Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Daar vind ik de sfeer hier te kut voor.

Grapje

3 likes

Alleen @En_17_Anderen nog.

19 likes

Wie betaalt er eigenlijk de hosting/onderhoud van dit forum?

Premium account voor €5 waarmee je iedereen de tering kan blokken

54 likes

Hoort bij je jaarlijkse belastingen, soort van rioolheffing maar dan anders.

19 likes

Die wil ik.

2 likes

Ik vind het forum van Jennie een leuk idee en heb mij ook aangemeld. Vooral omdat het thema mij enorm aanspreekt en ik er zelf veel mee bezig ben. Kan mij voorstellen dat het niet voor iedereen zo is en dan de prijs niet waard is. Zelf zou ik eventueel wel €3,- per maand willen betalen als ik er veel plezier uit haal.

Ik ga toch ook maar aanmelden; gratishhh. Maar als ik Google kom ik die hele site nog niet eens tegen

Ik heb me ook aangemeld, het is toch gratis en vind het wel leuk om te lezen en praten over plantjes, wandelen in de natuur, etc. Ik denk dat als ze het goed promoot en interactie stimuleert het best leuk van de grond kan komen!

1 like

Volgens mij stond er bij de huisregels dat het een besloten community is die niet door Google gevonden kan worden. Lijkt me moeilijk om dan nieuwe leden te krijgen die niet via Jennie haar blog/insta komen en die ook op zoek zijn naar zo’n soort forum.

1 like

@anon25548216 en @Nescio.

Maar overigens ben ik wel heel benieuwd wat jullie ervan zouden vinden als we bijvoorbeeld affiliate links zouden plaatsen of hier en en daar een advertentie. Niet om dik te verdienen maar om in ieder geval uit de kosten te komen.

10 likes

Ik vraag me dus echt al zo lang af wat voor bedrag dit is…

2 likes

Van affiliate links merkt of heeft niemand last van toch?

Hahaha gelukkig, ja deze noob controleert Websites vaak even, maar op een gegeven moment waren de resultaten op en geen website gevonden

Zolang er maar geen knopje komt om iets op Facebook te delen is alles prima

109 likes

trauma’s

1 like

Ik zou ook prima een paar euro per jaar willen betalen om het forum draaiende te houden (een soort Patreon idee). Affiliate links of advertenties ook prima

(Al kan ik me herinneren dat er op EGF ook een tijdje een soort random affliliate links waren, op willekeurige woordcombi’s naar hele rare websites haha? Als het maar niet weer zoiets wordt)

11 likes

Wat mij lastig lijkt aan het starten van die natuurcommunity: Het is natuurlijk pas iets waard als er al een community is. Als er daadwerkelijk gelijkgestemde mensen op zitten, leuke dingen worden gepost en gesprekken zijn om aan deel te nemen. Als je nu betaalt om als één van de eersten lid te worden, is het dan niet een teleurstelling dat er (nog) niet veel te beleven valt? Ik zou met liefde 3 euro voor dit forum betalen, maar dat is omdat ik weet wat ik “eraan heb”.

Hier moest ik aan denken toen ik op de site las dat er “vooral twintigers en dertigers” op zitten, of het kopje met “onderwerpen waar op dit moment over wordt gepraat op het forum”. Dat is op dit moment toch nog niet echt aan de gang?

2 likes

Ik heb me ook aangemeld voor het forum van Jennie en ik vind het nu al echt vrij actief! Er zijn veel topics die me aanspreken, dus ik denk dat ik het wel eens een heel tof forum zou kunnen gaan vinden!

1 like

Waarom geen Patreon oid? :open_mouth: