Ja prima! En denk als je vraagt wie ervoor open staan om mee te betalen heb je er vast ook zo een hoop, ik wel iig
Ja geen idee, ik roep maar wat. Het komt zo af en toe ter sprake maar tot nu toe is iedereen te lui geweest en kost het alleen maar geld
Ik vind het nu fijn dat de lay-out clean is dus als de affiliate links en advertenties ten koste gaan van de uitstraling dan ben ik daar geen voorstander van. Ik zou wel bereid zijn een donatie of terugkerende (kleine) betaling te doen als dat helpt om kosten te dekken.
@Tuula Jij bent lid geworden van ND toch? Ik zie dat je je eigen naam moet invullen, wordt dat ook meteen je username?
Edit: Ik zie dat op de website van ND een adres staat onderaan, is dat het adres van haar vader? Het staat misschien wel persoonlijk maar de privacy lijkt me ook wat waard.
Ja dit is een beetje raar, ik las de FAQ door en daar stond ook “we zijn een hechte community” en ik snap natuurlijk wel dat dat de bedoeling is, maar dat is geschreven op het moment dat er nog helemaal geen leden waren.
Nu gaan we bij jou ook tot de 17 likes
Ja dat is gewoon een hele verdieping met open badkamer en inloopkast. Echt vet
Ik vind het echt heel lelijk. Alsof je in een magazijn slaapt. En vanaf het bed kijk je naar de wasbakken en de douche? Aparte keuzes…
Heeft iemand die video van jade (theemutsen, vriendin van darcy) gezien over blm? Kan zelf nog niet kijken, omdat ik al op bed lig en man naast me slaapt. Maar heb door de reacties gescrolld en die lijken niet zo positief.
Ja ik ben het hiermee eens, ik betaal ook bij apps regelmatig voor advertentievrij gebruik.
Maargoed ik vind het fijn dat de admins zo transparant zijn dus ook als er ads komen ik erop vertrouw dat dat prima werkt.
Is de video offline gehaald? Of kan ik hem niet vinden
Oh ik keek bij Darcy haha, thanks!
Edit: holy shit 45min
Jeeeeezus wat een dom gelul van die meid.
Iemand zegt heel netjes dat ze beter niet het N woord kan gebruiken. Zegt ze iets van dan moeten jullie daar maar duidelijker over zijn…
Vind dat wel heel gaaf om te zien hoe ze dat gedaan hebben in huis. Nog nooit gezien zo’n hele verdieping als soort van loft. Nadeel van een tweekapper of andere projectbouw is altijd dezelfde indeling in U of L vorm met de gang/hal aan de zijkant. Waardoor je een mega lange loze ruimte krijgt waar je bijna niks mee kunt. Vind ik zo zonde (hebben wij anders gedaan)
Wat IS dit voor kille deprimerende situatie???
Haha ja ze zijn volgens mij net verhuist dus, maar is wel hun stijl zo strak en minimalistisch modern ofzo beetje klinisch. Maar vooral de ruimte vind ik zo ongezellig, moeilijk om wat leuks van te maken zo’n lange ‘gang’ midden in huis.
Ik zou er een boekenkast wand van maken
Of allemaal kunst/fotografie van boven tot onder.
Oh wat kil & geen sfeer zeg. Niet mijn type huis.
Dit is wel een beetje unfair. Ze zeggen zelf ook dat dat stuk nog niet af is en er daar nog wat mist.
Ik zou met alle liefde een jaarlijks/maandelijks/whatever bedrag betalen als dat zou betekenen dat jullie geen kosten maken (of nouja, op break-even uitkomen) zonder dat er advertenties op het forum komen