Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Dan mag ik het nog wel grappig vinden? Ik zeg verder niks over Alwin zelf, alleen dat ik moest lachen om z’n schilderij. Ik zou het zelf ook zeker niet beter kunnen (en zou ook heel hard om mezelf lachen als ik zoiets zou maken)

(Ik vind zijn vlogs overigens leuk en kijk ze eigenlijk altijd met plezier, maar nu moet ik denk ik naar het impopulaire meningen topic)

2 likes

Ha ja ik heb ooit in een ver verleden paar tekenlessen modeltekenen gehad met een keuzevak in mn studie, en daar kregen we ook het advies om tanden maar gewoon te vermijden want dat ziet er toch nooit uit zoals je wil (en maakt je tekening vooral 10x creepier)

4 likes

Zijn eigen stijl is gewoon heel anders, logisch dat zijn portret ‘minder mooi’ is.
Vind het leuk dat ze elkaar kunnen inspireren op creatief gebied.

Vind dat een raar advies. Juist omdat het een moeilijk onderdeel is, is het tof om het wel te doen en er steeds beter in te worden.

Zo bijzonder vind ik haar huis niet. Meer een 13 in een dozijn.

14 likes

Misschien ben ik de enige hier die gierige gasten kijkt maar zo nee weet iemand waar Joost is gebleven.

Volgt iemand hier nog Fleurdeforce? Ze heeft een aantal dagen terug een vlog geplaatst, waarin ze tussendoor heel kalm en zonder drama vertelt over 2 miskramen de afgelopen periode.

Ik volgde haar een aantal jaar geleden maar na de geboorte van haar kindje ben ik afgehaakt. Vond het een beetje saai en niet meer relatable ofzo.
Vond deze vlog wel weer verfrissend, iemand die zijn geld verdient met youtube maar die niet direct een dramatische video maakt over een miskraam.

7 likes

een video van Alwin waarin hij de hele tijd 2 producten gaat vergelijken: maak je klaar voor de stortvloed aan als/dan fouten :tired_face: :tired_face:

6 likes

Hahaha ik stoorde me er ook ZO aan! Het lijkt wel alsof Alwin het expres doet, zo consequent fout doet ie het.

2 likes

ja maar het scheelt dat ie deze video niet zulke onredelijk grote happen nam

“Gaan jullie weer met je Alwin haat.”

Zo klaar met Alwin in het algemeen. En ik kijk er niets een naar!

22 likes

Geen oordeel, gewoon een vaststelling. Saske (zus van Teske, ex van Vetgezellig) is vet veel afgevallen? Keek toevallig op d’r instagram en wow, wat een verschil. Iemand reageert ook onder een foto of ze al wat meer kan ondertussen. Is ze ziek geweest? Of gewoon afgevallen?

1 like

Ze is onlangs wel goed ziek geweest, ze dachten Corona maar dat bleek het toch niet te zijn. (Dus vandaar dat berichtje of ze nu weer wat meer kan denk ik) Heel triest, ik hoop dat het snel weer beter gaat met haar. :pray:

ik voel me een beetje oncomfortabel bij om deze foto’s op een openbaar forum plaatsen om te bewijzen dat ze is afgevallen

8 likes

Ik vond “vroeger dacht ik altijd van nah, huismerk Coco Cola gadver dat ga je toch niet eten dan, dan ga je toch de echte versie kopen dan” ook wel een mooie

1 like

@Pantalones Had ze gewoon geplaatst omdat ik dat soms chiller vind dan iemand opzoeken op Insta. Was me van geen kwaad bewust, haar Instagram is ook openbaar. Ze zijn weg :slightly_smiling_face:

Anyway, hoop dat ze zich snel weer goed voelt.

3 likes

Ze had een paar maanden geleden wel iets gezegd over dat ze bijna niks kon eten op een dag omdat het mentaal slecht ging.

Ahh ik vind dit echt sneu om te horen :pensive:. Vond haar altijd zo’n leuk mens. Hoop echt dat ze de juiste hulp heeft en er snel weer bovenop geraakt

Zag dat Tekse aan het klussen was bij Saske, dus denk dat ze weer ergens anders / alleen gaat wonen?