Zou ze een grote boodschap moeten doen?
Huh zij vindt dit soort fotoās toch altijd zo overdreven en aandachttrekkerij?
Alles voor de nakd moneyzzz
Goed lichaam!
Ten eerste;
vind ik āHUH?ā zo kut.
Ik zeg niet dat ik iemand die zān eigen videoās niet edit niet authentiek vind, ik reageer op dit artikel waarin āKalvijnā zegt dat hij niet snapt waarom bepaalde youtubers zo graag zelf willen monteren.
Dit artikel/interview doet vermoeden dat hij het maar overdreven moeite vind als ytāers zelf alles doen en ik vind: respect voor diegenen die alles zelf doen.
Ik ken haar huis niet maar doet ze nou alsof ze een selfie maakt terwijl eigenlijk iemand anders deze foto van haar maakt? Anders heeft ze wel een hele grote spiegel op een vreemde plek in haar woonkamer 
(Kan hoor, maar het lijkt nu een beetje gek)
Hahaha! Ik denk dat je gelijk hebt! Uitgaande van een gewoon vierkante ruimte zou deze spiegel dus schuin in de ruimte moeten staan. Als dat zo is, zou het een staande spiegel moeten zijn (want hij hangt iig niet aan de muur) maar een staande spiegel staat schuin dus dan krijg je altijd een foto vanuit een hoek. Maar deze āselfieā is echt recht van voren gemaakt. Scherp gezien!
In haar stories zie je in een boomerang dat het wel een spiegel is 
Ah ok, slechte detective ben ik 
Eerste wat ik dacht; another one bites the dust⦠(
)
Vandaag is de eerste webinar van Kaj en Monica. Ik vraag me af of iemand hier daar naar gaat kijken? Ik vraag me überhaupt af hoeveel tickets verkocht zijn??
Ah ik kijk net de vlog van esmee (die net uit een relatie komt) en heb wel een beetje met haar te doen. Maar wel fijn dat ze een leuk huisje heeft gevonden!
Je hebt ook staande rechte spiegels, op pootjes bijvoorbeeld. Dus dat lijkt me logischer haha
Ah ik vind dit echt zo kut voor Alice. Echt waarom krijg die fucking aarsmongool dennis schouten nog aandacht. Hij is gewoon transfoob en racist, waarom krijgt hij in godsnaam een contract bij social, hoe kunnen zij het ok vinden hiermee te associƫren
Tsja Talpa he die laten voetbal inside ook op tv. Boeit ze helaas helemaal niks.
Het lijkt me wel echt mega lastig voor haar dat zij dus ook bij Talpa zit. Aan de ene kant zou je zeggen: āMeid, ga weg bij die club!ā aan de andere kant heeft Jessie Maya wel eens besproken dat het voor haar lastig was om betaalde samenwerkingen te krijgen omdat ze transgender is. Het is dan vanuit mij wel gemakkelijk gezegd om je baan/zekerheid op te geven.
*Eigenlijk zou hij daar natuurlijk niet moeten werken maar dat geef ik bij Talpa weinig kans.
Ik denk eigenlijk eerder: fucking social, dump die gast NU. of neem het voor Alice op en hanteer consequenties. dan dondert hij zelf wel op miss
Ik zie net een post van Nikki (die van Hormeaun) en daar staat dan āDais deelt uitā en dan geven ze dus zoān cursus van henzelf weg. Voelt als een nogal rare manier om reclame te maken voor je cursus. Ik vind het sowieso nogal kwalijk dat zij al dat geld heeft gehouden, had haar gesierd als ze dat aan iemand anders had gegeven die het goed had kunnen gebruiken.
Wat onwijs dom. Laat ze nou net zelf in de risicogroep vallen en we toch voornamelijk voor die groep al deze maatregelen hebben