Ja dit vind ik ook zo’n groot nadeel! Wat is het alternatief, hoe hebben jullie dit gedaan?
Laatste update Endless Weekend: 15 mei. Echt hoor, wat doen deze meiden behalve koffie drinken, het balkon kat-proof maken en outfits laten zien op instagram. Het blijft me verbazen
De hal valt naast het huis (waar de meeste mensen hun garage hebben) dan tussen de woonkamer en keuken in het midden een tunnelhaard als roomdivider met aan weerszijden stalen taatsdeuren. Met 2 verschillende vloeren, Daardoor is het heel ruimtelijk met ook een ander gevoel in beiden kamers. T liefste zou ik het aan iedereen laten zien (omdat ik er zo blij mee ben) maar ivm privacy doe ik dat maar niet heb heel veel gekeken naar dat programma van woonvilla naar droomvilla.
Baltik sleutelhangers haken
Haha ja ik ben ook heel benieuwd nu!
Vroeg mij hetzelfde af. Wat doen zij? Hebben ze er eigenlijk nog een baan naast?
Ze hebben geen ‘normale baan’, wel een webshop met scrunchies, mondkapjes en andere rommeltjes
Ik heb me ook aangemeld en vind de topics inderdaad leuk om te volgen. Alleen de interface is echt heel vervelend. Daardoor waardeer ik dit forum nog meer, lekker scrollen vanaf waar je bent gebleven is echt top.
Stuur me maar een pb anders ben je bezig met/ op zoek naar een huis?
Ik vind het ook wel bijzonder dat dit winstgevend genoeg is voor ze. Want het is per item denk ik best een gefreubel waar wat tijd in gaat zitten, en omdat de bedragen niet zo hoog zijn en de marge wellicht ook niet. Het is niet dat ze pallets met scrunchies en sleutelhangers verkopen.
Verdienmodel van vloggers of anderen met een bedrijfje vind ik super interessant. Soms vraag ik me echt af hoe sommige uit de kosten komen. Het is misschien toch alles bij elkaar, views, verkopen, spon, campagnes
Ja ik vind het ook ‘fascinerend’ dat 2 mensen hier volledig van kunnen leven en vraag me stiekem ook af hoe dat zit
Ik dus ook!
Ja en die keer dat er wat wordt gepost is het spon. Snap niet hoe zij daarvan kunnen leven.
Edit; ja ze wonen natuurlijk samen ff vergeten maar alsnog irriteert er me dat ze er zo weinig aan doen tov vroeger…
Belachelijk wel dat dat me stoort maar goed.
Ik vind dat ook super fascinerend. Ik heb zelf ook een bedrijf dus ik weet wel wat qua marges en zo. En als ik bij mezelf al zie wat ik moet binnen halen qua verkoop en zo om mezelf uit te betalen dan denk ik hoe doe je dit voor 2 personen?! Zelfs met IG spon er bij lijkt het mij geen vetpot voor 2 personen? Vetpot als in als ze wel uitkomen op een gemiddeld salaris voor hun leeftijd.
Ja ze wonen beide wel samen dat scheelt natuurlijk wel in de kosten maar ik vind het alsnog fascinerend dat ze hiervan kunnen leven
Alwin en z’n vriendin hebben elkaar geschilderd in zijn nieuwste vlog:
Vind haar portret van Alwin wel echt leuk, maar die Alwin’s portret van haar kan zo de tv uitgelopen zijn looool (ze is in het echt een heel knap meisje vind ik!)
Beetje flauw. Hij zegt toch gewoon dat hij het niet kan en dat het voor de lol is.
Ja maar het is Alwin dus dan moet er wel iets negatiefs worden gezegd. Duh.
Lijkt op Holle Bolle Gijs