positief.
Als ze dan ook nog waarde gaan hechten aan kwaliteit en duurzaamheid mag ze voor mij alle troep voor 25 keer de vraagprijs verkopen (en we weten allemaal dat ze naar mijn goedkeuring smacht)
serieus